Data e postimit: 2021-10-20 16:52:57
Lexime: 4869
Shpresoj se e ardhmja ime do te jete e lumtur
Autori: Elvisa
Lloji: Ese pershkruese
Tema: E ardhmja ime
Shkolla: Sami frasheri
Klasa: 11B
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje shkon ashtu sic duam ne, perseri ne nuk duhet te dorezohemi por duhet te punojme akoma me shume, pasi jeta nuk eshte ashtu si ne duam, por jemi ne ata qe e ndertojme apo e shkaterrojme ate. Jeta eshte formuar e tille qe kush ben mire gjen mire dhe kush punon e merr ate qe do qe kerkon. Me pune,perkushtim dhe djerse cdokush mund ta ndertoje te ardhmen e tij sa me te bukur. Por jo te gjithe ndertojne te ardhmen me forcat e tyre, ka edhe njerez te papergjegjshem qe mashtrojne ne menyrat nga me te ndryshmet per te marre ate qe duan. Por kjo sdo te thote qe ata kane arritur te kene nje te ardhme te bukur duke bere keto veprime te keqija pasi lumturia do te zgjase deri ne momentin qe e drejta do te dale ne drite. Nese do nje te ardhme te lumtur dhe te sigurt puno fort per tu bere dikushi ne jete. Sigurisht qe vetem keto nuk mjaftojne ne duhet te jemi te drejte, te pergjegjshem per veprimet tona,te mos merremi me gjera qe nuk na perkasin neve. Sepse duke qene i drejte me veten e te tjert dhe duke punuar fort e me djersen tende gjithcka ne jete mund te arrihet. Arsyeja perse ne jetojme ,punojme dhe enderrojme eshte per nje te ardhme te lumtur!

Vepra te ngjashme
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Femijeria
Fëmijëria , shpirti im rebel . Fëmijëria është stacioni më i bukur në udhën sa të gjatë por dhe të shkurtër të jetës. Është pranvera e shpirtit, është përjetimi më njerëzor i kësaj bote , të cilën e kujto...
Autori: klea · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pershkrimi i nje pjese te shtepise
Shtepia ime ka tre dhoma,por,sot do te fokusohem tek salloni.Salloni eshte ambjenti im i preferuar.Eshte shume i madh.Ai eshte nje sallon modern dhe klasik njekohesisht.Ne te ndodhen nje divan dysh,nje tresh,nje kolltuk.Jane ngjyre gri me te zeze dhe me t...
Autori: Elsa Idrizaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: varferia njerezore
Nje dite te bukur filloi te binte nje shi shume i madh.nje djal i vogel shikonte qiellin duke qare,ai ishte i varfer dhe qendronte ne rruge.Dikush qe po kalonte e shikoi dhe i jepi para por djali i vogel nuk i pranonte nga turpi,shpirti i digjej por ngada...
Autori: Albion Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per shpendet
Shpendet jane krijesa me te bukura ne tok. Porpos kesaj shpendet jane puntoresepse me fije kashte ndertojn folet e tyre dhe i rritin zogjte e vegjel. Zogjt krijojn bukuri...
Autori: Ilirjana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kosova
Ditet e nxehta te veres shkuan tani po i asfrohemi nje stine te ftohte e shum te merzitshme .ditet e kesaj stine jane shum te shkurtera. Qdo gje vyshket e thahet nuk kemi me gjelbrim si ne ver.koha nuk kalon fare vjeshta te ben te ben te ndihesh e vetmua...
Autori: mariglena shabani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Enderrat
TE ENDERROSH, DO TE THOTE HAPI SYTE NGA GJUMI 3 SEKONDASH QE JE DUKE BERE SHIJOJE ENDERREN BASHKE ME PENGESAT QE DO TE DALIN QOFTE TE HIDHURA QOFSHIN ATO.ENDERRAT NUK SHIKOHEN VETEM NE GJUME\APO SIC THEMI NE ME SY TE HAPUR PERKUNDRAZI, ENDERRA TE HAP DY...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Unë kam përjetuar shumë udhëtime,por njëri që më ka lënë mbresa të paharrueshme është udhëtimi në plazhin e bukur të Spillesë.Sapo shkova aty,menjëherë më bëri përshtypje deti i kaltër dhe i qetë,ku prisja me padurim të lahesha në...
Autori: leona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
U zgjova heret ne mengjes dhe shikova oren,isha bere vone per ne shkolle.Cdo gje filloi keq.Per pak sa su rrezova rruges duke vrapuar,kisha fat qe mberrita pothuajse 1 minute para se te fillonte mesimi.Me vone me veshtiresi pergatita mesimin per lenden tj...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbremja
Ishte dite e diell.ora 6 e mbremjes.Heshtja kishte pushtuar tere vendin.Degjoheshin vetem shushurimet e gjetheve nga era e lehte qe fryente. Mbremja e quditshme nuk te lejonte te shihje ngjyrat e bukura te natyres.Zogjte kishin ndaluar cicerrimat e tyre. ...
Autori: Arlind H. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PAQJA
Sa e bukur është paqja!Nëse ka paqe do të thotë që në botë të gjithë e duan të mirën e njëri tjetrit.Paqja mund të bëhet vetëm nga një shtrëngim duarsh.Të bësh paqe do të thotë të falësh njeriun qe i ke bërë keq.Në kohën e luft...
Autori: Anamika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kush jam une ?
Une Quhem Anamika . Jam nje vajze 15-vjecare dhe kam lindur me: 26/02/2000. Jam ne kete bote te madhe per te qene ose per te arritur te jem nje perzonazh pozitiv i saj . Qe e vogel endrra ime ka qene te behesha nje balerine e zonja . I'a arrita qellimit ...
Autori: Endisi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pyes gjyshin tim – e pyes per dy kohet..!
I dashur gjyshi im, Ti i përket dy botëve, asaj të shkuarës së komunizmit, por edhe të tashmes në demokraci. Duhet të ketë qenë e vëeshtirë: kam lexuar shumë që ju hanit një herë në muaj mish, kishit një herë në javë një shishe qum...
Autori: fitore lela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: babait tim
Ditet ikin, ashtu si javet , muajt , vitet ....Ikin pa u ndjere , ndersa dhimbja po me pervelon shpirtin ...Hap syte , por cte shikoj ,kur nje mjegull e pashpirte me pengon veshtrimin drejt qiellit ...Baba , e ndiej mungesen tende ,si te ishte ajri qe thi...
Autori: Kliti Cabej · Lloji: Ese pershkruese · Tema: heroi kombetar
Hero eshte njeriu qe kryen nje akt sublim , vetsakrifikues per nje te mire ne funksion te njerezimit. Dhe nese kombi yne e ka ndjere te natyrshme te lartesoje dike ne nivel heroik , padyshim ky njeri eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu. Cdokush prej nesh ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com