Data e postimit: 2023-06-04 11:17:35
Lexime: 1378
Aktualizimi i Helenës së Trojës: Fuqia dhe Ndryshimi i Rolit të Femrave të Ditëve të Sotme
Foto
Autori: Xhulja Nikolla
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Fuqia dhe Ndryshimi i Rolit të Femrave të Ditëve të Sotme
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 10
Qyteti: Përmet
E-mail: Email eshte i fshehur!


Paragrafi 1: Fuqia dhe pavarësia e femrave
Në kohën e Helenës së Trojës, femrat konsideroheshin zakonisht si pronë e burrave dhe nuk kishin asnjë autoritet apo të drejtë vendimmarrjeje. Megjithatë, në kohën moderne, femrat janë ndryshuar dhe kanë fituar një pozicion të barabartë në shoqëri. Ato kanë fituar pavarësinë e tyre financiare dhe politike, janë të pranishme në pozita të rëndësishme në biznes, politikë dhe shkencë. Sot, femrat janë të afta të bëjnë zgjedhjet e tyre vetë, të ndërtojnë karrierën e tyre dhe të realizojnë potencialet e tyre në mënyrë të barabartë me burrat.
Paragrafi 2: Dëshira për vetëdeterminim dhe lirinë e zgjedhjes
Ndërsa Helenës së Trojës iu desh të pranojë destinin e saj dhe të shkojë në spitalinë e Trojës, femrat e ditëve të sotme janë të vendosura të luftojnë për vetëdeterminimin dhe të kenë kontroll mbi jetën e tyre. Ata kërkojnë të kenë të drejtën për të zgjedhur partnerin e tyre, karrierën, jetën seksuale dhe të drejtat e tyre reproduktive. Helenës së Trojës iu mohua e drejta për të vendosur për veten, ndërsa femrat e sotme nuk pranojnë që të vuajnë nën autoritetin e tjetërkujt dhe synojnë të vendosin për veten e tyre në çdo aspekt të jetës.
Paragrafi 3: Femrat si pjesëmarrëse aktive në politikë dhe diplomaci
Në periudhën e Helenës së Trojës, femrat kishin një rol pasiv në politikë dhe diplomaci. Ata nuk kishin mundësi të ndikojnë në vendimet që merrnin burrat për ta. Sot, femrat janë të angazhuara në politikë dhe diplomaci në nivel global. Ata zënë postet e larta në qeveri, organizata ndërkombëtare dhe misionet diplomatike. Femrat moderne përfaqësojnë shoqërinë në bisedimet e rëndësishme ndërkombëtare dhe luajnë një rol të rëndësishëm në zgjidhjen e konflikteve dhe ndërtimin e paqes.
Paragrafi 4: Femrat si pionierë në shkencë dhe teknologji
Helenës së Trojës nuk iu dha mundësia të zhvillohej dhe të kontribuonte në shkencë dhe teknologji. Sot, femrat janë të pranishme në fushat e shkencës dhe teknologjisë dhe kanë bërë kontribute të shumta në këto fusha. Ata janë inxhinierë, shkencëtarë, programuese, dhe krijojnë inovacione të mëdha. Përkatësia e femrave të ditëve të sotme në shkencë dhe teknologji tregon se fuqia e tyre intelektuale është e pandalshme dhe mund të shërbejë si inspirim për brezat e ardhshëm.
Përfundimi:
Aktualizimi i Helenës së Trojës me femrat e ditëve të sotme reflekton ndryshimin e madh në mënyrën se si femrat trajtohen dhe percaktohen në shoqëri. Nga pavarësia e tyre financiare dhe politike deri te lufta për vetëdeterminim dhe lirinë e zgjedhjes, femrat moderne tregojnë një fuqi dhe vlera të pandalshme. Duke u angazhuar në politikë, diplomaci, shkencë dhe teknologji, ato po ndryshojnë paragjykimet dhe shkëmbejnë botën për të mirë. Është e rëndësishme të nderojmë arritjet dhe përpjekjet e femrave të ditëve të sotme dhe të vazhdojmë të punojmë drejt barazisë së vërtetë gjinore në të ardhmen.

Vepra te ngjashme
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per kosoven nan
Kosov unike Nan Kosov nuk je rahat Për gjdo dit probleme ki Kjo serbia hala su ngi Sa ka pre e sa ka gri Hala rahat hiq spo rrin Edhe ne hag ka nis po i qon Pa kurr far faji po kqyr me i denu Ni popull pa e nguc kurr kerkond E me hek si ngja...
