Data e postimit: 2020-03-13 09:45:18
Lexime: 4879
Nje shetitje ne pyll
Lloji: Hartim
Tema: Nje leter shoqes
Autori: Argita Nerpjetri
Shkolla: Shkolla e Mesme e Bashkuar"Mehmet Bajraktari"
Klasa: Va
Qyteti: Fshati Shales
E-mail: argitanerpjetri@hotmali.com


E dashur Lira!
Me ne fund gjeta kohen per te te shkruar pasi kam qene shume e zene me detyrat
Lira kur ti ike ne Greqi ne u merzitem shume sidomos mesuesja.Ne klasen e katert ne beme nje konkurs me klasen paralele dhe i mundem.Sa mire do ishte te ishe Edhe ti Lira.Nxenesit e mire ne matematik janë pqksuar.Tek fotografite qe jemi te gjithe ti je prane nesh.Mesuesja po na pergatit dita dites per provimin e klases se peste.Nje dite ne beme testimin e 2018.Mesuesja po printon edhe atë te 2019.Ah moj Lira sa na mungon.
Mirupafshim Lira te pres me padurim qe te kthehesh

Vepra te ngjashme
Autori: urata matluma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tema eshte per nxenesit qe mesonin shume
nje dite na erdhi shtatori dhe nxenesit e vegjel hyne ne shkolle ne mesin e tyre isha edhe une. me dukej se ajo ishte dita me e mire dhe e gezueshme ne gjithe jeten time. isha shume e emocionuar ne diten e pare te shkolles. mesuesja ishte shume e dashur d...
Autori: Donart Kastrati · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per mesuesen
Mesuesja ime e dashur.... Te dua shume ti me edukove.., dhe me mesove. Ti ishe arsyeja e nje note te mire spse ti ishe dhe do jesh mesuesja me e mire q kam pare ndonjehere ne jeten time.... Ndonjehere ulem mendoj Une kam shum fat them me vete sepse me ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
I Lirë Ngrohtësi Gaz Dashuri Dritë Bukuri Gjë e shtrenjtë fjala Liri
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: pushimet
mesuesen time une shume e dua se ajo kujdeset fort per muua. mesuesja ime eshte si lule vjollce andej edhe ne e quajme mesuesja Mimoz
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Mesueses se fillores
Mesuesja ime.Ishe ti personi qe gjithnje me mbeshtete.Ishe ti personi qe sa here rrezohesha me thoje se do ngrihem me I forte.Ishte ti personi I cili nuk do te doja te zevendesoja me tjeter njeri.Ishe ti ajo qe me bere te besoj te vetja,me mesove abetare...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Të rënëve në altar T'i kujtojmë ata që na sollën Lirinë T'i kujtojmë ata që përqafuan Përjetësinë T'i kujtojmë ata që duruan Robërinë T'i kujtojmë ata që arritën Pavdeksinë T'i kujtojmë ata që na bënÃ...
Autori: Idea Guda · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Shkolla Shkolla nje vater diturie e mbushur plot xhevahir Kur shkojme ne shkolle na vije mire qe do mesojme gjera te reja mesuesja jone e dashur na jep detyra na shpjegon detyra dhe jep mesimin sipas orarit Me një Shtator eshte dita jone e shume pritu...
Autori: Aida Duraku · Lloji: Ese informuese · Tema: 7 Marsi
Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te bukura nuk mundem te gje , sepse me nje fjale nuk mund te te perhskruaj . Une nuk di si te pershkruaj nje njeri kaq te mrekullueshem sa ti mesuesja ime . Dhe m...
Autori: Linda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mesuesja
Mesuesja eshte nje fenomen qe njihet nga gjith bota .Eshte ajo qe kerkon nje te ardhme te lumtur tek nxenesit!.. Bejini pytje vetes pse u thone mesusit te mesoni ??? Ato nuk fitojne asgje prej nesh,vetem te falenderohen nga familjet e nxenesve .Mseuesj...
Autori: amelia tola · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: mesuesja ime
o mesuese e dashur,ne teduam shume,ti per ne ke qene nje nene e dyte qe na edukon.la-la-la-la-la.....ti na ke mesuar,na ke mesuar te lexojme,te shkruajme,te kendojme.faleminderit mesuesja jone ne zemrat tona do rrosh gjithmone.
Autori: mia mula · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: sistemi komunist dhe sistemidemokrat
ne komunizem ka vetm nje parti.nuk egziston prona private,por ajo merret nga shteti dhe kthehet ne prone shteterore.nuk zhvillohe zgjedhje te lira.por sistemi komunist ka pasur edhe te mirat e tij si p.sh nuk ka pasur shume gjakderdhje.ka pasur nje ekonom...
Autori: Dea Behramaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria ime per mesuesen
mesuesja Dursune kur permend emrin mesuese ndjej dashuri ndarja sot nga ti ndarja sot nga ti ishte me shume veshtersi . Gjithm...
Autori: mira · Lloji: Poezi personale · Tema: dedikim per klasen time e 7-a
Ato emra qe ne banka i shkruam Ato detyra qe ne mur i kopjuam Ato gjera qe njeri-tjetrit i thame ...
Autori: Edita Tahiri · Lloji: Leter · Tema: mesuesja ime me e dashur
mesuesja ime nuk gjej dot fjale per te te falemenderuar .ti qe memesove se si te shkruaj . me mesove te lexoj ,recitoj e me mesove cdo gje je mesuesja me e mire qe te kam takuar nuk do te haroj asnjeher .ti per mua je munduar e nuk me ke lenduar te d...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com