Data e postimit: 2022-04-21 11:14:55
Lexime: 1767
Kujtime nga femijeria.
Autori: Geraldo Xhina
Lloji: Ese filozofike
Tema: Femijeria
Shkolla: Isa Boletini
Klasa: X-E
Qyteti: Tirana
E-mail: Email eshte i fshehur!


Cdo dite e me shume po rritem,e cdo dite e me shume po i largohem asaj pafajesise te atij vogelushi qe dinte vetem te qeshte e te lozdronte.Vetem 15 qirinj kam fryre,por nuk e di pse mua me duket aq e madhe diferenca nga ajo frymemarrja e pare e deri me tani,qe ne gjimnaz ndodhem.Pas cdo agim te ri me duket sikur po harroj nje tjeter,e pas cdo hene te re me duket sikur po harroj mbylljen e nje dite tjeter.Eshte per te ardhur keq.Nuk dua te harroj.Dua qe te jem ne djep e jo ne shtrat,e qe me ninulla jo per shkak te stresit te me zere gjumi.Nuk dua te kem pergjegjesi.Dua te kthehem ne kohen ku e vetmja detyre e imja ishte qe te mos i thyeja lodrat,te cilat edhe kur si gabim e beja,mamksimumi ndonje e qortuar nga mamaja do ishte denimi me i rende.Me mungon koha kur te mesoje alfabetin dhe tabelen e shumezimit ishin detyrat me te veshtira.Hidherohem se ne vend te perrallave qe mi tregonte gjyshja,truri po memorizon thashethemet e pakuptimta qe thuhen ne klase.Me vjen te qaj,por nuk e di pse dicka nga brenda sme lejon.A thua te jete e ndaluar te qash per te tilla gjera tani qe u rrita?!Po shoket,si mund ti le pa I permendur.Si mund ti harroj kohet kur niseshim nga shtepia me nje shishe plot me uje,e qe duke luajtur futboll,sebashku na zinte nata.Ka qene koha kur interesi me i madh qe mund te hynte midis shokeve ishte per ate qe kishte topin.Eh c’kohe!A thua valle vertet eshte e pamundur te kthehen ato kohera ku gjithcka ishte plot ngjyra,plot gezim e plot hare.Dua te kthehem ne ate kohe kur nuk kam pasur djeni per buzeqeshjen e rreme.Dua thjesht te kthehem dhe ta takoj dhe nje here veten pa I thene asgje,pa e shqetesuar per asgje,as per me te voglin problem me te cilat ai do perballet gjate vitetve ne vazhdim.
Jo nuk do I flas,thjesht do u ulem e do e shoh me endje,e me nje fare xhelozie ndaj nje femije te them fjalet:”Ah edhe nje here sa ti te isha”.Keshtu paska qene e shkruar,ai qe rritet I vogel sbehet dot me.Shpresoj si nje i rritur i deshperuar qe ne fundin e ketij udhetimi,pas fremarrjes se fundit dhe pasi te kem mbyllur syte,te gjendem para nje monitori ku shkruhet:”Loja mbaroi,provoni perseri”.Nuk dua te jem realist se spo dua tia prish bukurine ketij shkrimi qe ndryshe nga heret e tjera po ma shkruan zemra jo truri,por serish dua te bej nje kerkese.Te lutem ti o mendje e ndritur e imja qe po lufton qe gjalle te me mbash,ma ploteso nje deshire,me mire mesimin e dites te mos e marr,sesa me kujtimet e endrrat qe mezi i kam te mi zevendesosh.Nga shpirti e nga zemra te kerkoj,kete mall per femijerine mos ma shuaj,mos lejo qe nga semundja e harreses,une te vuaj.

Vepra te ngjashme
Autori: Fejzë Demiri · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese filozofike
Porosia e babait Kur kthehem pas, në hapat e padukshëm të kujtimeve, më kujtohet dita e parë kur erdhe në këtë botë. Si fëmijë i njomë që ishe, dalëngadalë duke u rritur fillove t’i bësh hapat e parë të jetës. Vogëlushi im, qaje me ...
Autori: Xhulio Prenga · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne jemi ketu ne toke per te...
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem per kete, vetem per te jetuar?! -Ndoshta ndoshta per te kaluar caste te bukura per te provuar ndjenjen e paqes dhe te dashurise ose ndoshta jemi gabimisht ke...
