Data e postimit: 2023-01-22 18:04:53
Lexime: 2058
Racizmi ne syte e mi
Autori: Dior dervishllari
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Per racizmin
Shkolla: Nehemia Getaway
Klasa: 5A
Qyteti: Pogradec
E-mail: Email eshte i fshehur!


Racizmi eshte nje sjellje e keqe ndaj njerezve me ngjyre, ndaj fese te nje njeriu dhe ndaj vendlindjes qe ka nje njeri.
Racizmi mund te duket normale por ne te vertete eshte shume ofenduese.
Te gjithe njerezit lindin te barabarte. Askush nuk lind racist. njerezit jane te ndryshem dhe kjo eshte fuqia jone.
I bardhe apo i zi, i pasur apo i varfer, indian apo anglez te gjithe kemi nevoja dhe te drejta te barabarta.Ne jemi e njejta qenie njerezore

Vepra te ngjashme
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Hapsira
Jane dy gjera shume te ndryshme nga njera-tjetra. Por ne nje fare menyre neqoftese hyn me ne brendesi do te shohesh qe eshte nje lidhje midis tyre. Por nuk dua te dal ketu,dua te them se disa mistere te pazgjidhura ne kete bote nuk mund te zgjidhen sepse ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Reportazh
NEW YORK... Te gjithe mendojne se New York-u eshte nje shtet fantastik, I paster e plot drite, por jeta e perditshme aty eshte thjesht e merzitshme. Epo mire, e pranoj qe eshte fantastike, por vetem gjate koncerteve apo ngjarjeve te rendesishme (qe jane ...
Autori: KRISTI MERKAJ · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: SHKOLLA E FSHATIT DHE SHKOLLA E QYTETIT
SHKOLLA E FSHATIT ESHTE NJE SHKOLLE E QETE DHE JO ME SHUME KERKESE LLOGARIE .SHKOLLA E FSHATIT NUK ESHTE E KOMPLETUAR ME MJETE MESIMORE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT.SHKOLLA E QYTETIT KA KERKESE LLOGARIE DHE KA MJETE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT DIS...
Autori: Enki · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari te degjojme nje genjeshter pasi ajo na ngushellon shpirtin sesa nje te vertet e cila per momentin mund te ma merzis , ama pritja eshte ajo cka te vret der...
Autori: unknown.F.L · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: une i them jo padrejtesise
Çdo mendje e ndritur e kohërave ka lënë trashëgiminë personale. Për disa janë veprat, për disa të tjerë aseti më i madh janë thëniet në letër. Shumë prej tyre janë sfiduese, frymëzuese dhe interesante, optimiste, por vetëm të vërtet...
Autori: Armela Braka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Dhuna
Bullizmi tashme eshte nje fakt social. Ai eshte i pranishem ne te gjitha vendet dhe eshte nje fenomen shoqeror qe po behet gjithnje e me shqetesues. I shqiperuer do te thote kercenim e eshte nje fenomen qe po shtohet dita-dites. Bullizmi mund te kete kara...
Autori: Blerti Vejuka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: “Te mendojme globalisht dhe te veprojme lokalisht “
Nen cicerimen e zogjeve , nen bukurine e ketyre pemeve qe po jetojne gjere ne frymen e fundit.Gjithcka duket perfekte, deri ne momentin kur shohim se akoma ka persona qe po shkatrrojne gjithcka qe ne kemi ndertuar.Ne kohet e fundit kjo bote eshte prishu...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ENDRRAT
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke bere qe te kane lene vetem?... Apo eshte faji I tyre. Po, po. Gjithnje faji I tyre. Faji I gjithkujt pervec teje… Akoma vetem. Pse akoma vetem? Mend...
Autori: elizabeta alia · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: pse kafshet shtepiake jane te rendesishme
hyrja: une menndoj se kashet shtepiake jane shume te rendesishem per disa njerez, perfshire edhe mua. kafshet shtepiake nuk quhen kot "shtepiake" ato jane te destinuara pe rte ndenjur afer me njeriun. ju do thoni perse????? argimentet do ti jap me posht...
Autori: Robinzon Kruzo · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Robinson Kruzo
Na ishte njeher nje njeri ai e kaloj jeten e tij te vetmuar sepse atij i vdis e ema,ai deshironte qe te behet nje detar dhe te lundronte ne dete te ndryshe.Pasi i vdiq e ëma ai ishte vetem dhe ishte i varfer,ai dilte qdo dit ne rrug per te shikuar a ka d...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Suksesi
Besoj se suksesi nuk jane parate. Nje person nuk eshte I suksesshem sepse eshte duke kaluar nje periudhe shume produktive ne biznesin e tij ose po I shkon me teper se mire ne anen e tij profesionale. Mendoj se keto sjane aspak te rendesishme. Ajo qe me t...
Autori: xhava mema · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: une deshiroj tja mbush mendjen familjes time se shoqja ime nuk eshte ashtu sim mendojne ata
Une kam nje shoqe shume te mire,por familja ime nuk e pelqen aspak ate.Ato nuk e njohin fare ate,prandaj une do tu propozoj qe nje dite ata ta njohin ate dhe te shohin qe shoqja ime eshte shume ndryshe nga se ato mendojne.Ajo mua me mbron gjithmone nga n...
Autori: sabina collaku · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: karjesi dantar
permbajtja dhe estetika e dhembit eshte e rendesishme per te gezuar nje shendet te plote dhe per nje pamje sa me te mire. dhembi permaban nje rendesi ne vetvete. estetika dhe permbajtja e tij tregon kulturen e individit. permbajtja e dhembit nuk lejon...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com