Data e postimit: 2013-03-18 23:16:00
Lexime: 19097 |
Dua ta hap kete ese me nje thenje me shume vlere."Duaji prinderit e tu dhe kujdesu me dashuri per ta.Vleren e tyre te vertete ke per ta kuptuar kur te shohesh bosh vendin ku ata uleshin perhere."
Femijet e rritur e kane pergjegjesi me peshe qe te kujdese...
|
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur ne raste te mira apo dhe ne ato te keqija . Edhe pse nje pjese te madhe te jetes e kam kaluar vetem me kujtime te mira . Sepse mendoj se ne qofte se ke nje ...
|
Nuk sherbente per te qene nje vajze e vogel. Ne vend qe te luante ne rrugen prane shtepise; lexonte. Ne vend qe te kerkonte shoke dhe shoqe; nuk I donte. Historite e librave gjithmone ju duken me interesante se sa realiteti. I ofronin shume gjera qe asn...
|
Burrëri është ta mbrojmë atdheun !
Ai që duron ,cdo herë fiton !
|
Një ndër gjyqet me më shumë vëmendje në vend ishte gati për të nisur.Një burrë i akuzuar për abuzimin me një vajzë të vogël dhe vrasjen e saj,do të merrte dënimin e tij.Kjo ngjarje nxiti një valë të madhe zemërimi kudo në vend.T...
|
Nganjehere jeta nuk shkon ashtu sic duhet. Veshtiresite jane gjithmone pjese e saj te cilat na bejne te ecim perpara. Te pakten keshtu mendoj une. Keto veshtiresi te medha qe perbejne jeten perballen gjithnje me shpresen, e cila na ben te besojme se di ia...
|
jetojn shume lloj njerez por ata qe i gezohen me Shum stines se veres jane te varferit .njerezit te varfer i gezohen stines se veres sepse ne stine e veres ato nuk kane te ftoht nuk u duhen dru per ngrohje sepse ATEHER DIELI NGROH ME RREZEN TE NZEHTA
PR...
|
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te d...
|
Koha eshte armiku me i madh i njeriut. Koha eshte gjeja e vetme para se ciles njeriu i dorezon armet e luftes. Njeriu nuk arrin dot ta ndale ate. E them kete sepse lindim ne nje kohe te caktuar dhe rritemi e vdesim po nga koha. Koha na shnderron nga te v...
|
Gjuha,identiteti i nje kombi.
Te dua,shqipe!Gjuha shqipe,
gjuha e 6-milione shqiptarve te tjere,gjuha e cila tregon c'ka Ne jemi.
Kaluan vite,shekuj ama,gjuha jone mbijetoi...! Te shumte ishin ata qe deshen ta shkelnin, te shkeputnin nga gjiri i sh...
|
Kjo eshte hera pare qe po shkruaj per ty.
Dhe jo se nuk e kam ndjere ,por se te shkruash per ty nuk esht e thjeshte . Je nje person shume i rendesishem ne jeten time . Pa ty jeta ime do humbiste kuptimin.
Je njeriu qe me merzit me shume ,por qe me do dh...
|
Autori:
Kevin Çika
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Liria në krijmtarinë letrarë është e rëndësishme
Ajo çka e ka dalluar krijimin poetik , nga krijimet e tjera është forca e madhe e shprehjes së unit të brendshëm të autorit.Shpreh gëzimin e tij deri në ekstazë.Po ashtu shfaq vuajtjen e tij deri në agoni.Poezia me vargjet e saj shkrihet me bot...
|
Shqiperia eshte vendi i gjith shqiptarve.Une krenohem per shqiperin.Ne ne bote na perfajsojn sportistet shqiptar.Jam krenar qe jam SHQIPETAR
SHQIPERIA E SHQIPTARVE............
|
Jeta na sjell shume te papritura,ndonese fati eshte ai qe vendos per jeten tone. Ne jete kemi ardhur per tu perballuar me cfaredo lloj pengesash por secili nga ne nuk duhet te heqe dore ne ato se cfare kerkon . Varferia e madhe te ben te largohesh...
|