Data e postimit: 2013-03-16 13:08:09
Lexime: 11866
Libri im
Autori: Ardita Gashi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Libri im
Shkolla: Luigj Gukrakuqi
Klasa: VII-1
Qyteti: Atmaxhe Prishtin
E-mail: Email eshte i fshehur!


Libri im eshte miku im me i dashur.Dhe miqte e mi jane:Lapsi, Letra, Goma, etjj.., jane te dashurit e mi qe sa here e shpreh mendimet e mia te thella.
Ndersa mbi letren e bardhe Pikturoj me laps te zi.Libri im eshte gjera me e rendesishme e jetes sime.Dhe aq shume qe e dua Librin kur territem do te behem Piktore e njohur.Une e dua shum Librin,Lapsin,Gomen sepse i shpreh mendimet e mia te thella.Sa here qe ndodhem vet ne dhome e marr Lapsin,Fleten,dhe Gomen Pikturoj dhe shkruaj ato gjera qka me perkujtojne.Libri mua me pelqen shume sepse shkruaj,gjera te ndryshme ,mesoj gjera te ndryshme, te mira.Une qdo dit i pasuroj fletet e ditarit tim, perjetimet e mia ditore.Qdo dite kur jam e lir shkruaj per rrethin,shoqerine,natyren,dashurine,te afermit e mi etj...Dhe Libri im gjithmon do te jet ne zemren time.

Vepra te ngjashme
Autori: Steisi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: natyra
Bie një shi i lehtë.Rrugët e qytetit janë të heshtura e të zymta.Dëgjohet vetëm melodia e ëmbël e shiut dhe hapat e ngadalta të ndonjë njeriu që kalon nëpër rrugët e qytetit.Në çdo gjethe rrëshqasin butësisht disa pikla të vogla shiu ...
Autori: Rushit Ramabaja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Cuperlina
Fshati im ishte i fundit mbi lum.Ai edhe boren bardhoshe i fundit e shkunde nga shpatullat.Une dhe qenushi im bardhoshqe s'ishte me i madh se macja gjumashe
Autori: Fotini Subashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te falesh eshte hyjnore
Njerëzit janë krijesa të lindura me atributet dhe dobësitë e tyre.Te gjithe ne bejme pjese ne shoqerine njerezore.Por, shoqeria ku jetojme sot eshte shume e padrejte. Ashtu siç nuk janë të pakta momentet kur engjëjt i kane zili, po ashtu nuk janÃ...
Autori: Ermal Shkembi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Integrimi i Shqiperise ne Evrope
Integrimi I Shqiperisë ne strukturat e Bashkimit Evropian eshte nje nga sfidat me te medha per ne keto 2 dekadat e fundit, por per tu bere pjese e kesaj organizate me te drejta te plota, duhet te permbushen disa kushte themelore. ...
Autori: no.name · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e ndjeshmeri lidhur me emocionet patriotike,lidhur emocionet patriotike,tendosje emocionale qe hedh ne drit tre dimensionet e kohes:te tashmen,te kaluaren dhe...
Autori: kloi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta dhe vdekja
Jeta dhe Vdekja janё dy anёt e sё njёjtёs monedhё dhe dy momente tё njё loje tё pambaruar qё pёrsёrit momentet e saj, duke prodhuar ato qё njerёzit quajnё rrethe. E gjtihё natyra luan me rrethe: nata dhe dita, dielli dhe hёna, vera dhe d...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: liria
liria eshte mirqenja e gjithsecilit. ajo eshte gjeja me e vyer dhe me e shtrenjte per te gjithe njerezit. liri do te thote te mendosh,te besosh, te flasesh, te veprosh me vullnetin tend te lire. liria nuk eshte e lindur ne e fitojme ate gjat jetes. kur ...
Autori: Melisa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Uji
Uji eshte burimi i jetes ton.Ai edshte i domesdoshom per te gjith format e jetes ton.Pa te jeta eshte e pamundur.Uji eshte pjesa specifike e siperfaqes se tokes.Sasia e madhe e ujit eshte ajo qe na bene qa quajm token "PLANETI BLU".Meqense jemi perdorues...
Autori: sfr · Lloji: Ese argumentuese · Tema: heroi yne kombetar
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe dikush,i cili kalon kufirin e egoizmit te njerezve.Dhe i tille eshte edhe heroi yne kombetar. Ai shquhej per bukuerine e tij fizke,por jo vetem kaq.Ai kar...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujdesi per prinderit e moshuar-3 Sugjerime
Dua ta hap kete ese me nje thenje me shume vlere."Duaji prinderit e tu dhe kujdesu me dashuri per ta.Vleren e tyre te vertete ke per ta kuptuar kur te shohesh bosh vendin ku ata uleshin perhere." Femijet e rritur e kane pergjegjesi me peshe qe te kujdese...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dëmet që sjell teknologjia
Teknologjia vitet e fundit po zë një vend gjithmonë e më të madh në shoqërinë njerëzore.Ajo ka ndryshuar cilësinë e jetës dhe e ka revolucionarizuar në një shkallē të paimagjinueshme më parë.Por duke i vënë në një "peshore",të mirat...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perdorimi i internetit ne detyrat e shtepise
Kush nuk e ka perdorur internetin si burim per te bere detyrat e shtepise? Normalisht eshte nje avantazh per brezin e sotem, qe fatkeqesisht brezat e tjere nuk kane mundur dot ta perdorin kete burim kaq te rendesishem. Por a eshte kaq i leverdisshem inter...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqërore
Burrëri është ta mbrojmë atdheun ! Ai që duron ,cdo herë fiton !




Komentet e fundit!

Emri: xo
Email: xo@live.com
Komenti: Hahaha,,,,bkr eshte per kls te dyte :P

Emri: laura
Email: laura@yahoo.com
Komenti: haha shum mir

Emri: laura
Email: laura@yahoo.com
Komenti: :)

Emri: ala
Email: alakala@hotmail.com
Komenti: tamam qenke keputur fare

Emri: Steisi Ziu
Email: steisi_ziu@live.com
Komenti: hmmmmm

Emri: Erzana
Email: Erzana-Erza@live.de
Komenti: kjo ese qe e ke bo ti osht per te 1-2 klas!!.

Emri: ana
Email: ana3@hotmail.com
Komenti: qenke keputur fare

Emri: erik
Email: erik_xhyra@hotmail.com
Komenti: qenke keputur ne bythë me gjithë këtë ese , bravo do te jap nje birre kur te te takoj ;)

Emri: islam
Email: islamluka@hotmail.com
Komenti:

Emri: Ardita Gashi
Email: ditag8@hotmail.com
Komenti: Laura po ti cilen kl je


Emri: LAURA
Email: LAURA@YAHOO.COM
Komenti: ti je ne klase te 7 cudi se nga menyra se si ke shkruajtur dukesh si ne klase tem 1



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com