Data e postimit: 2019-04-08 11:06:50
Lexime: 2625
SISTEMI
Lloji: Ese filozofike
Tema: SISTEMI
Autori: DION HASANAJ
Shkolla: Gjimnazi ''Gjergj Kastrioti''
Klasa: XII-C
Qyteti: Tirane
E-mail: dionhasanaj43@gmail.com


SISTEMI
Në jetën tonë të përditshme shpesh herë dëgjomë fjalën sistem te përdoret por rastet kur ne i kushtojmë vëmendje përdorimit të kësaj fjale janë shumë të rralla.Po si perkufizohet sistemi në vetvete? Sistem,-i -rregull sipas të cilit janë vendosur a veprojnë pjesët e një tërësie.Ky është përkufizimi që fjalori ynë mundëson.Por në një pikpamje më të thellë dhe filozofike sistemi përkufizohet-si rrethi vicioz në të cilin secili prej nesh është i detyruar ta përsërisë atë deri në momentin e vdekjes.Sistemi në vetvete merr shumë kuptime sepse ai funksionon në idene e nje hierarkie me disa shkalle ku sisteme te ndryshme në shkallë te ndryshme I shërbejnë njëra-tjetrës dhe e gjitha si një makineri gjigande vazhdon të punojë për te plotësuar shërbimin e saj, por një e vërtetë absolute është që ne të gjithë jemi të detyruar ti shërbejme këtij sistemi. Shumë njerëz janë të lumtur që janë pjesë e tij, shumë te tjerë kerkojnë ndryshim por dorëzohen shumë shpejt kur perballen me veshtirësite që ata përjetojnë nëse përpiqen të mos jenë më pjesë e këtij ‘’mekanizmi’’Nëse ti je përpjekur për të kuptuar pse je i detyruar që të bësh dicka vëtëm sepse ishte e domosdoshme për tu bëre ne shoqërinë ku ti jeton, ti e ke kuptuar se dicka nuk shkon.Nëse ti je ndjerë sikur shkollimi që ti po merr është thjesht një process kopjimi dhe jo përfitimi të njohurive nga mesuesi tek nxënësi ku këto njohuri asnjëherë nuk përthithen po thjesht harrohen duke u përsëritur në mënyrë robotike ti e ke kuptuar se dicka nuk shkon.Por nëse situata është kaq e pashpresë atëherë kush është zgjidhja jonë e vetme? Mos vallë duhet të zgjedhim të shkëputemi nga shoqëria e cila në një pikpamje të zymte duket sikur nuk ka më kthim pas nga ky establishment i cili i ka rrënjët e tij thellë në mëndjet infantile të cdo njeriu që beson që ndryshimi do të vijë nëse ata vetë nuk përpiqen sadopak të ndryshojnë rrjedhen e jetës së tyre.Xhorxh Orwell thotë:Njerëzit nuk do të ndërgjegjësohen kurrë nëse ata nuk rebelohen dhe ata nuk do te rebelohen pa u n dërgjegjësuar.

Vepra te ngjashme
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, filozofi, rendesia e filozofise
Filozofia na ka pajisur me disa nga idetë më të rëndësishme dhe me më shumë ndikim në histori. Idetë më të rëndësishme në historinë e filozofisë konsiderohen si një pikë kthese në sferën e mendimit. Ideja apo citati tregojnë shumë pa...
Autori: Dajana Ndoj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: adoleshenca
Adoleshenca ështe ajo faze e jetës që çdo njeri në këtë moshë preket nga pasojat e saj. Të jesh një adoleshent do të thote të jesh si ajo lulja e sapo çelur e cila sado ti hedhësh ujë asnjëherë nuk ngopet. Adoleshenca shoqërohet me ...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, foles,degjues,shkrues te mire
Komunikimi, dëgjimi dhe shkrimi janë tre faktor formues të karakterit të një individi, gjithashtu janë pjesë të bazava themelore të zhvillimit të shoqërisë. Mbi të gjitha, shoqëria është e përbërë nga njerëzit. Janë njerëzit ata të ...
Autori: Erisa Janku · Lloji: Analize letrare · Tema: Liria e fjalës
Liria e fjalës Liria është një dritare e jetës. Në faqe të parë,këtë liri të gjithë e kemi kuptuar,por rreth saj njerëzit japin mendime të ndryshme. Liria e fjalës,për mua është të shpreh hapur hapur mendimin,të...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Koncept personal për botën e politikës
Njerëzimi që prej fillimit te kohërave ka krijuar ato që kanë sjelle fatkeqësite e tij më të mëdha. Janë bërë te flaktë pas asaj që kanë krijuar, pa menduar se si do te perfundonte. Jemi po aq te ndryshëm sa dhe te ngjashëm. E kemi sulmua...
Autori: Blenarda Dikolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Unë ekzistoj përmes filozofisë e parimeve të mia për jetën
Ti vlen për atë që je dhe jo për atë që provizorisht je i detyruar të bësh. Prandaj përball njerëzve dhe kohëve ti duhet të përcaktosh qartë idetë e tua dhe pozicionin tënd. Ezistojnë dy mënyra për të vlerësuar njerëzit dhe kohët, d...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: Big G · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese, ese filozofike, te jesh a mos te jesh, te jesh a te mos jesh
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe një nga alternativat më dramatike në jetën njerëzore. Njeriu i gjendur përballë fatit të vet që nuk i ofron asnjë rrugëdalje. Në këtë moment ...
Autori: Dolores Alla · Lloji: Rrefenja · Tema: Autizmi
Unë jam një fëmijë me autizem. Jeta ime ka qenë e mbushur me situata të pakuptueshme dhe ndoshta edhe të çuditshme. Gjithmonë jam ndjerë ndryshe, pavarësisht pamjes time fizike që është thuajse e njejtë me atë të moshatarëve të mi. Kam ...
Autori: Big G · Lloji: Ese informuese · Tema: ese, vetmia, frika nga vetmia
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është vetëm ai që nuk ka asnjë pranë. Dikush mund të jetë i rrethuar nga njerëz, por gjithsesi, mund të ndihet i vetmuar në shpirt, sikur s’mund t’...




Komentet e fundit!

Emri: kida
Email: kida@hotmail.com
Komenti: m plq shum qenka e bkr



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com