Data e postimit: 2024-05-13 14:36:18
Lexime: 497 |
Shumë shumë kohe me pare ishte nje mbreteri me nje mbret dhe nje mbretereshe.Pas disa vitesh mbreteresha lindi nje femije dhe ata ja vuan emrin marina.marina u rrit dhe u be nje princeshe e perkryer e bukur dhe e shkathet por marina nuk kishte dale ndon...
|
mos ec kurr para meje,mbase ste njoh dot
mos ec kurr pas meje,mbase nuk di te te udheheq.ec gjithnje perkrah meje qe te jesh nje mik i mire.kjo thenie te qon drejt nje rruge qorre ku e vetmja dalje te qon drejt nje arsyetimi,ku prania e nje miku te mir...
|
Gjuha e medias
media eshte instirucioni i 4-te me i pavaruar nga institucionet e tjera pse e themi kete gje pasi media nuk zgjidhet me vote si tek institucionet si psh ai ekzekutiv legjislativ apo gjyqsor pavarsisht sa i pavaruar "duhet" te jete nje m...
|
Prirjet dhe aftesite
Jane zotesi qe i kemi perfituar permes pervojes.Sa me shume te kemi aftesi per punen qe deshirojme , aq me shume do te duam te perfitojme nga arsimi , puna , dhe pervoja vullnetare .
Aftesite per punesim jane aftesite e nevojshme...
|
Refleksioni filozofik është një proces mendimi dhe analize që synon të kuptojë thelbin e pyetjeve themelore në jetë. Përmes refleksionit, filozofi shqyrton temat e mëdha si natyra e ekzistencës, natyra e diturisë, morale dhe etika, duke u marr...
|
çdo gje ka rendesine e vet,por edhe shkolla ka nje rendesi te madhe.Shkolla eshte nje gje qe na mesone shume gjera dashuria ndermjete njerzve, miresia e tyre, edukata ,morali gjdo gje eshte nga shkolla.Mua me pelqen shume shkolla sepse shume gjera qe nuk...
|
Shkolla e rugoves
Shkolla e rogoves
E pa ni tragjedi
U nda pre arsimit,
Arsimtari per jet,
Kimi biologji
Nxënsat e rogoves
Shumë janë tu merzit,
Per msusin Safet gashi
Që kurr ma msim nuk iu jep
E prunen uçk-ja ne shkoll
La...
|
Qyteti me i bukur i KOSOVES natyrisht qe bahet fjal per qytetin e Prizrenit.Ka shume gjera te bukra qe duhet mej permend por vetem disa .Ne shesh esht shadervani i bukur i njohur nga te gjith pastaj edhe ura e gurit por pjesa kryesore te ky qytet eshte,ku...
|
DHURATAT E DITELINDJES
Na ishte nje mbret dhe nje mbretereshë ata kishin nje vajz te quajtur Dajana.Nje dite dajana kishte ditelindjen dhe prinderit vendosen qe ti ftonin te gjithe femijet e fshatit.Kur dajana hyri në dhomen e ndejes ata duartrokiten...
|
Autori:
Xhulja Nikolla
·
Lloji:
Analize letrare
·
Tema:
Skeda e analizes dhe komenti letrar i poemes Letra e Tatjanes
Skedë e Analizës
Titulli i veprës: "Letra e Tajanes"
Autori: Aleksandr Pushkin
Lloji i vepres: Poemë
Tema kryesore: Mbetja e kujtimit romantik pas humbjes së dashurisë
Përmbledhja e vepres:
"Letra e Tajanes" është një poemë e sh...
|
dashuri cdo me thene ?nje pyetje e madhe me nje pergjigje shume te vogel.
une them se eshte nje ndjesi po po nje ndjesi
|
17 shkurti
URIME SKENDER DITËLINDJA,
GËZIMI I NANES JETA IME
ZEMRA IME I GZOFSH
EDHE 100 TE LUMTURA,
ME KNAQËSI TË MADHE,
E SHKRUJ KETË POEZI
SE KOSOVA U BA SHTET I RI,
ME TY PAVARSI
DITËLINDJA E JOTE MË BËN
TË SH...
|
E ulur ne bregun e jetes,teksa mendoj habitshem per te!Lejoj veten te meditoj deri ne skutat me te thella te saj.Ka mjaft per te arsyetuar.Mendimet e mia fashiten tek me vijne mendime deri ne absurditet.
Ti,une te gjithe ne kemi nje arsye te forte ,te ng...
|
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Përpjekjet e Humbura"
Titulli: Përpjekjet e Humbura
Autori: Samuel Beckett
Lloji i tekstit: Drama
Viti i publikimit: 1953
Analizë e tekstit:
"Përpjekjet e Humbura" është një d...
|