Data e postimit: 2017-12-13 20:58:53
Lexime: 3355
nje lamtumir
Lloji: Ese filozofike
Tema: nje lamtumir
Autori: bakshish
Shkolla: shkolla ma e mira
Klasa: 72
Qyteti: peje
E-mail: sedi@hotmail.com


nje lamtumir nje perqafim asgje me teper sdo jet shpirti im se me ty larg une e di jetoj shum pak nje lamtumir

Vepra te ngjashme
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: "Vendlindja"
....."Lamtumir vendi im"...... Nga një nën un, u linda...Në një vënd, un jetova.. E aty u rrita,me kalimin,e kohës! Më sfidoi jeta: Me shum ,sfida.. Kur isha i ,vogël. Asgjë ,nuk dija. Pas disa, kohësh: Kuptova, që gjëja, M...
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Loti pikon n shpirtin tim
......"Loti-Pikon-Në-Shpirtin-Tim"..... A e din se ke marr rrug Pa kthim?A e din se Do t jesh von per pendim? A e din q nga un u ke Largu? E sko mo kthim!.. Loti pikon në shpirtin tim!.. Më le!. N vetmi e n trishtim A e din q lotet per ty ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Mos u mërzit kur respektin ta marrin për dobësi,njeri jam dhe un edhe po ashtu gaboj si ti,harro të shkiarën edhe mendo për çka të pret tani"..
......"Sa shum"........ Nashta disa njerz, më kon ,harru...Sa shum të mira , i pata bo...E tash thikën ,mbas krahve, ma kon vu...Se di a thu nashta un që, aq shum i pata  , respektu athu...E kom meritu me , më ofendu...Në vënd qÃ...
Autori: rudi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: babai
babi nje ze ! nje veshtrim ! nje ndjenje! nje frike! nje pyetje! si do jetoj une keshu? si do jetoj une pa zerin e tij.. si mud ta shoh fotografine e tij kur nuk e kam pasur kurr prane kur e dua...per te me thene ...
Autori: Rudina Gurra · Lloji: Leter · Tema: Vellai im .
Ike vella ! Me le vetem ! Si nuk mendove per mua te shkreten ! Qaj ! Nat ,dit pa pushuar . Dashuria ime per ty nuk ka te mbaruar . Nat e dit vuaj shum. Vec ne enderr te perqafoj pafund. Nuk ngopem dot duke te perqafuar . Se malli im per ty...
Autori: Kaltrina · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Gjyshja Ime
Gjyshja Ime Me plot dashuri kujtoj fytyren tënde të bukur,ke qenë njeriu më I drejtë, keqen person me zemer të madhe, ke qenë gjyshja Ime , drita e syve te mi. Unë u rrita në duart e tua,dëgjoja këshillat e tua.Jam shum krenare që jam mbesa...
Autori: medin samakova · Lloji: Poezi personale · Tema: per mesuesen
mesuesja me edukoj per mesim kur sja hharroj ajo na meson emrin e ka njazmie mehmeti e dua eshte mesuese e mir me meson gjuhen shqipe.matematik etj.une quhem medin jam i ri po pe shkeuaj kete tekst per mesuesen time lamtumir klasa 5 por mesuesen nuk e d...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: Vetëm ty tdu
"VeteM 'tY tdU" Nuk e di a t, merr Noj her malli per Mu ?Nuk e di ,a mos Vall m'ke harru? A vall ndoshta. Je pendu?Q m Largove nga vetja Jote mu. Po qtash Koha ka ik ,e ko shku. I patem dhene fjalen Njeri tjetrit ,q gjithmon Un e tiI t...
Autori: Diellza · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Semi-Maturantat
e ulun n`fund t;klases tu menu per at koh, ku per PROFA e per MSIME sna ka ni as ni trOH smuj mi harru shokt e shoqet e mija , Qe mas ores 6-të s`dishum me shku te shpija . Menimi per ket fund nuuk koka i let... Mo nuk na bashkon mengjesi ores 8 n`oborr ...
Autori: aana · Lloji: Poezi dashurie · Tema: te dua tyy zemra ime
dashuria ime tii dashuria ime ti shpirti im sa te du e gjith bota je per mu te kam jet e te kam shpirt pa ty jeta ska kuptim se ti je hspirti im je dita e syve te mi je frymezimi qe kerkon cdo njeri pa ty un smar dot ffrym pa ty nuk mundem t...
Autori: HAJDAR BAFTI · Lloji: Poezi personale · Tema: !
JETA RRUGËTIMI TEK E VËRTETA" Qtash kohërat kan marr ,1 rrug pa kthim sot ësht koha me ec përpara me pas guxim , e asnjëher sduhet me u dorëzu e mos me të  lën me, të mposht  vetmin. Kohërat fillojn ,edhe ndryshojn si një udhë kalimtar...
Autori: HAJDAR BAFTI · Lloji: Poezi personale · Tema: !
JETA RRUGËTIMI TEK E VËRTETA" Qtash kohërat kan marr ,1 rrug pa kthim sot ësht koha me ec përpara me pas guxim , e asnjëher sduhet me u dorëzu e mos me të  lën me, të mposht  vetmin. Kohërat fillojn ,edhe ndryshojn si një udhë kalimtar...
Autori: Mitush Kurteshi · Lloji: Romane · Tema: e bija e henes dhe e diellit
na ishte nje her nje nen e cila kishte vetem nje djal e donte me pergjat ishte edhe vasha e zemres qe djali e donte nje dit nena i tha djalit,djali im ne gjdo mal gjuaj vetem ne malin e kuqedres mos gjuaj,por djali nuk e degjoi nenen po degjoi vashen e ze...
Autori: Anida zeqiri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bote e mallkuar me shume se krim
Ndonjehere gjithcka ndryshon,apo thjeshte na perseriten gjerat apo ndjejm me shume sec duheshte aty ku nuk duheshte aty ku emri yne ishte vetem emer... Sa e cuditshme kjo njerezi perplot me lumturi fallco,vuajtje dhe brenga te pa shprehura, sikur ahh sik...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com