Data e postimit: 2021-04-12 17:48:59
Lexime: 18382 |
Hey ( M )❤️
Zemra ime prej momentit qe te njoha e ndjeja nje lloj simpatie per ty , por se mendoja se do ishim si tani ! Fillove ngadale te hyje ne zemren ime , ne endrrat e mia , ne jeten time !!!
Te ti gjeta veten dhe kuptova se cfare eshte das...
|
Nje leter per ty kam shkruar.Nje zemer per ty kam hapur,nje liber per ty kam shkruar.Sa bukur eshte te shkruash per nje mik te dashur per ty nje zemer eshte hapur si qielli i kthjellet nen driten e henes.Kete ese po e shkrauj per nje mike qe se kam me ppr...
|
Ti , mesuesja ime arrite te depertoje aty ku dielli nuk ndriconte
Ngrohe zemra qe as zjarri nuk I ngrohte.
Sherove plaget e nje zemre qe ishte dorezuar
Sherove nje shpirt te lenduar qe jeta e kish rrezuar.
Potenciali juaj me tha me nje psheretim se s...
|
E dashur vetja ime,
Po te drejtohem ty sepse e kam ven re se si jeta po abuzon me ty. E di se ajo buzeqeshja jote e perditeshme tani eshte shuar. Gjithashtu e di se shum persona te rendesishem jane larguar nga jeta jote dhe nuk kan ndermend te kthehen pa...
|
libri është shoku më i mirë në jetë i cili na dhuroi dituri dhe na u mbushi trurin me dije e pasuri.
ai është m i shternjët se sa thesari, është si burimi i jetës është xhevahiri jonë.
më e mirë është dija se sa pasuria, ne nga libri ...
|
Jeta eshte shume e bukur pranddaj zoti ka thene qe njeriu njehere lind dhe nje here vdes.Jeta mund te te nxjerr probleme por ti duhet te behesh i forte qe ti kalosh problemet.Jeta nuk ka vetem probleme por edhe supriza nga me te bukura.Rruga e jetes eshte...
|
Autori:
dhurata
·
Lloji:
Leter
·
Tema:
kjo leter eshte nje kerkese ndaj drejtorise se shkolles per shkak te ...
e nderuar z.drejtoreshe,
une quhem ... dhe jam ne klasen e 7..
sic jeni ne dijeni ne shkollen tone mungon nje kend sportiv.gjithmone kemi deshiruar te kemi nje fuhe futbollime bar artificial, nje rrjete volejbolli,disa paralele , nje piste te vogel vrap...
|
Autori:
autorja X
·
Lloji:
Leter
·
Tema:
njohja dhe perballja me vetveten, kjo eshte nje nder letrat me te bukura qe kam lexuar dhe do doja qe dhe shume te tjere ta lexonin per fat te keq autorja nuk dihet kush este po kjo leter eshte mallengjyese
leter zemres
15.1.2017
Haha, nuk kam menduar kurrë se një ditë do arrija të qeshja me veten . Më në fund dhe këtë e bëra, qënka e çuditshme por kuptohet keqardhje për veten mund të ndiej vetëm unë. Nuk e di si kanë shkuar gjërat por ...
|
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashuria ime.E c'kuptim kishte?! Zemra ime rrehte fort e askush se dinte,as ti.Te doja nga larg,duke te shikuar.E mrekulluar si asnjeher me pare.E dashuruar me ...
|
te flasesh per ty eshte bukur por edhe veshtire se je nje person i papershkrueshem.Sot mendova qe te mar urimet e gjith botes e te uroj por pak e pamundur se te pershkruash ty me pikpamje do kohe.Kur numeroj gjerat e cmuara qe kam ne jete ty te numeroj d...
|
Klasen tone e meson nje Amerikan dhe Arsimtarja Fane per gjuhen angleze.
Papritmas...
Erdhe arsimtari Garret=Amerikani.Ai na tha se arsimtarja Fane ka thyer doren.
Nuk e di ate qast perfituam habitje dhe dhembje te madhe.
Nuk e di si rrodhi loti.Ate c...
|
hi.. u rrita me mendimin se te dish, eshte dicka e bukur qe te mbush shpirtin, dicka jo imorale, por kam kuptuar se te kesh, te kesh dhe nuk ka rendesi se sa di, te paturit ka blere dhe dashurine, jeten, dijet. tani jam ne lufte me boten dhe me cdo gje qe...
|
Vetëm ty të dua...,me dashuri dhe sinqeritet sonte do të shkruaj
për ty...,ty që zemrën ma rëmbeve,ty që ma ndryshove jetën time,ty që të dua dhe do të dua për tërë jetën.
Ndoshta me këto fjalë nuk dot mjafton që të tregoj se të d...
|
bloodymeri bloodymeri top sheqeri top sheqeri .
bloodymeri bloodymeri e ka trupin si bidon feri
bloodymeri e veshur si nuse del si samra neper puse .
bloodymeri thot une te vras une i them nuk ta zgjas ta kercas.
bloodymeri del neper pasqyra me thot ...
|