Data e postimit: 2022-12-25 18:12:07
Lexime: 2214
Toleranca
Autori: Big G
Lloji: Ese argumentuese
Tema: ese, toleranca
Shkolla: ;)
Klasa: 10D
Qyteti: Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!


Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të edukatës, rregulla të cilat përforcohen e vihen në zbatim në rrugën e jetës. Të jesh tolerant do të thotë të jesh njeri i ditur mbi bazat e së cilës ngrihet dashuria, mirëkuptimi për tjetrin.
- Shumë herë ndodh që ne fëmijët të gabojmë dhe nuk meritojmë ndëshkim, por duam mbështetje, besim për të eleminuar çdo pengesë dhe për të kaluar çdo vështirësi.
- Në botën ku jetojmë duhet të ekzistoj vetëm paqja pasi të gjithë jemi të barabartë pavarësisht ndryshimeve që mund të ketë gjithsecili. Hakmarrja, armiqësia sjell veçse shkatërrim. Askush nuk do të donte të jetonte në errësirë mes intrigave të hakmarrjes. Ndoshta rruga e jetës të drejton gabim por do të jetë një shok, mik, mbështetja e të cilit do të trokasë në ndërgjegjen tënde.
- Edukata e dhënë nga prindërit është baza e jetës. Të duam shokun, shoqen, mikun, do të thotë në radhë të parë respekt për veten e më pas për tjetrin. Toleranca nuk është diçka e pavlerë, por e çmuar. Kur bën të lumtur dikë, brenda teje ekziston paqja, mirësia dhe lumturia.
- Të duam njëri – tjetrin, ta mbështesim kur ai ka nevojë për ne, t’i japim dorën për besim te vetja, ta mirëkuptojmë gjendjen e tij shpirtërore, t’i ndezim atij në shpirt dritën e paqes, dashurinë për jetën.
- Shqetësimi i prindërve për ne do të mbetet i tillë pasi janë ata që na sollën në jetë e do të na shoqërojnë në vazhdimësi duke patur besim se vërtet ne do të bëhemi dikush në jetë e kurrë nuk do t’i zhgënjejmë ata.

Vepra te ngjashme
Autori: viola huruglica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vjeshta ne qytetin tim
vjeshta ne qytetin tim Ah, sa e prisja kete dite.Dita me shi,ere.Ajo ere ndoshta na ftohe,na semure por jo,ajo ere na jep ajer te paster dhe shendet.Vjeshta filllon ME 22SHTATOR dhe ne femijet mezi e presim ate...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Paraja dhe roli i saj në shoqëri
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj paranë.Shohim njerëz të pasur që bëjnë shpenzime të çmendura.Apo me modelin e njerëzve shumë të pushtetshëm ,e të rrethuar me pushtet.Ne priremi...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Parents Are Often Right
Parents Are Often Right Parents can often be right. However, as a child, I was positive that the opposite was true. My parents felt that playing an instrument was crucial in “rounding out” my personality. I was unconvinced. After a hectic week of ...
Autori: Anxhela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia,kthim ne vetvete
Je larg njerezve!Me ose pa deshire je "i braktisur".Ndoshta nga vetja qe u lodh duke u vrapuar kujtimeve ,duke iu shmangur emocionit qe ato shkaktojne,ose nga te tjeret qe ndoshta u lodhen duke te degjuar ty tek rrefen kujtimet e tua. Rendesia e arsyes z...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mungesa e misticizmit tek zhanri historik ne letersi
Misteri, ai element qe i jep jete letersise ne parim, eshte gjithashtu pothuajse inekzistent ne disa rryma te ketij arti. Shkrimet e tipit romance, fantazi, triller e horror e kane mistiken baze te tyren. Sidoqofte nje rryme e ka kete tipar krejtesisht te...
Autori: Gabriela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 70 vjet clirim
Shqiperia eshte vendi i gjith shqiptarve.Une krenohem per shqiperin.Ne ne bote na perfajsojn sportistet shqiptar.Jam krenar qe jam SHQIPETAR SHQIPERIA E SHQIPTARVE............
Autori: kristina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kultura , thesari me i cmuar
Kultura eshte ajo qe me zbukuron mua. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i shkolluar.Une jam nje njeri i kulturuar sepse kam nje diplome ne xhep. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i sinqerte.Une jam nje njeri i kulturuar sepse une di te komunik...
Autori: symbyle qazimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 8 Marsi dita e gruas
Festa e gruas, është në stinën e pranverës, sepse të gjitha ju, jeni të bukura si kjo stine. Keni forcën e madhe brenda jush, të luftoni sfidat e jetës. Të luftoni për familjen, për fëmijët tuaj, të luftoni kundër fatkeqësive, kundër s...
Autori: blerim mani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjakmarrja
per mua gjakmarrja eshte dicka shume absurde.ne kohet me perpara ne vendin tone e sidomos ne disa fshatra te thelle malore,me pak banore e shume te mbyllur qe gjendeshin kryesisht ne zonen e alpeve, gjakmarrja kryhej per shkak te kanunit i cili ne ate koh...
Autori: klini ibrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jam krenar qe jam shqiptar
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar per mua eshte sublime. Krenaria ime shkelqen, pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar e trime, krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, krenaria im...
Autori: Leoo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Artikull-Edukimi moral dhe sfidat e kohes
Problemet e edukates dhe ceshtjet e procesit te edukimit ne shoqerine tone jane bere me te paqarta dhe me te veshtira se kurre me pare .Kjo eshte nje situate qe shfaqet ne shoqerine tone ,por eshte nje nga fenomenet shoqeruese globale te lidhura me n...
Autori: Ersi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perdorimi celularit ne shkollen fillore
Perdorimi i telefonave celular vazhdon te zgjerohet cdo dite e me shume duke u perdorur qe nga femijet e vegjel e deri te te moshuarit. Cdo gje ka kohen e vet, dhe nje veprim i tille mund te jete i demshem per femijet. Une personalisht jam e mendimit qe ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A ka jete ne planetet e tjera ?
Historia e kirjimit të Tokës daton rreth 4.5 miliard vjet më parë.Por gjate kesaj kohe ne nuk kishim ndermend te hidhnim pyetje :A ka jete ne planetet e tjera.Nga kjo gje ne hulumtojem per kete ceshtje.Shkencetaret kane bere hipoteza te prezences se q...
Autori: viola huruglica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vjeshta ne qytetin tim
vjeshta ne qytetin tim Ah, sa e prisja kete dite.Dita me shi,ere.Ajo ere ndoshta na ftohe,na semure por jo,ajo ere na jep ajer te paster dhe shendet.Vjeshta filllon ME 22SHTATOR dhe ne femijet mezi e presim ate...




Komentet e fundit!

Emri: MELISA
Email: xhesimusabelliu89@gmail.com
Komenti: pls win

Emri: mw
Email: djf@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com