Data e postimit: 2021-02-04 20:31:02
Lexime: 1786
Botanistet
Autori: SAIDE PNISHI
Lloji: Analize letrare
Tema: Per botanistet
Shkolla: HAJDAR DUSHI
Klasa: 8
Qyteti: ROGOVA
E-mail: Email eshte i fshehur!


Botanistet



Shifni te voglin Fatlum
Edhe Yllken me vemendje
Msojn ne pyll botaniken
Manushaqet as burbugjet
Nuk dëshirojn drredhza te
Amla drredhza te kuqe po kërkojn
Kur qe lepur frikacaku
Bash ne atë anë kaloi vrap
E pa pik gjaku mos ta nxam
Sa budall që je o lepur
Pse u tute?
Të dy bashk mesa ma teper ti i tutr
Sjam gjuetar per met nxan
Botanik msoj do me than mledhi drredhza.

Vepra te ngjashme
Autori: Marilena Makri · Lloji: Analize letrare · Tema: po vijne pushimet
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne dhe pushimet po afrohe .Ne mendjen tone mendojme se si do ti kalojme pushimet verore dhe a do te jene te paharrueshme ne anen tjeter mendojme se si do ti kemi nxjerre notat per te cilat kemi meduar dhe lodhu...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e Tokes
E ulur ne bregun e jetes,teksa mendoj habitshem per te!Lejoj veten te meditoj deri ne skutat me te thella te saj.Ka mjaft per te arsyetuar.Mendimet e mia fashiten tek me vijne mendime deri ne absurditet. Ti,une te gjithe ne kemi nje arsye te forte ,te ng...
Autori: medina shijaku · Lloji: Analize letrare · Tema: princesha dhe shkopi i deshirave
Na ishe nje here j princeshe e bukur dhe e embel me emrin Emiliqe jetonte me mbreti dhe mbretereshen ne keshtjellen e endrave. Lar po shume larg jetonte ne shpellen e zeze shtrigae perbindeshave.Nje nate ne koder po ndriconte nje ylle i vogel. Princesha s...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Kosova jonë Flakrojn pes pishtar Gjithve tu ju than Se ne kosoven ton Pes popuj jan Kta pesë pishtar Nga ni zjarr i ke Kkte serbia dje Me luft e ka nxe Prej luftes te rrept Kryengritjes son Shoki im ka lindun Adheu i jon Lexoj këta...
Autori: Eraa · Lloji: Analize letrare · Tema: Ky tekst na tregon se te ardhmes nuk i dihet
N'Kosovë...Dikund afër 65 mungesa pa arsye, djal i zhurmshëm, nga ai ankohen gjithë profesorët në gjimnaz. Njëher ka qenë në para përjashtim se desh e pat rre profesorin që nuk lejojke me hy në shkollë pa uniformë. Përdorus javor i marihuan...
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shume gabime
Shume gabime Shume po du me shkru po mdoket se kam mu penu se ndjenat qe i kam shume jane mashtru S'kam mujt me fol E skom mujt me pa Nuk e di me mu qa asht tu nodh Se shume gabime kam ba Zemra jem ma spunon Syt kan flejt Shpirt...
Autori: Loreta Brestovci · Lloji: Analize letrare · Tema: Per mësuesën
Është nje grua e cila me ka mesuar qe pes Vite është e menqur e dashur nuk na bertet.Ajo per mua është nen e dyt she nuk do ta harroj kurre fare we ajo me mesoi.Nje site I thashe mesueses qe I premtoj Te behem mjeke une fotet e saj do to mbaj ne alb...
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Analize letrare · Tema: Ditet kalojne
Ditet kalojne Cdo gje po ndryshon plaget po shkojne oret tona s'egzistojne ndersa ditet skan te dale Fjalet sja dalin dot te flasin por presin qe ty te t'therrasin. Notat skane melodi Se syt e tu tregojne vec tradhti Ditet kalojne ,po...
Autori: klevisi · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqeria
mos ec kurr para meje,mbase ste njoh dot mos ec kurr pas meje,mbase nuk di te te udheheq.ec gjithnje perkrah meje qe te jesh nje mik i mire.kjo thenie te qon drejt nje rruge qorre ku e vetmja dalje te qon drejt nje arsyetimi,ku prania e nje miku te mir...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Për kosovën kreshnike
Kosov kreshnike 24 marsi 1999 ditë e tmerrueshme per kosoven nanë. Luftoi masakroi vrau preu si deshti vet Millosheviqi,pa kurr far faji. Ni popull pa i përgaditur e pa dit se qfar po i ndodh.Ja u mori njerzve jeten i vrau i preu i dhunoi me dhun ...
Autori: Korina Duka · Lloji: Analize letrare · Tema: Veshtiresite e njerzve
Veshtiresite e njerzve. Tani qe jam duke shkruajttur nuk di cfare te flas. Ka disa njerez qe nuk i kupton njeri. Ata kalojne veshtiresi te medha por perseri ata duken te keqinj. Te gjithe njerzit jemi njesoj dhe te barabarte. Disa jane te vetmuar, te m...
Autori: Sara Terbunja · Lloji: Analize letrare · Tema: mesuesi im babi im etj.
Kam nje mesues kam nje baba mesuesi me mesoi babi me edukoi keshtu qe nje dite une do ti falenderoj mesues e baba une do ti nderoj
Autori: Diana B · Lloji: Analize letrare · Tema: Hebrenjtë
Ne vitin 1933 – 1934 jane perpjekjet e Mbreterise Shqiptare me Keshilltarin e Mbretit Z. Mehmet Konica dhe Ambasadorin Amerikan Z. Herman Bernstein per sigurimin e Hebrenjve. Mbreteria Shqiptare dhe qeveria austiake ne vitin 1930 hoqen vizat ne baze te...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhja ,pushteti i saj mbi mendimet tona
Pyetjet : Si do të jetë e nesërmja ? Çfarë më pret pas disa vitesh ? A do mund ti realizoj qëllimet e mia? Ku do të jem pas disa kohësh ? ,janë ato që na bëjnë të ëndërrojmë dhe të mendojmë kaq shumë për të ardhmen .Madje shpesh herÃ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com