Data e postimit: 2015-02-03 16:41:25
Lexime: 4280
Shkëmbi
Lloji: Analize letrare
Tema: Shkëmbinjtë
Autori: Arta Klaiqi
Shkolla: Abdullah Krashnica Presheva
Klasa: 8/1
Qyteti: Koretin Kamenicë
E-mail: Arta_Klaiqi@hotmail.com


O tokë e Shqipërisë,
E shkelur nëpër shekuj.
Shumë copa ti ndanë
Por prapë Shqiperi do mbetesh.

U rrokullis një copë shkëmbi
E ra në fushë,
Urrokullis një tjetër shkëmb
E ra në det.

Por prapë emri
nuk iu ndërrua
shkëmb se shkëmb
i mbet.

Vepra te ngjashme
Autori: kristinastefa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per ndarjen e Shqiperisë
Copëtimi i Shqipërisë është një barrë e rëndë për kombin shqiptar, e cila ka shtyrë shumë atdhetarë që pas copëtimit të punojnë politikisht e me përpjekje të armatosur, për ribashkimin e kombit shqiptar.Që nga kongresi i Berlinit më ...
Autori: blenda berisha · Lloji: Analize letrare · Tema: lufta
Armiku oj kosova ime nena ime shum gjera perjetove gjithmon u lendove shkau na masakroi shum njerz te pafajshem i vrau pse o shka i vrave ata shqiptare nuk kishe buken e gojes per kete arsy vall ...
Autori: madrilene · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
ndërroj shijen e buzëve tuaËndërroj Që sikur mjalti kanë ëmbëlsi, Zgjas buzët e mia drejt teje Të të puth me shumë dashuri! E ti largon kokën prapa Bëhesh se s’më don, Por e di se zemra jote Për mua loton! Buzët i lëpin me ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Pranvera Lopët po pëllasin Fëmijët po lozin Kuajtë hingëllijnë Era frynë Bujku nis punon Nën dritën e diellit Mali shkëlqen Piktori pik...
Autori: Ana Angel · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Sonte hëna ka humbur shkëlqimin Ngase n’qiell ka lind një yll Sonte kam një pikë mbështetje Nuk jam më i humbur në pyll Ka shumë yje plotë qielli Por veç ti për mua ndriçon Rrugën drejt në zemrën tënde Pa gabueshëm ma tregon
Autori: Korab Bajqinca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Në këtë ese përshkruhet gëzimi im që kam për stinën e dimrit.
U zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të mbuluar me një shtresë dëbore të madhe, ajo kishte mbuluar edhe pemët.Pyete veten sa bukur u dukeshin?Aq bukur të bardha sikur të ishin nga akulli,un...
Autori: majlinda kastrati · Lloji: Ese argumentuese · Tema: knaqesia per dimrin
u zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të mbuluar me një shtresë dëbore të madhe, ajo kishte mbuluar edhe pemët.Pyete veten sa bukur u dukeshin?Aq bukur të bardha sikur të ishin nga akulli,un...
Autori: Ersi Topcija · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Poezia e nates
Xixellonje e dashuru theva copa copa Me ty neteve akoma su ngopa Qendroj fshehur prapa kujtimeve Vetem prit te degjosh copezat e rrefimeve Qendroj zgjuar deri naten vone Ne jeten time nuk egziston nje “pergjithmone” E dashur xixellonj te lutem d...
Autori: Lorena Luarasi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Krahasimi i agimit me perendimin
Bukuria është një koncept shumë i gjerë. Individë të ndryshëm kanë mendime të ndryshme për këtë temë. Bukurinë e kemi të paraqitur kudo. Vetëm në një moment mund të gjejmë kaq shumë kontraste të së bukurës. Po gjithë jeta sa e bu...
Autori: Kjara Hoxha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Mesuesja ime
Ne klasë të 6-të ne shkollen e re erdha dhe tye e dashur mesuese te gjeta Ti për mua je shumë e mirë je si një dritë që shkëlqen në errësirë Ti mesuese! Me ke...
Autori: Eli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: At Anton Harapi
Edhe komunisteve due t’ua them nje fjale,por qarte e shkurt.Une jam i bindur se pak jane ata shqiptar te cilet me te vertete e kuptojne doktrinen komuniste.Por tashma te gjithe po e shohim dhe po njohim organizaten dhe vepren komuniste ne Shqipni . Kjo...
Autori: Banny Emptywhere · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Peisazh i shpirtit, nën analogjine e natyres.
Dielli mbi majë; mbi mal vjen sërish, dhe zemrat e çara, rrjedhin fildish... pak nga pak të shkërrmoqura kujtimet, një udhe e gjatë, pas një rrjedhe pajtimesh. Stuhinë kam mbi kokë, po stuhia s'më tremb, ne jemi shumë, por për shumë n...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per vetveten
Saide pnishi Dëshira ime ka qen me lexu msime se i kom pas ne klas perveq atynve kom lexu edhe libra te biblotekes sot më kojtohen krejt shak kom lexu haraqi ne gjak lulja e shkodres shpella e dragobis edhe sot i pash te gjitha edhe gjat luft...
Autori: Tringa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Per Atdheun
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vijnë në mendje shumë gjëra.Unë linda,u rrita dhe ndoshta do të vdes në atdheun tim.Ata që ikin nga atdheu vet duhet të kenë mall për atdheun s...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com