Data e postimit: 2023-02-27 21:51:12
Lexime: 808
Thënie
Foto
Autori: Anna Çani
Lloji: Thenie
Tema: Vajza e Letrës
Shkolla: Gjimnazi "Raqi Qirinxhi"
Klasa: Xc
Qyteti: Korçë
E-mail: Email eshte i fshehur!


"Kishim humbur që të dy në pyllin e një epoke mizore kalimtare;të humbur në dashurinë tonë të absolutes,[...]paganë mistikë,të mbetur pa katakombe dhe Zot..."

Vepra te ngjashme
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Heshtja nuk është shenjë ligësie; Bën zhurmë kush përbrenda është bosh"
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Koha për të lexuar është gjithnjë kohë e vjedhur. Dhe padyshim kjo është arsyeja që metroja është kthyer në bibliotekën më të madhe të botës"
Autori: Silvia Duka · Lloji: Thenie · Tema: Pikturë...
Jeta na shfaqet përpara syve tanë si një skicë-pikturë e pangjyrosur. Problemi është se jo të gjithë jemi piktorë profesionistë...
Autori: adi · Lloji: Thenie · Tema: njerzit mosmirniohes
Njerzit qe kafshoine duart e atyre qe i ushqein zakonisht lepine kepucet e atyre qe i godasin...33
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Lexuesi është ai që i jep jetë librit duke përpunuar imazhe që krijojnë botën imagjinare ku evoluojnë personazhet"
Autori: erza zejnullahu · Lloji: Thenie · Tema: thenje per jeten
1. kur ndimon te tjeret,ndihmon dhe vetveten.2.miqsia eshte dashuri e thell ndaj miqve.3. respekt do te thot nese dikush flet ti te heshtesh,sepse nganjeher heshtja na zbukuron............ nga erza
Autori: Edisona Pnishi -Viola Murati · Lloji: Thenie · Tema: Flutura
Flutura Flutur,flutur,flutur moj, Erdhi dhe na dekoroj, Ku shkoi nuk e dim, Ajo shkoi mbi mrekullin Erdhi flutura përsëri, Duke fluturuar me qudi, Breretkosa e shikonte me lakmi, Fluturen si bukuri, Çfarë ndodhi? Nuk e dim Por ajo U k...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"E ç'hyjnë në punë librat nëse nuk të shpien në kroin e jetës,për t'u kredhur e për ta pirë plot lakmi?..."
Autori: klea · Lloji: Thenie · Tema: barazia
shprehja te gjithe jemi te barabarte para ligjit eshte bere nje shprehje shume e perdorshme dhe rutine tashme. por... sa dime t'ja japim kuptimin kesaj fraze? per mendimin tim te ekzistoje barazia para ligjit do te thote qe te gjithe te gjykohen dhe de...
Autori: Muhamed.K · Lloji: Thenie · Tema: Arsimi,dituria
Dituria ( edhe "dija" apo "dijenia", dhe "njohuria" nganjëherë) është informacioni (lajmi) i përvetësuar nga një person, organizatë apo ndonjë qënie tjetër. Dituria është dijenia dhe kuptimi i ngjarjeve, së vërtetës apo njohurive të përf...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Lexuesi bëhet dëshmitar duke i bërë të tijtë personazhet,të cilët marrin jetë në mendjen e tij. I interpreton sipas mënyrës së vet disa fragmente,duke u dhënë atyre kuptim"
Autori: Rea Latifi · Lloji: Thenie · Tema: Vuajtjet Dhe Kenaqesia
Ndonjeher ne njerzit duhet te pyesim veten se pse po vuan ky shpirti yne dhe nuk planifikojm te kenaqemi ta zevendesojm kete vuajtje sepse pa sherim te shpirtit te njeriut ai fillon te avullohet ,pse jo te zevendesojme ate vuajtje me neuroza qe te zgjasim...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Thënie
"Është e domosdoshme poezia për shpirtin e njeriut,ashtu siç është shpretka për trupin e njeriut"
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Ti do të dashurohesh,ditën kur mund ta shfaqësh dobësinë tënde dhe tjetri mos ta përdorë për te diktuar epërsinë e tij."




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com