Data e postimit: 2021-12-12 16:26:44
Lexime: 2696
kultura ime
Foto
Autori: Alkida
Lloji: Ese pershkruese
Tema: kultura
Shkolla: Riza Spahiu Kukës
Klasa: 8 b
Qyteti: kukës
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kultura tregon indentitetin e një personi..Një njeri i kulturuar është ai njeri që ka dije,që flet qetësisht e bukur,që di të bashkëpunoj dhe të sillet mirë me të tjerët.Kultura parësore që ne tregojmë,është kultura që na japin prindërit tanë,sepse ata janë njerëzit që na edukojnë në hapat e parë të jetës për të marrë një rruge sa më të mirë në jetët tona. Një njeri i kulturuar i tregon vlerat e tij me punë dhe dije,dhe jo tek paratë e pushteti që ai zotëron.Të gjithë duhet të kenë sado pak kulturë,që të kenë mësuar nga përvoja e jetës.Ai që do të ketë kulturë,duhet të përpiqet,të lexoj shumë libra e të dëgjoj histori nga njerëzit më të rritur,sepse një njeri me një kulturë të përsosur,nuk do të harrohet kurrë.
Kultura eshte ajo qe me zbukuron mua. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i vecante nga te tjeret sepse kam traditat dhe zakonet e mia. Une di se cfare do te thote te jesh nje njeri i kulturuar. Nje njeri i kulturuar eshte ai njeri plot me dije, pervoje dhe eksperience.
Njeriu merr kulture gjate gjithe jetes se tij qe kur lind e deri diten qe ndahet nga jeta. Marrja e kultures nis qe nag vatra familjare dhe me pas ne shkolle, por pjesen me te madhe e merr gjate jetes. Te jesh njeri me kulture do te thote te jesh nje njeri i sjellshem,i edukuar, me vlera morale, i ditur Te jesh nje njerii i kulturuar do te thote te ruash brenda vetes nje thesar te pacmueshem qe jo gjithkush mund ta kete!

Vepra te ngjashme
Autori: sindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: uji i jetes
nje here e nje kohe na ishte nje mbret i cili ishte plakur shume dhe ishte ne prag te vdekjes.ai urdheroi qe tre 3 njerzit e pare qe do te kalonin prane pallit te tij mbreteror te kerkonte mendimet e tyra ne lidhje me ujin e jetes.keshtu qe aty prane erdh...
Autori: X · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse jetojme
Lumturohemi me faktin që jetojmë në këtë jetë, që na pushton fort nën krahët e saj dhe na dhuron emocione të paimagjinuara, ëmbëlsohemi me freskinë dhe aromën e puthjeve që na dhuron dashuria e jetës sonë, meditojmë dhe ëndërrojmë pë...
Autori: Natalia Llupo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Miqesia e pafund
Miqesia nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave .Lind pyetja çeshte miqesia?Thjesht nje fjale qe shume pak veta ja dine vleren.Miqesia perkufizohet "Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt .Ne miqesi j...
Autori: Elona Rexhepii · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Pranvera eshte njera nder stinet e mia me te pelqyera.Pranvera na sjell lumturi e bukuri natyrore siq jane: gjelbrimi i fushave,çelja e luleve dhe fillimi i lulzimit te pemeve.Pra pranvera largon motin e ftohte duke e sjellur nje mot shume te mire me die...
Autori: Azra Medeci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mesueja
Mesuese,kjo leter te detikohet ty.Mesuese ti mua me mesove,me dhe keshilla te mira,te cilat kurre nuk do t'i harroje.Ti je me e mira ne bote.Une qdo gabim e kam bere,e kam bere pa dashje,por jam e bindur se te gjitha ato nje nga nje nje dit t'i permisoj,k...
Autori: Albi Zemani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perendimi
Tek kalojne oret, Dielli nazemadh pasi mbaroi me nge udhetimin e perhershem, iu afrua shtratit te tij blu ne horizont. Si cdo muzg ai filloi ritualin e tij, te vjeter sa vete Toka. Ndersa rete e pakta perhapeshin, Dielli qe mezi arrinte ti prekte u derd...
Autori: Katty · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume e shtrenjte sepse ajo me ka rritur dhe me keshillon per cdo veprim qe bej. Keshillat e saj jane shume te vlefshme per mua. Ajo mua me fal shume dashuri dhe...
Autori: Arlind H. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjakmarrja në vendin tonë.
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Eshte dukuria e gjakmarrjes.Dhe shume here e kam pyetur veten se cfare eshte gjakmarrja dhe cilat jane pasojat e saj.Edhe pse pergjigja me duket pak e nderli...
Autori: Adela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Natyra
Ec e c dhe para meje u shfaq nje peisazh i mrekullueshem.Majat e maleve te thepisura,lulet shumengjyreshe,lumi qe rrjedhte me ujin e tij si kristali ishin tri gjerat kryesore qe mrekullonin kete vend.Kodrat te cilat ishin te mbushura me harmonite e femilj...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjegosh. Ka kaq shumë gjëra për të thënë, sa nuk di nga t’ia filloj, por dicka është e sigurtë , nuk ka fjalë që mund ta shprehë mirënjohjen që...
Autori: Klara Noku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nenes
Tani qe shkruaj nje ndjenje e forte dashurie ngulet tentakulat e saj ne cdo rrahje te zemres time.E keni parasysh madheshtine e oqeanit ,oksigjenin e paster te natyres se virgjer,kupen e pafund qiellore apo lashtesine e shkrimeve ne arkivat miliarda vjeca...
Autori: Megi Barci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja jone
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si zakonisht kur kemi mbushur 18 vjec. Edhe pse ne jemi te vegjel duhet te kemi endrra per te ardhmen dhe te besojme ne to sikur do te plotesohen neser. "Bes...
Autori: Adela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Butrinti
Butrinti,ose me emrin e lashte Buthrotum,shtrihet ne jugperendim te Shqiperise.Butrinti mendohet ti kete fillimet e tij ne shekullin 8 para Krishtit.Per shume kohe Butrinti ishte ne duart e venecianeve,por ne shekullin e 18-te ata u larguan pasi u munden ...
Autori: Sara · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Portretizimi i Oso Kukes
Oso kuka ishte djal shkodran. Per sa i perket pamjes se jashtme ai kishte floke te dendur e te zi. Mbi buze i qendronin mustaqet kacurrel e leqe leqe. Ai kishte lindur sokol mali e vinte nga nje familje e mire e fis me emer. karakteri i tij e bente ate t...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com