Autori: Naxhije Lime · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te rrosha te mos rrosh ? Kjo eshte ceshtja
Kjo fjali , kjo shprehje qe te pakten nje here ne jete , na vjen neper mend . Ti si do te pegjigjeshe ? Une ... une jam konfuze . Nuk mendoj se do te ,zjidhja njeren nga keto shprehje ? Njeriu eshte krijuar per te jetuar , per tu zhvilluar , por si te...
Autori: xhoi · Lloji: Ese filozofike · Tema: dashuria
"Ti Dashuri je Liri, ti Dashuri je Roberi" Pa dyshim qe per njeriun, ndjenja me e bukur qe mund te provoje ne jete eshte dashuria. Ajo dashuri e cila eshte nje force madhore, te ngre peshe shpirtin, te ben me te mire, nje force universale dhe misterioz...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese filozofike · Tema: ''Te rrosh a te mos rrosh kjo eshte ceshtja?!''
Te rrosh a te mos rrosh?!Valle a s'eshte me mire te reflektosh?! Te lejosh mendimet e strukura ne nje labirinthte heshtur ne erresiren e nates vetmja qe degjon eshte puhiza e lehte mbledhese e pjesezave me te vogla te asaj cfare mbeti! Dje,shume pak amb...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Perendimi
Kur shikon perendimin e diellit te duket sikur je ne enderr. E pra,edhe me mua keshtu ndodh. Cdo fundjave ngjitem ne tarrace bashke me tim vella e shohim perendimin e diellit. E teksa perpiqem te shkruaj vargje shoh bukurite e natyres,perendimin e diellit...
Autori: jurgen zharri · Lloji: Ese filozofike · Tema: miti i prometeut
Figura e këtij Titani ështe një prej produkteve më të vlefshme të mitologjisë greke. Prometheu i takon simbolit të luftës më të hershme, por përherë të re për përparimin dhe lumtiurinë e njerëzimit. Është njëri prej kreshnikëve të p...
Autori: Blinera Murati · Lloji: Ese filozofike · Tema: Toka
Ne jemi ketu te gjithe per nje qellim...Qellimi im eshte te mesoj shume gjera e te jem e sukseshme,qellimi i dyte eshte qe te kontriboj per vendin tim dhe token dhe qellimi i trete eshte qe te kujdesem per familjen time...Qdo dite eksplorojme dhe mesojme ...
Autori: ana · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese per syte
Dhuna kundër grave në Shqipëri duhet të analizohet në kontekstin e kulturës dhe traditave shqiptare. Studimi i dhunës në familje është i komplikuar, sepse ajo është një fenomen që ndodh prapa dyerve. Njerëzit nuk preferojnë të flasin mbi ...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: ideali
Sot shumë njerëz rrëzohen gjatë jetës së tyre e më pas pyesin veten pse. Vetëm se jeta na rrëzon,na bën të ndihemi keq nuk do të thotë që s'duhet të ngrihemi përsëri. Është një libër që flet pak,thjesht me tri etapa e që duket sikur...
Autori: Otakugirl · Lloji: Ese filozofike · Tema: Teknologjia
Ky esht nje term i perdorur gjeresisht kto vitet e fundit per te qe njerzit ndodhen aq larg sa edhe afer vetem nepermjet internetit dhe rrjeteve te ndryshme sociale.Filozofi dhe profesori i letersise Angleza ,kanadezi Marshall Mc Luhan ne vitin 1962 pati ...
Autori: N.Osmenaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Liria
Mos me ler te cmendem.Kam kaq shume gjera brenda sa po plas.Dua te qesh,dua te luaj...dua te marr fryme.Sa shume do doja qe dikush te therriste emrin tim e te me ftonte te humbisnim ne pafundesine e magjishme te jetes.Por thjesht un po cmendem!Jam kaq e i...
Autori: Enisa Avrami · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njeriu pёrball dilemave tё mёdha spirtёrore “Tё rrosh a tё mos rrosh”
Era tё ledhaton kёndshёm fytyrёn. Disa vendosin tё ia kthejnё shpinёn e disa tё tjerё ndiejn kёnaqesin e saj duke u pёrballur me tё. Disa luftojnё pёr ёndrrat e tyre e disa heqin dorё. Jeta duhet parё sic ke mundёsi. Cdo cast ёshtё i ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com