Data e postimit: 2017-12-26 21:46:04
Lexime: 12668
Mesazhi i "Fjalët e qiririt"
Lloji: Analize letrare
Tema: Mesazhi i poezise se Naim Frashërit shprehur me kaligramë
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Avni Rustemi
Klasa: 9A
Qyteti: Kukês
E-mail: Kevin.cika@live.com


||||||||||||DHE|||||||||||||||
||||||||T||||||||||||P||||||||||||
|||||||||A||||||||||||O|||||||||||
||||||R||||||||||||||||E||||||||||
||||||P|||||||||||||||Z|||||||||||||
|||||||E||||||||||||||I|||||||||||||
|||||||||V||||||||||T|||||||||||||
||||||||||||E||||||||Ë||||||||||||||
||||||||||M||||||||E|||||||||||||||||
|||||||||ZVE||||||||||||MIA|||||||||||
|||||||||||RË|||||||||||||||DHE|||||||||
|||||||||||NJE||||||||||||||||TI|||||||||
||||||||||||||TË|||||||||||||ÇLI|||||||||||
|||||||||||||DRI|||||||||||||ROJ||||||||||||
||||||||||||||JAP||||||||||||NGA|||||||||
|||||||||||||||||TU||||||||||||PRA||||||||||
||||||||||||||||||QË||||||||||||||PA||||||||
||||||||||||||||DUA||||||||||||MBE||||||||
||||||||||||||||UNË|||||||||||||||TJA||||||||

Vepra te ngjashme
Autori: kristina · Lloji: Analize letrare · Tema: ndihmoi ata qe jane ne nevoje
nje sirene e vogel po rinte mbi nje shkemb dhe po shikonte pasqyrimin e perendimit mbi oqean.kur papritur i shkuan syte te nje peshk i vogel qe kishte goditur krahun te nje shkemb dhe nuk levizte dot .sirenes i erdhi keq per te dhe shkoi dhe ia lidhi krah...
Autori: JON NEZIRI · Lloji: Analize letrare · Tema: PUNA DHE SHOQERIA
PUNA ESHTE VEPRIMTARIA E DOBISHME QE KRYEN NJERIU DUKE PERDORUR FORCEN E KRAHUT,TE MENDJES,VEGLA DHE MJETE TE NDRYSHME PER TE PLOTESUAR NEVOJAT E VETA.SHOQERIA NJERZORE ESHTE ZHVILLUAR SI REZULTAT I PUNES I MIJERA BREZAVE. TE GJITHA PUNET QE BEHEN LIDHEN ...
Autori: Ajshe Jakupi · Lloji: Analize letrare · Tema: Bukuritë e Pranverës
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë". Ajri është si një flutur me k...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e Tokes
E ulur ne bregun e jetes,teksa mendoj habitshem per te!Lejoj veten te meditoj deri ne skutat me te thella te saj.Ka mjaft per te arsyetuar.Mendimet e mia fashiten tek me vijne mendime deri ne absurditet. Ti,une te gjithe ne kemi nje arsye te forte ,te ng...
Autori: Adela · Lloji: Analize letrare · Tema: Atdheu
Mos mendoni se humbi shqiperia edhe pse u mbyt nga varferia Mos thoni se vdiq trimeria se dikur luftonin si burri si fmia Mos mendoni se s'ka bashkim kombetar edhe pse s'ka me luftetare Mos duro , mos u bej qyq se shqiptari s'rrin durkryq Sh...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Analize letrare · Tema: Askush per dike nuk ben aspak
Bota e ka ndryshuar kuptimin e vet Njerezit nuk i kane marre gjerat me seriozitet Te rinje e te rritur sot Po jetojne kot me kot. Askush nuk po futet ne kete det Qe ta ndryshoje kete milet Me te po abuzojme Qe dicka te krijojme. Po sa me shume...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: ...
Armata U linde u farkove, U rrite ne beteja, Në luften e ashper, Per ditet e reja. U ngrite u ngjite, Mbi malet me borë. Dit dhe nat, Me arme në dorë. Qëndrove luftove, Sulmove perpara. Si trime e lir, U ule nga arat. U ule...
Autori: zamira elezi · Lloji: Analize letrare · Tema: 8 marsi
8 marsi dite e bekuar, dita e nenave te bukuara qe na rriten me mund.Ne femijet kemi rastin tu shprehim dashurine ,tu themi cfare mendojme per to,tu themi sa shum i duam nenat tona te dashura ja uroj nenes time kete dite te bekuar i uroj mbaresi ne jete ...
Autori: SAHIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Kosovo
Kosova jonë Flakrojn pes pishtarë Të gjithëve tu ju thanë Se ne vendin tonë Pes popuj janë Këta pesë pishtar Nga ni zjarr i ke Këte popull dje Me luftë e kam nxe Prej luftes të rrebët Kryengritjes sonë Shoki im ka lin...
Autori: anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: Nderi i nje femre
Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po te informoj vec se: Ti jeton per veten tende e dashur, dhe vec ate demton nese pranon te jesh ne nje lidhje per asrye te nje opinioni! Nese nuk mundesh te...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Analize letrare · Tema: !
Dhimbja me ka vrar e malli shum M'ka marr jetes nuk i dihet çdo gjë T'vjen si bomb hidrogjeni ne ato Momente kur sje i pergatitur taman Spo di se çka me than a me fol Per dikan qe sdin me respektu apo Per ato që rrin ter diten mbas Krahvet du...
Autori: Nijazi Ramadani · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria
UNË E TI! Sikur të kish unë - Ty tashmë do t'i qaja malet fushat dhe detin tejpërtej per te arritur gjerë tek era me Kanellë dhe Rosmarinë Por sikur të ishim Sikur ditur moti do të ngisja pas në secilin vend skaj më...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Krenaria
ROGOV KRENARE Kështu deshmorit Safet gashi Rogov a ndjeve o Shum trima shum hero Bac o vlla Safet o shok Krah o pris me ty o flamurtar, U zgju i ulti rob Puntor e katundar Me ty lulzoj vllazërimi me ty dita agoj Mbi gjakt te kosoves U...
Autori: ELDA BERISHA · Lloji: Analize letrare · Tema: MESUESI
MESUESIN TIM SHUM E DUA SEPSE AI KUJDESET FORT PER MUA ME MESON ME EDUKON KURR TE MIRAT E TIJ SDO I HARROJ




