Data e postimit: 2023-02-27 20:57:12
Lexime: 724 |
Te lexojm libra se bashku.!
Te lexojm, jo veten kapitullin
Po bashke me te edhe perfundimin
te lexojm me plot deshir
librat qe na rrethojn..
te lexojm kur koha jone gjithnje eshte e lire
te lexojm ne kete koh, kur mijera njerez
kan nevoj shum pe...
|
"Kishim humbur që të dy në pyllin e një epoke mizore kalimtare;të humbur në dashurinë tonë të absolutes,[...]paganë mistikë,të mbetur pa katakombe dhe Zot..."
|
"Lexuesi bëhet dëshmitar duke i bërë të tijtë personazhet,të cilët marrin jetë në mendjen e tij. I interpreton sipas mënyrës së vet disa fragmente,duke u dhënë atyre kuptim"
|
"Lexuesi është ai që i jep jetë librit duke përpunuar imazhe që krijojnë botën imagjinare ku evoluojnë personazhet"
|
Nena eshte njeriu i vetem ne bote
Nena eshte diell qe nuk perendon
Nena eshte njeriu i pare qe ne jete ekziston
Prandaj dijani vleren asaj.
Nena eshte njeriu i pare qe e duroi te qarit tende gjate nates.
I love you so much mom.♥
|
"Një libër materializohet vetëm nëpërmjet leximit."
|
"Është fati që i ndan letrat,por jemi ne që i luajmë ato"
|
|
Asgje nuk mund te krahasohet me jeten e njeriut vec familjes e cila duhet te mbrohet ne cdo kusht , aspekt dhe nese eshte e nevojiteshme te mbrohet edhe me jete.
|
"Ti do të dashurohesh,ditën kur mund ta shfaqësh dobësinë tënde dhe tjetri mos ta përdorë për te diktuar epërsinë e tij."
|
"Doja ta kuptoje ç'është guximi i vërtetë,ty që pandeh se është një burrë me një pushkë në dorë. Guximi i vërtetë është që në zanafillë,vepron gjithsesi pa nguruar..."
|
|
Mos u trego shumë i ‘ndershëm’ me të gjithë në këtë botë.. Mos harro se pemët me të ‘drejta’ zgjidhen gjithmonë të parat për tu ‘prerë’..!
Të kesh një vend në zemrën e dikujt, do të thotë të mos jesh asnjëherë vetë...
|