Data e postimit: 2022-05-03 20:22:02
Lexime: 883
Vuajtja e ketij shpirti te njeriut
Autori: Rea Latifi
Lloji: Thenie
Tema: Vuajtjet Dhe Kenaqesia
Shkolla: Iliria
Klasa: 8-2
Qyteti: Prishtine
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ndonjeher ne njerzit duhet te pyesim veten se pse po vuan ky shpirti yne dhe nuk planifikojm te kenaqemi ta zevendesojm kete vuajtje sepse pa sherim te shpirtit te njeriut ai fillon te avullohet ,pse jo te zevendesojme ate vuajtje me neuroza qe te zgjasim kenaqesine tone.

Vepra te ngjashme
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Himni i jetës Nënë Tereza
Jeta është një shans, kape. Jeta është bukuri, adhuroje. Jeta është bekim, shijoje. Jeta është ëndërr, bëje realitet. Jeta është sfidë, përballoje. Jeta është detyrë, kryeje. Jeta është lojë, luaje. Jeta është ...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Natën pata ftohtë,u ngrita dhe hodha një kuvertë tjetër."
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Lexuesi bëhet dëshmitar duke i bërë të tijtë personazhet,të cilët marrin jetë në mendjen e tij. I interpreton sipas mënyrës së vet disa fragmente,duke u dhënë atyre kuptim"
Autori: Edisona Pnishi -Viola Murati · Lloji: Thenie · Tema: Flutura
Flutura Flutur,flutur,flutur moj, Erdhi dhe na dekoroj, Ku shkoi nuk e dim, Ajo shkoi mbi mrekullin Erdhi flutura përsëri, Duke fluturuar me qudi, Breretkosa e shikonte me lakmi, Fluturen si bukuri, Çfarë ndodhi? Nuk e dim Por ajo U k...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Thenie · Tema: fjale te urta
Nese s`mendon per te ardhmen do te mbetesh pas te. Buke,e kryp e zamer. Ndarja e pasurise mund te jete shkak i tragjedise. Vellau eshte armiku me i madh. Nese ofendon te tjeret pa te drejte krijon shkas te te ofendojne me te drejte. Ai qe s`punon,dhe...
Autori: angela pepkolaj · Lloji: Thenie · Tema: FEMIJET
-Ti rrisë dhe edukojë me ndjenjën e respektit ndaj njëri-tjetrit. -Të kultivojë besimin te Zoti dhe dashurinë për njeriun. -Ti ushqejë me dashurinë për atdheun. -Të respektojë të drejtat e fëmijës. -Të sigurojë një edukim sa më të...
Autori: Sahide Pnishi · Lloji: Thenie · Tema: për trëndafilin e bardhë
Lulja kosoves Lulja e kosoves Ku të ka nda Nga shoqet e tua Me lot Kur te ka këputur Me dorë të lehtë Nëna ime O lulja shkretë Më thuj q'të ka thanë Kit të ka dërgue Të unë me ardhë Mem përmallue Mem thanē se e mjer...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Librat më të dobishëm janë ata ku lexuesit e bëjnë vetë gjysmën e punës..."
Autori: L · Lloji: Thenie · Tema: Ra një yll
Atje sipër në hapësirë ra një yll Këtu poshtë në vendin tonë u rrëzua një qeveri.
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Për të krijuar një tregim nuk mjafton të vendosësh fjalën 'fund'..."
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Thënie
"Është e domosdoshme poezia për shpirtin e njeriut,ashtu siç është shpretka për trupin e njeriut"
Autori: Alfredo Tinaj · Lloji: Thenie · Tema: Thenie te ndryshme
Mos u trego shumë i ‘ndershëm’ me të gjithë në këtë botë.. Mos harro se pemët me të ‘drejta’ zgjidhen gjithmonë të parat për tu ‘prerë’..! Të kesh një vend në zemrën e dikujt, do të thotë të mos jesh asnjëherë vetë...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Në dashuri të madhe janë dy ëndrra që takohen dhe në bashkëpunim i arratisen krejt realitetit"
Autori: erza zejnullahu · Lloji: Thenie · Tema: thenje per jeten
1. kur ndimon te tjeret,ndihmon dhe vetveten.2.miqsia eshte dashuri e thell ndaj miqve.3. respekt do te thot nese dikush flet ti te heshtesh,sepse nganjeher heshtja na zbukuron............ nga erza




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com