Data e postimit: 2023-04-25 18:15:18
Lexime: 925 |
It was 6pm. The sun was setting out and it was hiding between mountains. Kejvin was in his room,while he was studying. Calm and focused,as always, doing his math tasks. This strong connection of him with studying interrupted, because his mom knocks on doo...
|
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si babai.Ata loznin gjithe diten.Babai vuante shume qe djemte e tij nuk e donin punen.Nje dite prej ditesh ai u semur rende. Kur i erdhi koha per te vdekur i th...
|
Libri i fluturave
Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...
|
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja !
Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane familjes,kur ti qesh,kur ti qan me ata.Ndoshta ti nuk e vren por ata gjithmone mundohen qe te mbrojne, e te shpetojne,e megjithese ti e perserit nje gabim at...
|
Ate dite,me damiljen vendosem qe te benim nje piknik ne natyre sebashku me kushurinjte e mi , te cilet kishin ardhur per te kaluar pushimet.Dielli sapo ishte shfaqur ne arenen qiellore , dhe ne po benim gati vendin ku do te qendronim. Duke u argetuar , pa...
|
Ne kete tregim behet fjale per nje vajze e cila ishte e pasionuar pas poezive , tegimeve ,enderave dhe aventurave.Ajo lexonte shume ngaqe mund te imagjinoje, por nje dite i ndodhi diqka qe me te verte qe ajo donte , nje Aventure. Pyessni: Cfare Aventure ...
|
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe teo te cilet e donin shume njeri tjetrin.kane kaluar shume mire me njeri tjetrin dhe kane rene ne dashuri qe nga hera e pare qe jan takuar me njeri tjetrin....
|
fshati im esht shum i bukur dhe ka fusha pyje male ky esht fshati im ne luajm vrapojm por ka edhe kafsh te cilat te gjith njerzit i duan ato jan lopa kali qeni macja e ka shum eshum te tjera ne tegjish e dum fshatin ton sepse ka lule pem dhe shum e...
|
Sot mora nje liber ta lexoja. Prane meje erdhi dhe motra ime e vogel tri vjeqare qe mbante nje liber ne dore. Kur une mbarova nje faqe dhe kalova ne faqen tjeter, ajo me shikoi mua dhe shfletoi edhe ajo te dukes sikur po lexonte. Une lexoja proza ndersa a...
|
nje dite nje dhelper duke mdenjur pa nje dallendyshe me nje cope buk ne goj.
Dhelpra u afrua afer dallendyshes .dhelpra donte tia mirrte buken dhe te ikte.dhelpra i tha dallendyshes do te kendosh. dallendyshja tha: pse te kendoj? dhelpra u pergjigj:te sh...
|
isha e vetme ne shtepi mami me tha se do te vije vajza e gjagjaut dhe aq shume qe u gezova fluturoja nga gezimi mami shkoi ne pune.Une shtepi e gezuar qe do vinte Albiona!Trokiti dera tak-tak dhe e frikesuar hapa deren dhe e pash Albionen tek dera dhe aq ...
|
Andrea pa orën.Ishte gati ora shtatë.Një natë tjetër pa gjumë.S’kishte mundur të mbyllte sy gjithë natën,për shkak të ngjarjeve që ndodhnin në mënyre te herepasershme ne ‘shtepine e tij’.Sa here qe e motra i lutej te kthehej e te kalo...
|
Tashme isha pesdhjete mije yje drite larg mga familja ime dhs kjo ndodhi fale kureshtjes time.Ne nje dite te bukur une dhe familja ime vendosem te benim nje shetitje dhe gjithashtu largoheshim pak nga jeta e perdtishme. Gjithashtu menduam qe te benim edhe...
|
Une kam nje kopsht shum te madh dhe te paster.Ai eshte aq i madh sa qe mund te luajme lojra te ndryshme.Aty ka te mbjellur gjelbrim.Aty prane kopshtit tim une kam nje arre,kujtim nga gjyshi im.Ajo eshte e madhe dhe ka shum arra.
keshtu ju tregova se si e...
|