Data e postimit: 2015-05-27 18:55:51
Lexime: 21294
ese:biblioteka ime dhe e jota
Lloji: Ese krahasuese
Tema: biblioteka
Autori: aurora bega
Shkolla: "Ramiz Ceka"
Klasa: 8
Qyteti: fier
E-mail: aurorabega7@gmail.com


Biblioteka eshte parajsa e mendjes ,bukuria e mendjes ,kyci per te hapur dyert e dijes dhe eshte ushqimi per trurin tone .Te pakte jane ata persona qe kan nje biblioteke te "vertete", ti mund te kesh nje biblioteke , por a e ke hapur ndonjehere hyert e tijapo thjeshte ke pare kopertinen , por mos harro Mos e gjyko librin nga kopertina". A i ke rregulluar e kujdesur si jane kujdesur ata per ty , apo c'rendesi ka ata thjesht sende jane .Ndienja e librit eshte mosdija jote .Une nuk i dija njerzit kaq naiv sepse librit flet gjithnje e te thote pa u lodhur "Me hap te lutem" , por ne c'fare bejme e shtyjme te mire me kembe sepse jemi te verber menderisht.Biblioteka ime nuk mund te jete e madhe sa e jotja ,por a e di c'fare ajo eshte shume hre me e fuqishme se sa e jotja sepse une vlersoj ate qe kam dhe ate qe me ofrojne .Biblioteka jote mund te jete e lyer me ngjyra te bukura ndersa imja thjeshte e bardhe e me fjale kuptimplote . Ti ndoshta blen libra cdo dite , por a u'a di titullin dhe permbajtjen.Une blej libra nje here ne vit me kursimet e mija , por ndryshe nha ty une u'a di titullin , permbajtjen dhe mesazhin.Ti mund te ndertosh dhjete biblioteka gjatr njr viti ndersa une nje ,por ama e di c'fare imja eshte e ngritur me fuqin e mendjes e jo me fuqin e paras.!

