Data e postimit: 2019-11-25 16:18:05
Lexime: 2074
Mësuesja ime
Lloji: Analize letrare
Tema: Per mesuenen
Autori: Ariolaa
Shkolla: “Ali Kelmendi “
Klasa: 6
Qyteti: Pej
E-mail: ariola.nikqi@hotmail.com


Shkronjën e parë
Nga ti e mësova
Këngën e parë
Nga ti e këndova.

Edukatën time
Ti Ma dhurove
Ti dua shoqet
Ti me mësove.

Vargjet më të bukura
Për ty do ti thur
Nga ti do të bëhem
Nesër një yll.

Të dua mësuese
Si nënën time
Për mua je
Yll i zemres sime.

Vepra te ngjashme
Autori: Ariolaa · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Mësuesja
Ese Mësuesja Une e dua mësuesen time sepse më mësoj të lexojë,të shkruaj,të flas dhe të luaj.Unë mësuesen time e dua dhe më don,për mua është vështir por edhe për të tjerët sepse nga klasa1 deri ne të ...
Autori: Luljeta Rexha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ndaj nenes dhe mesueses
Nëna dhe mësuesja ime Nënën time shumë e dua sepse kujdeset fort per mua, më zgjon herët për çdo ditë për në shkollë më përgatit . Kur mësuesja më jep detyra nëna ime më ndihmon, dhe më jep këshilla qe në shkollë ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Shkolla Fillore Me ty erdhi rrezja e Diellit Tek ti u zhduken retë prej qiellit Na solle dritë Na solle knaqësi Solle buzëqeshjen tek cdo fëmijë Në shkollë për herë të parë Rrezet e diellit unë i kam pa...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Në klasën e parë Në fshatin tim Esht një djal I cili shkon Në klasë të parë Emri i tij Quhet Blend Ai kthen koken kushdo që thërret Ai është djal i zgjuar Shumë mirë me mësime I sjellshëm I...
Autori: Sara Hyso · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujtoj me mall dhe nostalgji atë moshë të humbur të fëmijërisë sime të hershme”
Fëmijëria! Çfarë mund të thuash për fëmijërinë? Shume gjëra sepse është një nga periudhat më të bukura të jetës. Që nuk ka dhimbje, por ka vetëm gëzim,lumturi dhe hare. Në moshën e fëmijërisë ke kohë të bësh çfarë të duash d...
Autori: Rosilda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia ime
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vellezer me te medhenj te cilet me gjenden prane gjithmone kur kam nevoj per ta. Vitet e para te jetes sime i kam kaluar ne qytetin e bukur te Durresit, ne das...
Autori: Muhamed Xhelili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mësuesja ime
Ah sa fjalë të ëmbla e shpirtërore kam për të të thëne ty e dashur. Vëtëm kur shqiptoj fjalën mësuese më bën të ndjej respekt e dashuri për ty.Gjithë ato të mira na dhurove nuk kanë shpërblim.Mësuese aq shumë të ndreoj saqë edhe n...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: Meriton · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja ime eshte vendi Ku kaloj momentet me te bukura , te mbushura me emocione , ndonjeherë edhe me lot. Familja time perbehet nga 4 anetarë une , prinderit dhe vellau. Qe ne hapat e parë kam pasur mbeshtetjen , dashurine dhe besimin e peinderve te m...
Autori: ervehe bala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mesuesi im i pare
Më kujtohet mësuesi im i parë Isha shumë e njomë kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësohesha të shkruajë e të lexojë nga mësuesi. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesi im i parë. Si duket, ai? Është,...
Autori: Enkelejda Dulla · Lloji: Poezi personale · Tema: Nena
Ti je yll, ti je drite je ajo qe puth cdo dite. Je vullkan e je si det , une do te dua perjete . Syte e tu me japin shprese, ti m jep vec gezim , je ilaci i shpirtit tim. Nena ime , o jeta ime te kam dashur e fort te dua me perkedhel me d...
Autori: mendim kafexhiu · Lloji: Analize letrare · Tema: ditelindja
ditelindja ime ne ditelindjen time ftova shume shoke si Elkuranin,Arblendin,Bardhin,e shume shok te tjere.ne para se te vinte torta e ditelindjes sime ne benim lojra te ndryshme etj.kurr erdhi torta ime te gjithe u habiten uaaaaaaaaa. Une mendova nje ...
Autori: Luljeta Rexha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ndaj nenes dhe mesueses
Nëna dhe mësuesja ime Nënën time shumë e dua sepse kujdeset fort per mua më zgjon heret për cdo didtë per ne shkollë më përgatit. Kur mësuesja më jep detyra nëna ime më ndihmon dhe...
Autori: uljeta lahi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kohet e bukura qe kam kaluar me gjyshen time dhe nje shkrim autobiografik
Linda me 24 shtator te vitit 2003 , ne nje familje dibrane ne qytetin e Tiranes . Isha bekimi i pare i prinderve te mi , dy njerez te mire , te dashur e punetore , prandaj me dhuronin shume dashuri , gje kjo qe nuk me ka munguar asnjehere . Ne moshen dy ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com