Data e postimit: 2020-06-01 22:31:22
Lexime: 1692
Kosovo jonë
Lloji: Analize letrare
Tema: Kosovo
Autori: SAHIDE PNISHI
Shkolla: Pjetër bogdani
Klasa: 12
Qyteti: Gjakovë
E-mail: fatlumpnishi@gemail.com


Kosova jonë
Flakrojn pes pishtarë
Të gjithëve tu ju thanë
Se ne vendin tonë
Pes popuj janë

Këta pesë pishtar
Nga ni zjarr i ke
Këte popull dje
Me luftë e kam nxe

Prej luftes të rrebët
Kryengritjes sonë
Shoki im ka lindur
O atdheu jonë

Lexoj këta numra
Kujtoj këto ditë
Që në Kosoven tonë
Dëshira u rritë

Që njeriu te mundet
Me këng te punoj
Dhe që sot ne Liri
Fusha te prodhoj

Dhe kalliri i pasur
Treitun nana plin
E kush me rrembye
Ma mos t'ketë guzim

Vendin e puntorve
Ajo na tregon
Bashkimi e vllazërmi
Për tetëmbdhjet milion

Vepra te ngjashme
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Kosova jonë Flakrojn pes pishtar Gjithve tu ju than Se ne kosoven ton Pes popuj jan Kta pesë pishtar Nga ni zjarr i ke Kkte serbia dje Me luft e ka nxe Prej luftes te rrept Kryengritjes son Shoki im ka lindun Adheu i jon Lexoj këta...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: 28 Nentori
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë. Kj...
Autori: Besart Lamallari · Lloji: Hartim · Tema: 28 nentori
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë. Kj...
Autori: Liridon Nusa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: atdheu im
Atdheu është gjëja më e rëndësishme në jetën e një personi.Atdheu ynë është Kosova vendi ku u rritëm,luajtëm,qeshëm,qajtëm po ashtu shpresojmë se edhe në te ardhmen do të bëhemi të sukseshëm dhe t'ia ndriçojmë të ardhmen jetës so...
Autori: Donika Beqiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Trimeria
Dëshmori Ali Ajeti Ali Ajeti trim kosovar, Luftoi me shokë për liri të saj, Luftoi pa frikë e me burrëri, Nuk duhet ta harrojmë trimërin e tij. Ne jemi të lumtur por duksh vajton, Nëna dëshmorin kurr nuk e harron, U...
Autori: Valton Islami · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 28 nëntori
Sa herë që vie nëntori,e moti fillon të ftohet ne kujtojmë ditën më të madhe për ne. Ditën e pavarsisë së SHQIPËRISË.Pas shumë shekuj përpjekje e mundi ëndrra më e madhe e gjithë shqipëtarëve u bë realitet. Në karrocën e vjetër tÃ...
Autori: Lion Braka · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu im.
ATDHEU IM Atdheu im i dashur, Me male e fusha plot, Për ty i tërë kombi, Me nder krenohet sot. Ti neve na transon, Rrugën e ardhmërisë, Rrita jonë me ty është, Fole e lumturisë. Jam shumë i lumtur, O të dashir miq, Që atdheu yn...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Jeta Jonë Jeta jonë është e bukur Plot me ëmbëlsi Esht e hidhur Zi e më zi Jeta si jeta Duhet të jetojmë Gjërat e vështira T'i përballojmë Gabimet tona ti përmisojmë Për ardhmërinë tonë Të pu...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Toka Ime Dashuria për vendin Ndjenjë heroike Që të jetojmë të lirë Në trojet tona etnike Mos të jemi të varur Nga kombet e tjera Mos të na shkelin moralin Mos ardhëshin ditë të vështira Kurrë për shqiptarin Kj...
Autori: Rejana Seadin · Lloji: Poezi lirike · Tema: Mësuesja
Ajo qe sjell gezimin në zemrat tona është mësuesja jonë. Në kujtimet tona ajo gjithmonë do të ngjëndroje dhe vendin e saj askush nuk to gjëndrojë.
Autori: Leonita Ahmeti · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kosova
Kosova Kosva eshte nje vend i vogel ku perjetoj shum luftra nga armiqet (Serb). Kosova perjetoj shum viajtje ku disa deshmor dhan jeten per liri. Kosoven mos ta harrojn ata qe u shprengulen ne ditet e veshtira dhe te kthehen dhe ta shijojn li...
Autori: Orgittooo (Bjorddi) Pillati · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
Atdheu eshte veni ku ne shqiptojme fjalen e pare dhe hedhim hapat e pare te jetes. Edhe pse prinderit e mi jane me origjine shqiptare , mua me rrihet me shume ne vendin ku kam lindur . Sa vjen edhe me shtohet me shume malli per Greqine. Nuk me intereson t...
Autori: unknown · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A kishte valle kjo mace me shpirt qengji edhe ambicie njeriu
Nga pikëpamja jonë tingëllon çuditshëm ekzistenca e një krijese të tille. absurditet ose imagjinatë të shfrenuar. Por mbase ajo simbolizon fëmijërinë e autorit. Siç e dimë tashmë Kafka ka pasur një fëmijëri jo fort të lehtë. Ka pa...
Autori: Fiona Nikqi · Lloji: Te tjera · Tema: Liria dhe Deshmoret
Kalojnë vite, kalojnë edhe shekuj e kujtimi për dëshmorët mbetet i freskët prore në mendjet tona, në kujtesën tonë historike. Brezat që vijnë do t’i mbajnë në zemër dëshmorët, për t’i bërë ata flamuj në valim rrugëve e shesh...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com