Data e postimit: 2020-11-19 16:32:56
Lexime: 5060
pylli i masakruar
Autori: ersa
Lloji: Ese argumentuese
Tema: pylli i masakruar
Shkolla: feti vogli
Klasa: 7
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ne duhet ti mbrojme pyjet sepse ato na japin oksigjen,njerezit bejne shume gabim qe i presin pyjet per interesat e tyre.Me kete veprim ato prishin habitatain e shume gjallesave qe jetojne aty.🌲☘️🍀🌳🌿🍃.Ne nuk duhet ti presim pyjet por te mbjellim sa me shume per nje oksigjen me te paster dhe per nje vend te pasur me shume lloje gjallesash

Vepra te ngjashme
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjidhni nje mekat, vendoseni ne njerin nga rrathet e ferrit dhe denimin vendosjani ju.
Ferri, vendi ku të gjithëve i vjen drejtësia që meritojnë për mëkatet që kanë bërë në jetë kur ishin të gjallë. Secili prej nesh, ka bërë një mëkat në jetën e tij, por gjithashtu për secilin prej nesh, një mëkat qëndron mbi të...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dhuna ne shoqerine Shqiptare
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk jemi vetem ne, disa familje kane edhe nje pjesetar,ne vatren e tyre te quajtur dhune. Dhuna eshte nje forme e ushtrimit te ndjenjave qe aktivizohen nga a...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perkedhelja ta zbut shpirtin
Nje fjale,nje perkedhelje,nje buzeqeshje,nje lule,nj dhurate e vogel dhe dicka ndryshon.E zeza behet e bardhe meria merr arratine tutje,syte thahen nga lotot dhe ne buze na cel buzeqeshja.Kur jemi vetem dhe erresira sillet rreth duam dicka,dicka ndoshta ...
Autori: Elmer Dema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: KOSOVA ESHTE SERBI
Jam krenar se jam shqiptar, sepse Serbia është një nga kombet më të lashta të Ballkanit .Kombi ynë ka vlera dhe ne duhet të krenohemi.Jemi kombi më tolerant me besimet fetare. Jemi komb mikpritës. Shqiponja jonë ngjan me shumë shqiponja të tj...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perdorimi i internetit ne detyrat e shtepise
Kush nuk e ka perdorur internetin si burim per te bere detyrat e shtepise? Normalisht eshte nje avantazh per brezin e sotem, qe fatkeqesisht brezat e tjere nuk kane mundur dot ta perdorin kete burim kaq te rendesishem. Por a eshte kaq i leverdisshem inter...
Autori: blerta aliraj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dija
Gjimnazi per cdo femije eshte nje hap me perpara per jeten dhe per dijen.E di qe mund te jete e veshtire pasi gjate kesaj kohe nuk do te jem me brenda qytetit tim,por dicka eshte e sigurt,gjimnazi do te me sherbej shume pasi do te marr njohuri te reja dhe...
Autori: Madalena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria e jetes
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me komplikuese jeten ton.Problemi eshte se shumica prej nesh nuk jemi aq te aft sa te veprojm me krenari perpara veshtiresive te vazhdojm ti buzeqeshim jetes pa...
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Prejardhja ime
Une jam 14 vjecar i quajtur Iljas Pemaj. Banoj ne rrugen ''Tonin Harapi''.Jam ne shkollen Niket Dardani ne klasen e 8A. Une jam Autori i esese ''Bardhoshe''. Do te doja ta prezantoja veten sepse disa njerez genjejne duke e quajtur veten e tyre autorin e ...
Autori: Pakora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca, koha kur enderrat nisin rrugen.
Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet që bën në një të rritur me përgjegjësi dhe një vizion për të ardhmen. Mirëpo ky është një proces i gjatë me shumë pengesa dhe devijime. Kjo ...
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e flamurit
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdheun u bene ne ato kohe te turbullta nga patriotet per te bere shqiperine te “mevetme”. Ishte koha kur perandoria turke ishte ne grahmat e fundit dhe k...
Autori: symbyle qazimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 8 Marsi dita e gruas
Festa e gruas, është në stinën e pranverës, sepse të gjitha ju, jeni të bukura si kjo stine. Keni forcën e madhe brenda jush, të luftoni sfidat e jetës. Të luftoni për familjen, për fëmijët tuaj, të luftoni kundër fatkeqësive, kundër s...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Varferia
Hapma deren e dashura nënë E di qe gabova shum kur ika,e di qe eshte dashur qe te ndegjoj keshillat tua.Sikur nuk e di se sa shum jam duke vuajtur pa ty,gjdo nate duket te jete sa 1oo vjett varferia nuk ka skaj nndonje dit mbetem edhe pa ngrene fare...
Autori: Lea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fjala,rendesia e saj
Fjala eshte nje aspekt shume i rendesishem i jetes sone te perditshme. Le ta marim ne nje kendveshtrim ne ate te heroit tone kombetari cili e perdori fjalen me se miri duke nxjerre ne pah shum cilesi te tij
Autori: anisa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Problemet e sherbimit shendetesor ne shoqerine shqipetare
Ne vendin tone problemet e sherbimit shendetesor jane nga me te ndryshme .Keto probleme jane bere si pasoje e larginit te pacienteve .Pacientet edhe pse kane karte shendeti qe do te thote qe mjekimi i tyre te behet falas ata i paguajne nje shume te konsid...




Komentet e fundit!

Emri: ???
Email: ?????????@gmail.com
Komenti: gjithsesi shume bukur

Emri: ???
Email: ?????????@gmail.com
Komenti: cila klase je

Emri: ???
Email: ?????????@gmail.com
Komenti: je nga shkolla betim muco apo jo je nga klasa e 7a 7b 7c 7d



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com