Data e postimit: 2023-05-11 16:53:18
Lexime: 891
Pavarësia e Kosovës
Autori: Eleni Loli
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Pavarësia e Kosovës
Shkolla: “ XHELAL BERBERI”
Klasa: 8
Qyteti: Delvinë
E-mail: Email eshte i fshehur!


Gëzuar Kosova unike sepse tani padrejtesite , torturat vuajtjet kane marre fund,jeto ne liri jeten tende plote drite!
Shkurti ky muaj kaq historik e me sakte data 17 shkurt, date kjo qe la shenje ne te gjithe zemrat e shqiptareve anambane. Date historike qe bashkoi zemrat e secilit ne nje te vetme e u be themel paqeje e lirie.
Per te arritur kete liribte shume kerkuar toka u be e kuqe nga gjaku i shume deshmorve trima shqiptare. Ata u flijuan qe brezat e rinje te jetojne ne dashuri,paqe,lirine e shumekerkuar,pa hakmarrje,vrasje e lot.
Pse duhet te ndodhte lufta e pse duhet te mbizoteronte kjo urrrjtje dhe a duhet te ndodhnin te gjitha keto qe te fitonim jeten sot? Shume pyetje vertitin ne mendjen e kujtdo,por shumica pa pergjigje…Rruga nuk do te jete gjithmone nje vije e drejte e pa pengesa,gjate gjithe udhetimeve tona do te perballemi mr sfida qe do te provojne guximin,dobesite e besimin tone.Per te fituar keto sfida duhet shume zgjuarsi e mençuri dhe arma me e forte e nje shteti eshte dituria e trimeria,me ane te tyre ne fituam jeten plot ngjyra sot dhe shpallem pavaresine perjete sishte.
Kosove,je nje vend i vogel,por i mbushur me perjetime nga me te ndryshmet,te cilat do te jene shtysa qe ne te ardhmen te arrish te gjitha objektivat dhe te ecesh krah shteteve kryesore te EUROPES.
Gëzuar Kosovë,festofsh përjetë! 🌏

Vepra te ngjashme
Autori: X · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mjedisi
Mjedisi eshte gjithcka qe na rrethon.Ne duhet te kujdesemi per te.Nqs se mjedisi ndotet tek ne shfaqen semundje te ndryshm.Duhet te jetojme ne harmoni me natyren dge te shfrytezojme te mira qe ajo na ofron.
Autori: Martina Bega · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Historia
Shume se kuptojne.Shume e shohin vetem si nje germadhe plot me numera,data e ngjarje qe kur I degjonje mendojne se c na duet historia.Por gabohen.E shkuara tregon vlerat e popullit tone.Nje popull pa historine e tij eshte si nje lule qe kur nuk ujitet vy...
Autori: Florian Skurta · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Kush jemi ne ?
Femijet jane bota per cdo prinder. Syte e tyre ndricojne si xixellonja kur marrin per here te pare ne krahe femijen e tyre. Sado qe femijet te bejne gabime ata perseri jane tri fjale per cdo prinder : jete , engjell , drite qe ndricon rruget e erreta te j...
Autori: Albiona Aliqku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Gjyshja
Ese:Shpirti im. Shpirti im shkoi ne amshim domethene gjyshja ime.E kujtoj me mall e me dhimbje e me lot ne sy gjyshen time , ajo ishte si bleta puntore ,si flutura punonte lehte.Ajo shkoi , por do te mbetet gjithnje ne mendjen time e ne zemren time ne sh...
Autori: Tringa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Per Atdheun
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vijnë në mendje shumë gjëra.Unë linda,u rrita dhe ndoshta do të vdes në atdheun tim.Ata që ikin nga atdheu vet duhet të kenë mall për atdheun s...
Autori: Emira Buçi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Thesari i çmuar i fshehur në një ishull te braktisur"
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë që e humb.Familja bëhet fjalë,e shtrejnta në këtë botë por për disa është fshehur se e ka humbur për qëllim të kotë.Nga zoti u krijove,e nga ...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: per mesuesin tim te dashur
Ketu po shkruaj vargje shume me rendesi.U rrita nga nje mesues shume i dashur por tani ndryshoi cdo gje.Tani erdha ne klas te 6.Por erdha me gezim shume te madh.Erdhi nje arsimtar.Njehere na u duk shume i quditshem.Por kishim gabuar shume.Kishte ardhur nj...
Autori: Louis ...com · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Fjala
Te gjithe ne jemi te barabarte dhe kinit te drejta te barabarta dhe liri fjale.Askujt nuk duhet ti cenohen keto te drejtA.kjo fjale e thene nga cdokush vlen pavaresisht se cfare mendimi ka ky individ.ne jemi nje shtet demokrarik ne japim mendimet tona ash...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Te fleme heret apo vone?
Gjumi eshte dicka njerezore.Te gjithe njerzit flene padyshim ne orare te ndryshme dhe ne vakte te ndryshme.Mendoj se vakti me i preferuar per te marre nje sy gjume eshte ne dreke dhe te mos harrojme pasaj edhe gjumin e mengjesit qe eshte vertet i embel dh...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Nëna" - ♥
Nëna është drita e syve të mi ,është gjëja më e bukur në Botë . në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua.♣♣♣ Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe...
Autori: Urata Matluma · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Koha e lire
Koha e lire besoj qe eshte koha e njeriut me e mire . Ne duhet ta shfrytezojme ndonjehere ate , ngaqe na ndihmon shume . Ne nuk duhet ta shperdorojme ate me gjera te kota , si psh.duke ndenjur ne kompjuter , ne telefon e ne ndonje teknologji tjeter. Ne a...
Autori: Ska Rendesi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dashuria
Te kujtohet!Ai ishte momenti me i mir i jetes time... Me shpetove jeten!!! Un jam vetem 11 vjeq, ama e di me mir se te gjith se qeshte dashuria
Autori: Meliora Veliaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
I dashur atdhe! Ndihem mire qe jam pjese e jotja, qe gezoj, festoj, merzitem e rritem me ty.Nuk me intereson nese je nje vend i vogel apo i varfer.Nuk merzitem nese nuk je Paris apo Nju Jork.Nuk merzitem nese nuk ke gradacela apo kulla gjigande.Une kreno...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com