Data e postimit: 2022-04-15 19:22:26
Lexime: 5623 |
Ky urim shkon per njeriun me te mire ne bote... per njeriun qe ka punuar dite e nate per ne...per njeriun qe nuk e ka njohur kurre fjalen lodhje dhe nuk diti ta thonte ndonjehere... per njeriun qe ka punuar me mish e me shpirt per te plotesuar deshirat to...
|
Vetëm ty të dua...,me dashuri dhe sinqeritet sonte do të shkruaj
për ty...,ty që zemrën ma rëmbeve,ty që ma ndryshove jetën time,ty që të dua dhe do të dua për tërë jetën.
Ndoshta me këto fjalë nuk dot mjafton që të tregoj se të d...
|
me jep nje kafe te lutem
nje dopjo hashash
dhe nje kallash
ti ne kripen e diellit embel rezatoon
nje te dredhur te madhe ma dergooon
si tja beeej si tia them
pompen une ta thith e ndrojtje te mos kem
ti them mirmengjes ti them mirmengjes
dhe nje...
|
|
Gjylsime!
E di,se si ndihesh kur e ke nje shoqe të zemres?
Ndihesh si te jesh me e pasura ne bote!Nuk frikesohesh nga askush!
Ngaqe e di se dike e ke pas vete!
Duhet te falenërosh Zotin qe te ka sjelle nje shoqe si un!
Si un ti smundesh të gjesh k...
|
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne kete bote sepse je unike,je e bukur ne llojin tend,ti ke ardh per nje arsye ne kete jet,ke ardh per te luftuar,ke ardh per ti dhene dicka kesaj bote.Shfryte...
|
Hejj Ckm,
Besoj se te erdhen letrat qe te kam derguar dhe me beso se do te te shkruaj dhe shume te tjera.
Sot ta ndjeja nevojen sic cdo dite. Desha te te them se qe kur je larguar ti nga kjo bote,njerezit e ndyre shumohen akoma dhe me shume.Po po ata nj...
|
E dashur, mesuese! Si je dhe si po kalon? Sot ne u pershendetem... sepse ti nuk do te jesh me mesuesja ime.Mezi i mbajta lotet.Shpresoj te jesh ndare e kenaqur me rezultatet tona per pothuajse nje vit shkollor. E dashur mesuese, faleminderit shume per bas...
|
Te dua o drita e syve te mi o bota ime, nena ime. Je gjithcka per mua se drite me ke dhuruar sdo te te harroj kurr, ngaqe ke ber shume per mua, nuk di si te te shperblej per te mire qe me ke dhene. Thjesht mund te te them faleminderit
|
Nje leter per ty kam shkruar.Nje zemer per ty kam hapur,nje liber per ty kam shkruar.Sa bukur eshte te shkruash per nje mik te dashur per ty nje zemer eshte hapur si qielli i kthjellet nen driten e henes.Kete ese po e shkrauj per nje mike qe se kam me ppr...
|
E dashur gjyshe,qdo dit e ndjej mungesen tende,malli per ty me kaplon qdo dit,qdoher kur shkoj ne shtepi kur e shoh qe nuk je aty syt me mbushen lot.Ndonjeher ulesha dhe mendoja:Ah si te ishte pran meje,te mi perkdhelte floket,me ka marr malli ta shoh vet...
|
My secret is:
MY FAMILY iS MY LIFE
HOME SWEET HOME
To home has is more happiness
I LOVE MUCH
My Home
|
I dashur Kevin !
Po ta shkruaj këtë letër ,duke shpresuar që ta lexosh me vëmendje dhe pa lënë asnjë rresht pa lexuar,siç e ke zakon.Do përpiqem të të them ngjarjet që do të të shënjojnë jetën tënde gjatë këtyre 8 viteve.Por edhe dis...
|
Shoqja ime e ngusht eshte nje vajz shum e mire me te i ndaj te mirat e te kqijat edhe sekretet me te ne jemi si motra ne klasen e 5 ne kemi urrejtur njera tjetren por tani jemi si motra.
|