Autori: ermal tafoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 28 nentori
Afron dit e madhe Bij te skenderbeut -28 nentori- i dha ngjyr atdheut ngjyrose nje komb kuq e zi valvitur ne ballkan te vlores pavarsi e zbritur. 28 NENZORI KUQ E ZI FLAMURI KOMBETAR:
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jane sh. interesante
ju qe beni si te ditshem pa gjejeni kete sa kembe bejne nje mije e dy pula? kjo ishte nje nga gjaegjezat, ja nje tjeter mer flake 1 pallat dhe vjen ambulanca. ca kati do fiki te parin? ja nje tjeter jane 32 peshq brenda ne uje. nder to 27 ngordhin. ...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perdorimi i internetit ne detyrat e shtepise
Kush nuk e ka perdorur internetin si burim per te bere detyrat e shtepise? Normalisht eshte nje avantazh per brezin e sotem, qe fatkeqesisht brezat e tjere nuk kane mundur dot ta perdorin kete burim kaq te rendesishem. Por a eshte kaq i leverdisshem inter...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza letrare
ANALIZE LETRARE: Gjenerali i ushtrise se vdekur koment dhe analize (I.Kadare) Ne roman takojme njerez te nje populli te vogel,por krenar per luften qe ka bere, te cilet dinin te respektonin traditat,te respektonin mikun, te respektonin te vdeku...
Autori: ema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: turizmi
Turizmi është praktika, veprimi i marrë nga ata që udhëtojnë apo vizitojnë vende me qëllim zbavitjeje, njohurie dhe mësimi; sipas definicionit te Organizatës Botërore të Turizmit (World Tourism Organization, një nga departamentet e Kombeve te...
Autori: Shqipe Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 1 Shtetë
Do vij nje dit qe kufiri do tretet per gjith shqiptaret 1 atedhe do mbetet, Shqiponja do valvitet ne qdo shkemb e gur, do q\valoj ne shekuj vetem ky flamur. Siq ka the P.Vasha :mos shikoni kisha e xhamia se feja e Shqiptarit eshte Shqiptaria. Weq nje gja...
Autori: Alma...Gashi 💙💪 · Lloji: Ese argumentuese · Tema:
••••••Alieni Jashtëtokësor••• Ai kishte sytë e mëdhenj të gjelbër,kishte një pamje të frikshmè.Ndoshta ai ishte i çuditshëm por ndoshta do të ishte mik i njeriut.Ai ndiehej i huaj në planetin Tokë.Ai ka frikë nga të ...
Autori: Xhoi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mjedisi
Prane brigjeve ne portet detare,ne afersi te qendrave ku banojne njerez,ujera te ndyra me Nate, ujera te zeza, mbeturina etj provokojne ngordhjen e gjallesave te detit.Te sulmuar nga cdo ane,peshqit frikesohen dhe i braktisin habitatet e tyre,ne kerkim te...
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Esse per mesuesen
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësoja të shkruaja e të lexojë nga mësuesja. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesja ime e parë. Si duket, ajo? Është, ...
Autori: Adriola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla
Shkolla ndonjehere mund te na duket e merzitshme ose e veshtire , por ne nuk e kuptojme se aty kalojme vitet me te bukura te jetes sone.Vitet kalojne shume shpejt dhe ne as nuk e kuptojme se si ikin ato por ne duhet te dime vlerat e tyre.cdo shok cdo shoq...
Autori: L.K · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta, fataliteti i jetes njerezore
Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe fizike.Njerezit gjejne pretekste per te filluar nje lufte.Disa i fillojne luftrat per interesat e tyre.P.sh vdekja e princ Ferdinantit sherbeu si pretekst ...
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Edukata
Edukata,arma me e forte me te cilen mund te ndryshojme boten Edukata me në qëndër njeriun realizon ndërthurjen e personalitetit dhe dinjitetit njerëzor.Ajo na ndihmon te ecim shume para ne jete dhe me me pak probleme.Edukata eshte arma ...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Permisimi i trafikut rrugor
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit nuk eshte se duan ta bejne, por e bejne padashje. Gjithsesi shkaqet qe ato ndodhin jane te shumta. Le te permendim disa nga ato: Papergjegjesia e njerezv...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com