Data e postimit: 2013-02-18 11:30:22
Lexime: 75853 |
La réussite dans les yeux de tout le monde prendre différentes formes , différentes nuances . Chacun vient avec une perception qui représente une partie de sa personnalité . Une définition stricte d'un homme qui a réussi serait : Celui qui a rempli...
|
Çdo qenie njerëzore,e rritur ose në hapat e para të jetës,ka të zhvilluar instiktin primitiv te luftēs për mbijetesë.I trashëguar nga paraardhësit tanë të lashtë.Të cilët gjuanin me çfarë të mundnin kafshë të mëdha për tu ushqyer....
|
Mami e bukur
Shpirti im,
Shumë të dua
Dielli im.
2.
Bashkë me babin
Të pres te dera,
Kur del ti
Sikur vjen vera.
3.jam e vogël
skam fuqi
por kam zemr
që të don ty.
|
E jeta nese mund ta quaj jete , nese mund ta quaj vend per te jetuar ket pjese bote, ku une bej pjese. Sot meson neser harron ,sot jeton neser vdes por ne po vdesim perbrenda cdo dite pak nga pak. Po na vrasin mendimet tona, po na vret shpresa te cilen ...
|
Do të doja që këtë tekst ta filloja kështu: FALEMINDERIT QË EGZISTON! Ndonjëherë jeta është aqë e bukur me ne saqë na i fal disa njerëz të veqantë siqë je ti,për mua dhurata më e bukur nga Allahu janë miqtë që din të duan dhe vlersoj...
|
Çfare eshte jeta ? Perse jetojme ? Cili eshte qellimi yne ?
Secilit prej nesh i ndodh qe te reflektoje mbi keto pytje ne menyre qe
Ti japi jetes nje kuptim te bukur.
Jeta eshte nje rrugetim,dhurate nga Zoti , e cila jetohet vetem njehere.
Nje rrugeti...
|
Nese nuk arrin te thuash dot te verteten, nuk je I detyruar te thuash nje genjeshter pasi midis ketyre dyjave egziston nje zgjidhje...HESHTJA...
Te jesh I mistershem do te thot te heshtesh, ye mos hapesh cdo faqe te librit te jetes por historia e tij te ...
|
E ardhmja eshte nje bote ku e shkuara eshte mbyllur ku e tashmja po qendeon dhe e ardhmja kerkon te dali.E shoh te ardhmen time tek shpetoj jeten e dikujt duke i falur shpirtin se mendja harron dhe zemra vjen nje dite dhe ndalet.Eshoh te ardhmen time ...
|
Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe fizike.Njerezit gjejne pretekste per te filluar nje lufte.Disa i fillojne luftrat per interesat e tyre.P.sh vdekja e princ Ferdinantit sherbeu si pretekst ...
|
Kjo eshte hera pare qe po shkruaj per ty.
Dhe jo se nuk e kam ndjere ,por se te shkruash per ty nuk esht e thjeshte . Je nje person shume i rendesishem ne jeten time . Pa ty jeta ime do humbiste kuptimin.
Je njeriu qe me merzit me shume ,por qe me do dh...
|
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe per mua dhe te tjeret.Ne keto pushime nuk ka qene argetimi ne krye te gjithqkaje por kane qene kujdesi dhe frika nga nje armik i papritur per te gjithe njerezimin.Nga frika kujdesi qe kishim nga ky virus vdekjepr...
|
Shqiperia ime ! Sa herë mendja më kuvendon me Ty, moj Nënë e madhe, vetja më duket gjithmonë e vogel, e vogel e, që e ndjej së ledhatimi yt më duhet patjeter që të më rritë e, të më mbruaj me dashurinë për Ty, nëna Shqiperi.
Marr shkas...
|
Jeta dhe Vdekja ... dy ane te se njejtes monedhe.Vdekja,mister qe na vjen ne menyre te pa parashikueshme.Te gjithe jemi te barabarte dhe do te ikim ashtu sic erdhem.Jeta ... sa e bukur aq edhe e vyer per cdo njeri.Ajo eshte nje udhetim i pa provuar ndonje...
|
Per te jetuar sa me mire ne fillim duhet te njohim 5 fazat e saj te cilat jane:foshnje,femije,adoloshent,i rritur dhe i moshuar, faza e pare fillon menjeher sapo vijm ne jete,ne ate faze nuk dime asgje per jeten dhe kemi nevoj per prindrit ne cdo cast, nu...
|