Data e postimit: 2023-02-27 21:18:17
Lexime: 770
Thënie
Foto
Autori: Anna Çani
Lloji: Thenie
Tema: Vajza e Letrës
Shkolla: Gjimnazi "Raqi Qirinxhi"
Klasa: Xc
Qyteti: Korçë
E-mail: Email eshte i fshehur!


"Në dashuri të madhe janë dy ëndrra që takohen dhe në bashkëpunim i arratisen krejt realitetit"

Vepra te ngjashme
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Një libër materializohet vetëm nëpërmjet leximit."
Autori: L · Lloji: Thenie · Tema: Ra një yll
Atje sipër në hapësirë ra një yll Këtu poshtë në vendin tonë u rrëzua një qeveri.
Autori: frensis · Lloji: Thenie · Tema: bota
SPRESA E NJERIUT DO TE QENDROJE NDEZUR SI NJE QIRI ATEHERE KUR DRITAT E JETES FIKEN
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Lexuesi është ai që i jep jetë librit duke përpunuar imazhe që krijojnë botën imagjinare ku evoluojnë personazhet"
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Miqësia i dyfishon gëzimet dhe i përgjysmon dhembjet"
Autori: angela pepkolaj · Lloji: Thenie · Tema: FEMIJET
-Ti rrisë dhe edukojë me ndjenjën e respektit ndaj njëri-tjetrit. -Të kultivojë besimin te Zoti dhe dashurinë për njeriun. -Ti ushqejë me dashurinë për atdheun. -Të respektojë të drejtat e fëmijës. -Të sigurojë një edukim sa më të...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Zakonisht u japim gjëra atyre që duam. Fjalë,prehje,dashuri,kënaqësi... Ti më ke dhënë më të çmuarën ndër të gjitha : mungesën. E kisha të pamundur të bëja pa ty : edhe kur të takoja e shikoja,vazhdoje të më mungoje..."
Autori: Rejhana Bashmili · Lloji: Thenie · Tema: vlera
Nje gje e re mund tia humbi shkelqimin te vjetres po ama jo vleren.
Autori: Paulina Pashai · Lloji: Thenie · Tema: Hip hop
#paulxrap Gango deri sa t vdes 😎 e nse dikush don naj ngatres ⛓ e din esht vec ni adres 💤 Ropt e shpis ua mbeshtes 🤪 Vec me nji numer u pershndes 🤚🏻 Mos u ka bo ves 🥴 Tu e pa plaken tuj tu e shes 😉 Mo...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Heshtja nuk është shenjë ligësie; Bën zhurmë kush përbrenda është bosh"
Autori: Edisona Pnishi -Viola Murati · Lloji: Thenie · Tema: Flutura
Flutura Flutur,flutur,flutur moj, Erdhi dhe na dekoroj, Ku shkoi nuk e dim, Ajo shkoi mbi mrekullin Erdhi flutura përsëri, Duke fluturuar me qudi, Breretkosa e shikonte me lakmi, Fluturen si bukuri, Çfarë ndodhi? Nuk e dim Por ajo U k...
Autori: Klejsi Ismali · Lloji: Thenie · Tema: Dashuria
Dashuria eshte mekati me i bukur i bere ne jete dhe qe falet.
Autori: fabiola hoxha · Lloji: Thenie · Tema: thenie per dashurin
kjo eshte nje mendim dashurie pra dashuria eshte gjithcka si intereson se kush eshte apo kush je vetem dashuro vetem dashuro ska rendesi cfar moshe ke i madh apo i vogel por dicka eshte dashuria nje thenie per ate qe do stilin e kom high rruges eci slow k...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Lexuesi bëhet dëshmitar duke i bërë të tijtë personazhet,të cilët marrin jetë në mendjen e tij. I interpreton sipas mënyrës së vet disa fragmente,duke u dhënë atyre kuptim"




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com