Data e postimit: 2021-02-15 12:03:12
Lexime: 1353
Armata
Lloji: Analize letrare
Tema: ...
Autori: SAIDE PNISHI
Shkolla: HAJDAR DUSHI
Klasa: 8
Qyteti: ROGOVA
E-mail: fatlumpnishi@gmail.com


Armata


U linde u farkove,
U rrite ne beteja,
Në luften e ashper,
Per ditet e reja.

U ngrite u ngjite,
Mbi malet me borë.
Dit dhe nat,
Me arme në dorë.

Qëndrove luftove,
Sulmove perpara.
Si trime e lir,
U ule nga arat.

U ule nga malet,
Dhe prune lirin.
Me zjarr e me hekur,
Qlirove Jugosllavin.

Vepra te ngjashme
Autori: Enkeleana ramaja · Lloji: Poezi dramatike · Tema: drimi
Bie bora, Me stuhi, Fushat,malet, Dhe shtepite, Vishen, Bukur me, Bardhesit.
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Skënderbeu Skënderbe o trim bujar Shumë luftove me shpatë në dorë Me shpatë në dorë shumë qendrove 24 luftra i fitove Kundër turqëve i luftove Nënën Shqipëri kurrë ...
Autori: blerta ibrahimi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: poezi
nena ime sa te dua ti je gjithqka per mua ti me rrite , me edukove me shkollove, me arsimove. Me rrite me nder ne jete te kam nen ty per jete ti je nje nen trime gjithmon ne zemren time. Nena ime drite e diellit ty te kam si yll te qiel...
Autori: Korab Bajqinca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Në këtë ese përshkruhet gëzimi im që kam për stinën e dimrit.
U zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të mbuluar me një shtresë dëbore të madhe, ajo kishte mbuluar edhe pemët.Pyete veten sa bukur u dukeshin?Aq bukur të bardha sikur të ishin nga akulli,un...
Autori: majlinda kastrati · Lloji: Ese argumentuese · Tema: knaqesia per dimrin
u zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të mbuluar me një shtresë dëbore të madhe, ajo kishte mbuluar edhe pemët.Pyete veten sa bukur u dukeshin?Aq bukur të bardha sikur të ishin nga akulli,un...
Autori: Naim Frashri · Lloji: Analize letrare · Tema: Atdheu
O malet' e Shqiperisë e just O lisat' e gjatë! Fushat e gjëra me lule, q'u kam ndër mënt dit'e natë! Ju bregore bukuroshe e ju lumenjt' e kulluar Çuka, kodra, brinja , gërxhe dhe pyje te gjelberuara! Do të kendonj bagëtine që meaning ju e ...
Autori: Leonis daka · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte njëra nder stinet me te preferuara ne pranvere qelin lulet lulezojne pemet gjelbërohen fushat,malet dallendyshet kerkojne vende per qerdhe femijet dalin lozin,bujqit lëvërojnë arat e tyre,bëhet një kohë me e nxehtë vishemi me tesha...
Autori: Fatmire Dërmaku. · Lloji: Poezi kolone · Tema: Mos u Dorëzo"
"Mos u Dorëzo" Asnjëherë mos u dorëzo Asnjëherë mos u pikëllo, Asnjëherë mos vuaj Asnjëherë për atë që se meriton!!! Edhe nëse dikush të del përpara Edhe nëse dikush të rrëzon, Ti prap ngritu në këmbë Por,mos u d...
Autori: Sabit Maksutoski · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e Dimrit
Pas ditëve të ftohta me shi dhe erë ngadal ngadal na erdhi edhe dimri i cili ka pushtetin e vet deri ne pranverë. Bukuria, bardhësia, kënaqësia dhe shumë gjëra të tjerë çë i bën fëmijët dhe të gjithë njërëzit të kënaqura me plot gëz...
Autori: Shqiponja · Lloji: Poezi lirike · Tema: Adem Jashari
TI KOSOV LULE E KUQE JE E BUKUR SI NJE NUSE PO BEN DRIT PO SHKELQEN QOSH ME QOSH NE QDO PELLEMB...
Autori: Rrahman Peca · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dibra ime
Dibra vendi ku kan lindur dhe jan rritur prindrit e mi,ku bukuria dhe madheshtia e natyres dhe venditnuk kne fund.Fushat e gjera,malet,luginat e magjishme dominojne vendin e pa mateAtje ka dhe disa liqene shume te bukura,mbreslenese e magjiplote.Shkembenj...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Poezi lirike · Tema: ADEM JASHARI
TE DHA DRIT ADEM JASHARI TI KOSOV LULE E KUQE JE E BUKUR SI NEJ NUSE PO BEN DRIT PO SHKELQEN QOSH ME QOSH NE QDO PELLEMB TI KOSOV LULE BEHARI TE DHA DRIT ADEM JASHARI NE BALL TE BETEJAV PER LIRI NE ZEMRAT TONA KRENARI NENE KOSOV TE PERQAFOJ E TE PUTH NE B...
Autori: Besarta Elezi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Zbuloni suprizat tone.
Durresi,nje nder mrekullite e bukurise shqiptare, ka se cfare t`u ofroje vizitoreve. Shtirja buze detit Adriaktik dhe Jon malet fushat dhe lulet formojne panoramen qe do te shoqeroje pushimet tuaja. Harmonia shpirti i ngrohte i banoreve mikpritja dhe kena...
Autori: aishe dervishanji · Lloji: Poezi kolone · Tema: nena e dashur
Malet me gure, fusha me bar shume, arat me grure, me tutje nje lume. Fshati per karshi me kish’e me varre, rrotull ca shtepi te vogela fare. Uje te ftohte, era pun’e madhe! Bilbili ja thote… Grate si sorkadhe. Burrat nen hije lozi...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com