Data e postimit: 2018-10-23 20:59:37
Lexime: 29331
Te jesh vetvetja!!
Lloji: Ese filozofike
Tema: Njohja e vetes
Autori: Sfr
Shkolla: L.T school
Klasa: 11
Qyteti: Durres
E-mail: sesilafrangu22@gmail.com


Te jesh vetvetja do te thote te gjesh veten,ti japesh kohen e duhur vetes per te gjetur vlerat qe fshihen brenda teje.Te jesh vetvetja do te thote te flakesh tutje cdo mendim apo fyerje te njerezve te ndryshem.Te kuptosh qe askush nuk eshte perfekt.Ji i cmendur,ji qesharak neqofte se kjo eshte vertet ajo qe je.Nuk eshte budallallek te jesh i tille,perkundrazi budallallek eshte te perpiqesh te jesh ai cfare njerezit rreth teje duan.Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne vlerat e tua dhe ta shfaqesh ate pa ndrydhje apo dyshime.
Arritja me e madhe ne ditet e sotme eshte te jesh vetvetja ne nje bote qe kerkon te te shnderroje ne dicka tjeter.Shumica prej nesh kerkon perfeksionin dhe papritur humbet vetveten.
Shpesh kerkojme qe te ecim ne gjurmet e dikujt ose disa te tjereve dhe jemi aq te zene duke u perpjekur te jemi perfekt,saqe harrojme te ekzistojme.Rrembehemi nga vala e sforcimeve apo levizjeve fallco e duam te vizatojme nje personalitet krejt tjeter.Harrojme qe arti yne eshte me i bukur.Mjaft me nen hijen e perfeksionit,te mos e leme respektin per veten te na rreshqase nga duart.Te perpiqesh te ndryshosh do te thote te mos e duash veten tende,te mos e respektosh ate.Dhe kur humbet respektin per veten,ke humbur cdo gje.Madje do te ndalosh se ekzistuari.Ne syte e te tjereve do te mbetesh kopje e shemtuar e dikujt.

Vepra te ngjashme
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Karakteri dhe personaliteti yne
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos shtiresh.Duhet t'ia dime vlerat vetes sone e jo te mburremi per gjera qe nuk arrijme t'I bejme dot. I gjithe qellimi eshte qe njerezit ta dine se kush je ne ...
Autori: eln · Lloji: Ese argumentuese · Tema: guximi
Njerezit jane aq sa te ngjashem aq e te ndryshem nga njeri-tjetri. Cilesite e karakteristikat qe e karekterizojne ate e dallojne nga nje person tjeter. Edhe guximi eshte nje cilesi e njerezve e cila nuk eshte se perdoret nga te gjithe ose me sakte nuk vle...
Autori: xhesi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: cfare eshte per ju te qenit i/e dashuruar?
Dashuria eshte ndjenja më universale,me e paster dhe me e sinqert ne bote; eshte lidhje shpirterore mes dy personave qe i falin jete njeri tjetrit. Cdo njeri dashuron duke perjetuar ndjenjen e dashuris ne nje apo ne te gjitha ndarjet e saj,si: dashuria ...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Nuk ka rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te jesh vetvetja
Secili nga ne ka disa virtyte qe na bejne te ndryshem nga njeri-tjetri.Nje nder keto virtyte eshte edhe guximi. Guximi eshte nevoje e evolucionit te popullit ne mbare boten .Nese sdo te kishte guxim do te egzistontne akoma skllveria , madje ajo do te isht...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: igem jalam · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: te jesh individualiste
Te jesh individualiste do te thote te krijosh nje bote larg te tjereve. Kjo ndodh per arsye se ka nga ata qe nuk e kuptojne boten tende por te shikojne me nje sy tjeter. Bota ime eshte larg zhurmave dhe belbezimeve.une qendroj individualiste kur duhet sep...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja dhe Genjeshtra
Vetvetja dhe Genjeshtra KY SHKRIM I DEDIKOHET TE GJITHEVE;JU SUGJEROJ TA LEXONI Jeta eshte e veshtire...Apo jo? C'do te benit perpara nje veshtiresie? Epo ja ku eshte pergjigjja juaj.....Dua te them qe te mos shtiremi si dikush qe nuk jemi,pra te tre...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: TE NJOHESH VETVETEN
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here qe dikush thote se eshte e rendesishme te njohesh vetveten.Nese s’e njeh mire vetveten,ajo mund te te behet pengese,por nese e njeh mire ate,ajo do te te...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Adoleshenca
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta, por jam perpjekur ta perafroj realitetin me ato qe perjetoj, sepse fatkeqesisht s’e kam mundesine te hyj ne mendjen e te tjereve.) Te jesh adoleshent ...
Autori: kmai · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Qe te jesh krenar per vendit tend, nuk eshte e thene qe vendi yt ti kete pallatet me ashensore edhe rruget e asflatuara edhe konditat ne maksimum. Qe te jesh krenar qe je Shqiptar nuk do te thote qe ne historine e botes vendi yt te kete qene me i perparua...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Une,drejtues i shkolles
Cdo nxenes e ka pyetur veten qofte edhe 1 here ne jeten tij nese do te donte te behej drejtues is shkolles ku ndodhej e njejta gje ka ndodhur me mua por ndryshe nga shumica e nxenesve te tjere te cilet do te donin te drejtonin shkollen pergjigjia ime do ...
Autori: Diellza Surdulli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria ndaj femres
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyes...




Komentet e fundit!

Emri: Erzen
Email: erzenhysbajrami1@gmail.co8iiwoiioowoooswo2
Komenti: Bravo

Emri: Filiana
Email: ngulifiliana@gmail.com
Komenti: Bravo

Emri: ela
Email: ela@gmail.com
Komenti: Pa fjala vertet Ndonjer njeriu e humbet Beaumont ne vetvete. Por AI do te kthehet perseri ne qofte se ti e beson ate ≧▽≦

Emri: aboy
Email: aboy@gmail.com
Komenti: Shm flm e sigurova 10 me kt ese n shkoll!

Emri: njevajz
Email: njevajz@gmail.com
Komenti: falemiderit me ndihmove per detyrat e gjuhes!Shum bukur

Emri: Gddtggxg
Email: fedcfgfht@gmail.com
Komenti: Uauu me e bukra 👌👌 t lumt

Emri: Super
Email: super@gmail.com
Komenti:

Emri: sara
Email: sara@gmail.com
Komenti: Bravo!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com