Data e postimit: 2019-09-06 23:57:17
Lexime: 2536
zhgenjimi
Lloji: Romane
Tema: Zhgenjimi
Autori: Shqiponja
Shkolla: Ndre Mjeda
Klasa: 9
Qyteti: shkoder
E-mail: shqiponjacelepija@hotmail.com


Ora ecen ecen pa pushim dhe gjumi ne syt e mi nuk duket gjekundi.Me kohen eshte larguar edhe ai vetimthi duke lene pas zhgenjime pafund qe shoqerohen me lote te shpirtit.Jam lodhur tek sa ndjek me ankth pa pushim tik taket e saja duke pritur se ne nje cast te vetem dhimbja do pushoj dhe se nje cast te vetem ndjenja vetem per nje cast do te me lumturoje.Por jo,genjej veten pafund duke jetuar me nje iluzion ku jeta ime duket sikur tik -takeve te akrepave te ores i eshte vene pas dhe pret nga casti ne cast te ndaloje,por se di se ato nuk do ndalojne kurre,sepse koha ecen ecen pa pushim dhe kur une ta kuptoj se ajo nuk ndalon dhe nuk do mund ta kap dot,ndoshta do jete teper vone,sepse une do jem lodhur shume.
E ndonese cdo gje di ,cdo gje shoh perseri veten e gjej duke ndjekur oren dhe duke pandehur se tiktaket per mua do ndalin qofte edhe per nje cast....

Vepra te ngjashme
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Hartim · Tema: Koha
Te lutem o kohe mos ik , qendro me mua , thuaji ores ti ndali akrepat njehere , perse nuk ndalen ?? Perse nuk me degjojne? Dua te ndalen tani , pikerisht tani qe ta kuptoj me mir sa e bukur qenka mosha e rinise , e sa e dhimbshme eshte kur e mendon qe p...
Autori: Anais · Lloji: Poezi dashurie · Tema: kujtime
Zgjohem ne mengjes Krejt e vetmuar Trupin tim se shes Edhe pse me kan tradhetuar Sot nje jete e re Ku une kam harruar te shkuaren Mund te jem e ve por smund ta fshij te shkruaren Dashuria eshte magji ku ne te gjen liri Ngrohtesia ste mungon N...
Autori: agan aziri · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ime e par
nese kohen do ktheja pas dhe lotet qe kam derdh per ty do ti quja mekat po te mundja do te beja gjithcka qe doja ne zemren time do te ftoja cmendurisht te doja luftova si nje i marre iniciativa ime e pare shifja foton duke qare disa muaj i vrare e di ...
Autori: Anxhela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia,kthim ne vetvete
Je larg njerezve!Me ose pa deshire je "i braktisur".Ndoshta nga vetja qe u lodh duke u vrapuar kujtimeve ,duke iu shmangur emocionit qe ato shkaktojne,ose nga te tjeret qe ndoshta u lodhen duke te degjuar ty tek rrefen kujtimet e tua. Rendesia e arsyes z...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ja cfar eshte jeta...
Ka momente ku une ndihem vertet si tetori. Momente ku rrembyeshem kalojne oret...ecen... shkel gjethet e rena ... largohesh neper endrra ... valevitesh tek notat muzikore ... shkruan pa fund ( shpesh here dhe pa sens) dhe ecen pa destinacion. Momente ku ...
Autori: Iljas · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nje dite e ftohte
Ne nje dite te ftohte me debore nje burre ecen me nje shkop ne dore. Disa pulebardha e kalojne burrin me shpejtesi. Ikja e tyre te kujton Nositin e Pogradecit. Edhe burri nuk duket me pak i zemeruar. Ai eshte bere njesh me natyren. Mbizoteron e bardha dhe...
Autori: mariglena shabani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Enderrat
TE ENDERROSH, DO TE THOTE HAPI SYTE NGA GJUMI 3 SEKONDASH QE JE DUKE BERE SHIJOJE ENDERREN BASHKE ME PENGESAT QE DO TE DALIN QOFTE TE HIDHURA QOFSHIN ATO.ENDERRAT NUK SHIKOHEN VETEM NE GJUME\APO SIC THEMI NE ME SY TE HAPUR PERKUNDRAZI, ENDERRA TE HAP DY...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese filozofike · Tema: Une dhe Bota Ime
Bota ku jetoja une? Ishte thjesht perfekte. Une jetoja ne kutizen time te kristalte.Ne ate Kutize qe askush e asgje nuk me prekte.Ne qoshe te saj, une...qesja pambarimisht,lodroja dhe jetoja e lumtur.keshtu ishte deri ate dite.Ajo dite trokiti lehtas ne d...
Autori: eri GaxHo · Lloji: Hartim · Tema: Imagjinata
Duhet te jete mesnate,e preferuara ime... Ndjej te ftohte ,ndjesia qe me renqeth ,e preferuara ime perseri, tak tak,,trokas ne imagjinaten time ... mikriptja e saj me magjeps, dy porta te medha si ato te perrallave hapen , te dy syte mbyllen... po i...
Autori: Makfirete Mata · Lloji: Pershkrim · Tema: Me mesove te hidhja hapat e pare,kur ti mezi hiqje zvarre tuat.
Syte me mbushen me nje mase lotesh qe ma turbullojne pamjen...Nje lot shkeputet dhe rrjedh faqes... Per here te pare ne jete, mora nje leter dhe fillova te shkruaj per ty ... * * * Qysh kur mmbaj mend, me mesove te te therrisj...
Autori: ERMONELA SHEHU · Lloji: Ese argumentuese · Tema: PRANVERA
Eshte pranvere.Dielli i ka shtrire rrezet ne te gjitha skajet e tokes.Degjohen hingellimat e kuajve buze detit qe vrapojne te gezuar gati gati duket sikur fluturojne.Eci disa hapa duke pare hijen time qe me ndjek kudo qe shkoj dhe per nje cast ndaloj degj...
Autori: Sindi Cela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. M...
Autori: Kejdi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. M...
Autori: Melisa Thaqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Si i kalova pushimet verore
-Pushimet verore kete vit per mua,ashtu edhe si vjeteve tjera , kane qene pushime te bukura dhe me plot lumturi.Une me anetaret e familjes kete pushim e shfrytezuam,pra,te clodhemi nga periudha e gjate mesimore dhe qe te kemi mundesine,te vizitojme ndonje...




Komentet e fundit!

Emri: k
Email: kkk@gmail.com
Komenti: me ka pelqyer shummmmmmmm> SHKOLLA: ISMAIL QEMALI, SHKODER,KLS 9C



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com