Vepra te ngjashme
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: biblioteka e shkolles
Biblioteka eshte parajsa e mendjes,bukuria e saj,eshte kyci qe hap dyert e dijes dhe eshte ushqimi per trirun tone. Te pakten jane ata persona apo njerez qe kane nje biblioteke te vertete. Cdokush mund te kete nje biblioteke por varet se sa shpesh lexon a...
Autori: Sediasvet · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vdekja
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjeshte nje siperfaqe pa fund ku une nuk mund te percaktoj ate qe dua,ne te gjitha aspektet e vetmuar dhe pa dashurin dhe ngrohtesin e rrethit te ngushte nuk m...
Autori: XHINA · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: DY PERSONAZHE ME NGJASHMERI SHPIRTERORE POR ME KONTRASTE FIZIKE
NJE SHPREHJE E DEGJUAR THOTE QE DO TE THOTE MOS E SHIKO NGA PAMJA POR NGA BRENDESIA,SE CFARE PERMBAN CDO FAQE E KETIJ LIBRI.KJO GJE VLEN EDHE PER KUAZIMODON,NJE KAMBANAR I THJESHTE DHE SHUME I SHEMTUAR NE SYTE E CDO NJERIU.ISHIN PIKERISHT PAMJA E TIJ FIZI...
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Disa fjale
Nje optimist beson se kjo eshte bota dhe koha me e mire per te jetuar. Nje pesimist frikesohet se kjo mund te jete e vertete. Ne fund te fundit eshte me mire te te urrejne per ate qe je, se sa te te duan per ate qe mendojne se ti je. Ngjajshmeria mes pa...
Autori: Ina.Cr7 · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
Nje proverb thote: "Shtepia pa libra,eshte si dhoma pa dritare". Asgje tjeter nuk mund ta shprehte me bukur rendesine e librit. Libri esht nje jete tjeter , nje udhetim i mrekullueshem qe te con ne bote te ndryshme , te panjohura , te njeh me shume gjera ...
Autori: Arbjona Doçi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria
Jane disa momente ne jete kur njeriu thjeshte ndihet vetem.Shikon perreth dhe kupton se shume prej atyre qe ti do nuk te duan,shume prej atyre qe respekton te ulin dhe ata qe mundohesh ti ndihmosh te shtypin,te bejne te ndihesh i padukshem.Eshte shume e v...
Autori: Besiana Shehu · Lloji: Hartim · Tema: E dua librin
Pasuria me e madhe per njeriun eshte libri,ku permes tij ne perfitojme diturine e cila ne te ardhmen na e ndriqon jeten.Libri per mua do te mbetet shoku me i mire.Me kete kuptohet nje krenari qe gjithehere do ta kemi.Nje shtepi pa libra eshte si nje lume ...
Autori: eridjola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: fati ne duart e mia
sja kam fare idene se ku mund te jete. ai mund te jete ne duart e mia po dhe nuk mund te jete.ai mund te jte si nje loder qe mund te besh cfare te duash ,ta thyesh e t shkatrrosh ose ta ruash ate pergjithmone po ashtu edhe fati.ajo qe kemi ne dore eshte t...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nuk ka nevoje per nje pirun argjendi perte ngrene ushqim te mire...
Eshte e vertete se cilesia e ushqimit qe ne marrim do te beje shume per te percaktuar cilesine e jetes qe vazhdon ne secilen qelize te trupit tone.Ushqimi ka nje efekt te madh ne shendetin tone dhe nje diete e varfer ne lende ushqyese ne cdo aspekt do te ...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore.-Henry Ward Becheer
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdorur para shume vitesh dhe sot nuk bejne asgje tjeter pervecse shprehin realitetin. Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore. -Hen...
Autori: D.A · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...
Autori: Dejvi H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...
Autori: Ana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Arti
Per disa arti eshte thjeshte nje vizatim ose dicka pakuptim,abstrakt e i merzitshem.Per disa te tjere ai duket fiks si nje labirit,ku qe te dalesh eshte pak e veshtir ose le te themi duhet ti dish rruget qe te cojne ne dalje.Ndoshta qe te vizatosh ose te ...
Autori: Lediona · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Te dim se sa i vlefshem eshte libri
Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa shkronja.Per mua libri eshte jete.Libri te tregon boten e vertetet dhe imgjinare.Edhe pse jam e vogel ne trup,libri me ka rritur ne mendje.Me ka bere te logj...




Komentet e fundit!

Emri: somemone
Email: shona.petoshati4@gmail.com
Komenti:

Emri: somemone
Email: shona.petoshati4@gmail.com
Komenti:

Emri: Adela
Email: adele@gmail.com
Komenti: Te lumt per ket esen kaq te mrekullueshme..Fal teje arrita noten qe deshiroja dhe te falenderoj per ket gje shum shum shum!!!

Emri: Alma
Email: Alma-2004@hotmail.com
Komenti: Bravo Aurora me pelqyen shum meyra se si ti i bere krahasimet dhe epitetet ne poezine tende !

Emri: Alma
Email: Alma-2004@hotmail.com
Komenti: Bravo Aurora me pelqyen shum meyra se si ti i bere krahasimet dhe epitetet ne poezine tende !

Emri: ............
Email: sybukura21@gmail.com
Komenti: hahaha edhe un kam qesh shum kur epashe ipat haha

Emri: nuthkepemalsije
Email: nuse@hotmail.suko
Komenti: ke fituar nje amit pe voskopoje

Emri: zanamurseli
Email: zanamurseli@hotmail.com
Komenti: palidhje

Emri: advijeislami
Email: advijeislami@hotmail.com
Komenti: shuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum e bukur tepër oj kuqka

Emri: kkkkk
Email: E@yahoo.com
Komenti: Bravo aurora


Emri: d.....
Email: e@yahoo.com
Komenti: nuk ka asgj per tu shkrire kaq shme dhe kujdes se ne fund qesh mire kush qesh i funditt pastaj gabime behen doja te thoja tipat por butona tastiere jane prandaj kujes

Emri: d....
Email: e@yahoo.com
Komenti: urime!Te pergezoj. Me pelqen shume eseja jote dhe mendimet qe ke shprehur.Mua me pelqejne ipat si ti (prandaj e ke nje like)Bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com