Komentet e fundit!

Emri: RUDINA
Email: rudina_asllanaj@yahoo.com
Komenti: UNË DUA QË TU JAP DRITË NJERËZVE ME VEPRAT DHE POEZITË E MIA DHE TI ÇLIROJ NGA PRAPAMBETJA

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Tarpeve mzve re nje te dri jap tu qe dua une. Dhe poezite e mia dhe ti cliroj nga prapambetja. Keshtu ke shkruar per mendimin tim.

Emri: Anisa Bardhoshi
Email: anisabardhoshi1@gmail.com
Komenti: mu deshen 20 minuta per ta kuptuar hahaha

Emri: haqif
Email: hysmetiigjilessemozessedranios@gmail.com
Komenti: se car ke shkrujt nuk e di ja ke fut kot plako ja ke fut kot

Emri: Kevin Çika
Email: Kevin.cika@live.com
Komenti: Dua të sqaroj diçka.Këtë krijim të nxjerrë nuk e kam shkruar si formë vetëvlerësimi për mua (duke marrë parasysh se edhe unë po botoj vepra në këtë website.)Nuk doja të krahasoja askënd dhe as nuk kisha qëllim.Thjesht bëra një kaligramë në formën e qiriut,për të treguar mesazhin e poezise"Fjalët e Qiriut".Në një formë origjinale.Si dhe nuk kam dashur të fyej asnjë. Shënim.(Mbusha hapësirat me viza sepse kaligrama nuk realizohej fare)



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com