Data e postimit: 2021-03-03 15:17:24
Lexime: 2535
Ese per nenen
Autori: Megi Dapi
Lloji: Analize letrare
Tema: Nene ime
Shkolla: Feti Vogli
Klasa: 7
Qyteti: Baldushk
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nganjehere nuk eshte e lehte te flasesh per nenen , edhe nje jete nuk do te mjaftonte per te .❤
Nena ime e dashur ke bere shume sakrifica per mua ,vetem qe mua te mos te me ndodhte gje.
Je kujdesur ,por je munduar , edhe nje jet te jap nuk
vlen se ato sakrifica...............qe ti ke bere jane te shumta. Nuk ndalohen se numeruari.😢
Daj te dua sa vet jeta , gjithmon ne zemer do te kem.
Me ke thene gjithmon meso sa me shume , se nje dite
do te plotesohet endrra jote qe ti deshiron.
Ndaj kam besim te plote tek ti.
Te dua gjithon ne zemer te kam😘💑❤❤❤❤❤

Vepra te ngjashme
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Krenaria
ROGOV KRENARE Kështu deshmorit Safet gashi Rogov a ndjeve o Shum trima shum hero Bac o vlla Safet o shok Krah o pris me ty o flamurtar, U zgju i ulti rob Puntor e katundar Me ty lulzoj vllazërimi me ty dita agoj Mbi gjakt te kosoves U...
Autori: Diana B · Lloji: Analize letrare · Tema: Thënie
1 dashuria është e verbër dhe nuk e di ku shkon. 2 të duash dikë do të thotë të kapesh fort pas tij. 3 të gabosh është njerezore.te falesh eshte hyjnore
Autori: Nipi i Ismail Kadarese · Lloji: Analize letrare · Tema: Poezi
Nxorra sytë per t'i vërtitur pas xhamit Kur papritur veshtrimi mu rend diku Tek nje krijese qe kuturiste zalisur Ne harshin e duvakut blu Një cicërimë a një shqisë ja flaku brengatën Tutje e larg nga këtu Përshendriti e shkenditi altruin...
Autori: Paola Coku · Lloji: Analize letrare · Tema: Deshira
Sikur cdo femije, Qe ka shume deshira, Edhe une deshiroj, Te jem me e mira. Deshiroj te jem princeshe, Ne pallatin e endrave, Deshiroj te jem flutur, Ta gjezdis kopshtin, Deshiroj te behem e ditur, Jeten ta begatoj... ...
Autori: Madita · Lloji: Analize letrare · Tema: Mizat
Mizat Nje here disa miza ishin shume te uritura pastaj duke fluturuar e duke fluturuar pane nje enë më Mjalte.Ato rane aty dhe ia nisen te hane me lezet madje per arsye te embelsise se tij ato nuk ndaheshin fare prej tij. Meqenëse nuk mund te shkoq...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per botanistet
Botanistet Shifni te voglin Fatlum Edhe Yllken me vemendje Msojn ne pyll botaniken Manushaqet as burbugjet Nuk dëshirojn drredhza te Amla drredhza te kuqe po kërkojn Kur qe lepur frikacaku Bash ne atë anë kaloi vrap E pa pik gjaku m...
Autori: JON NEZIRI · Lloji: Analize letrare · Tema: PUNA DHE SHOQERIA
PUNA ESHTE VEPRIMTARIA E DOBISHME QE KRYEN NJERIU DUKE PERDORUR FORCEN E KRAHUT,TE MENDJES,VEGLA DHE MJETE TE NDRYSHME PER TE PLOTESUAR NEVOJAT E VETA.SHOQERIA NJERZORE ESHTE ZHVILLUAR SI REZULTAT I PUNES I MIJERA BREZAVE. TE GJITHA PUNET QE BEHEN LIDHEN ...
Autori: paula · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqe te ngushta
kam dy shoqe te ngushta, nuk ka miqesi me te madhe se kjo ....dihet se shoqeria ska fund...apo jo ato vajza sumnd..te krahasohen miqesia jone nuk mund te pershkruhet me fjal por eshte nje shprehje "trimi i mire me shoke shume". shoqet e mia i perqafoj d...
Autori: Buhar Azizi · Lloji: Analize letrare · Tema: atdheu
Une e dua shume atdheun tim.Aty kam shtepine,familjen,ketu kam lindur,ETJ. Athde im ka shume histori te vjetra.Ai ka :Fusha male kodra ETJ. Ne SHKUP eshte KALAJA E VJETER . Ne atdhe eshte e kaluara por edhe e ardhmja . Atdheu eshte familja e dyte per...
Autori: er · Lloji: Analize letrare · Tema: vecorite e stilit
Jeta sociale Perikliu ishte një burrë shteti, orator dhe gjeneral i rëndësishëm me ndikim në Athinë gjatë Epokës së Artë, periudha midis luftërave Persiane dhe Peloponeziane. Ai kishte prejardhje nga familja Alkmeonide. Perikliu u lind më ...
Autori: Sara Terbunja · Lloji: Analize letrare · Tema: mesuesi im babi im etj.
Kam nje mesues kam nje baba mesuesi me mesoi babi me edukoi keshtu qe nje dite une do ti falenderoj mesues e baba une do ti nderoj
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per Saiden
22 korriku befasi Po na vin bineqet ne shtepi U gzu shpia u gzu vendi U gzu shpia mrekulli Po na vin 2 djem ne shtepi Nanagjysh shum u gzu Mesa ime si ka pshtu Operacioni shum i leht 2 djem florjana e ejte i ka sjell ne jet Nanagjyshe sh...
Autori: Ina Agolli · Lloji: Analize letrare · Tema: prejardhja e njeriut
E dinim se 8 planetet ishin te vetmit qe kane ekzistuar deri tani. Ishte nje shok i vertete per te gjithe. Si fillim vjen e-mail nha nje planet qe as nuk mendohej se ekzistonte. Me e keqja ishte ajo qe shkruhej aty. "Mos mendoni se e kini prejardhj...
Autori: poema arifaj · Lloji: Analize letrare · Tema: dimri
pas diteve te ftohta me shi erdhen ditet me acar te dimrit i cili e ka shtrire pushtetin e vet deri ne ditet e pranveres por bardhesise se bores i gezohen me se shumti femijet...... ne mengjes me zgjoi nje e trokitur e forte ne dere vrapova me nxitim dhe...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com