Data e postimit: 2023-02-27 20:55:17
Lexime: 761
Thënie
Foto
Autori: Anna Çani
Lloji: Thenie
Tema: Vajza e Letrës
Shkolla: Gjimnazi "Raqi Qirinxhi"
Klasa: Xc
Qyteti: Korçë
E-mail: Email eshte i fshehur!


"Librat më të dobishëm janë ata ku lexuesit e bëjnë vetë gjysmën e punës..."

Vepra te ngjashme
Autori: Adea Salihi · Lloji: Thenie · Tema: te lexojm disa libra
Te lexojm libra se bashku.! Te lexojm, jo veten kapitullin Po bashke me te edhe perfundimin te lexojm me plot deshir librat qe na rrethojn.. te lexojm kur koha jone gjithnje eshte e lire te lexojm ne kete koh, kur mijera njerez kan nevoj shum pe...
Autori: Muhamed.K · Lloji: Thenie · Tema: Arsimi,dituria
Dituria ( edhe "dija" apo "dijenia", dhe "njohuria" nganjëherë) është informacioni (lajmi) i përvetësuar nga një person, organizatë apo ndonjë qënie tjetër. Dituria është dijenia dhe kuptimi i ngjarjeve, së vërtetës apo njohurive të përf...
Autori: eni hoxha · Lloji: Thenie · Tema: largesia
E dashur Largesi.. E kuptoj qe kjo eshte puna jote, por te lutem behu me e meshirshme, me njerezore.. Kushedi se sa njerez nuk mundem ti takoj, ti puth, ti perqafoj vetem prej teje.. Me mua e ke ekzagjeruar pak si shume mesa duket.. Perhere ke qene preze...
Autori: Rea Latifi · Lloji: Thenie · Tema: Vuajtjet Dhe Kenaqesia
Ndonjeher ne njerzit duhet te pyesim veten se pse po vuan ky shpirti yne dhe nuk planifikojm te kenaqemi ta zevendesojm kete vuajtje sepse pa sherim te shpirtit te njeriut ai fillon te avullohet ,pse jo te zevendesojme ate vuajtje me neuroza qe te zgjasim...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Thenie · Tema: fjale te urta
Praktika eshte kriter i se vertetes. Armiku plak kurre mik s`te behet edhe nese te behet s`te behet i drejte. Dyshimi eshte me i rende se denimi. Luan ne fjale a lepur ne veper. Fanatiku gjithmon e pin helmin e vet. Edhe vllazeria pa interes, dashuri...
Autori: anna · Lloji: Thenie · Tema: gjykime
une do ti lutesha cdo njeriu qe sa te kete jeten te mos sillet keq ose me sakte te mos jete i keq apo e keqe pasi cdo gje qe ne kemi bere sa kemi qene gjalle do te na shperblehet pasi te kemi vdekur. personat qe kane bere keq do te DIGJEN me SHEKUJ ose p...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Të vetmit miq të denjë për interes janë ata që mund t'iu telefonojmë në 4 të mëngjesit"
Autori: Rejhana Bashmili · Lloji: Thenie · Tema: vlera
Nje gje e re mund tia humbi shkelqimin te vjetres po ama jo vleren.
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Në dashuri të madhe janë dy ëndrra që takohen dhe në bashkëpunim i arratisen krejt realitetit"
Autori: Mane Caushi · Lloji: Thenie · Tema: Shiperia
Asgje nuk mund te krahasohet me jeten e njeriut vec familjes e cila duhet te mbrohet ne cdo kusht , aspekt dhe nese eshte e nevojiteshme te mbrohet edhe me jete.
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Thënie
"Gjërat nxirri gjithnjë në krye (nisi dhe përfundoji dmth.) " nga libri Gustav Floberi
Autori: adi · Lloji: Thenie · Tema: njerzit mosmirniohes
Njerzit qe kafshoine duart e atyre qe i ushqein zakonisht lepine kepucet e atyre qe i godasin...33
Autori: anonim · Lloji: Thenie · Tema: fjale e urte popullore
burrit mos i shiko gunen po punen i zoti nxjerr gomarin nga balta
Autori: Ardian · Lloji: Thenie · Tema: Sa lehtë e sa vështirë
Sa lehtë e sa vështirë Sa lehte isha ne realitet e sa veshtire u dorzova nga gjerat i desha shume, u gjeta ne nje thellesi e cila nuk kishte dalje. U perballova shume here me mendimet qe me kalonin ne cdo cast, cdo mengjes qe u zgjoesha e pyeta ve...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com