Data e postimit: 2020-11-04 20:31:54
Lexime: 6274
Libri apo interneti
Autori: lulzim
Lloji: Ese krahasuese
Tema: libri apo interneti
Shkolla: Ali pashe tepelena
Klasa: 8
Qyteti: korce
E-mail: Email eshte i fshehur!


Shume njerez jane shume te varur nga interneti ,shume po shume te varur .
Libri mirse te bene te varur por ne menyren me te mire na jep shume dije.Jeta nuk eshte gjithom internet,internet dhe internet edhe une qe e kam shkruar kete ese jo se rri ne internet ne shumicen e kohese une rri ne internet dhe shkruaj ndonje ese si tani .Ora eshte 8:25 ,data 4,11,2020 ,dite e merkure .I jap keto te dhena sepse sapo kam lexuar nje liber "Harry Poter dhe Dhurata e Vdekje".Nje liber fantastik i cili me con ne boten e imagjinates ktheva koken nga laptopi dhe imagjinata iku e gjitha nje shkretetir ku as kaktusi nuk mbijeton dot.Prandaj ju them hiqeni mendjen nga interneti dhe lexoni sa me shume libra lerini tiktokun , instagramin ,twiterin, feecbookun etj.

Vepra te ngjashme
Autori: franceska · Lloji: Ese krahasuese · Tema: E verteta dhe genjeshtra
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane te nje medaljeje. Kemi kriterin qe i pervecon keto te dyja, por edhe nderlidhjen m e njera-tjetren. E verteta eshte dicka shume e bukur atehere kur ne ...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Teksti analitik dhe teksti sintetik
Teksti analitik , te vecantat : 1-analizon dhe zberthen informacionin; 2-jep te dhena te detajuara; 3-informacion i hollesishem. Teksti sintetik , te vecantat : 1-i jep te dhenat te permbledhura; 2-jep te dhena per teresine e problemit. Te perbash...
Autori: Elissabeta · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Une dhe Hena
Une jam nje vajze e thjeshte ku ndricoj atehere kur duhet, ashtu sikur Hena ne qiellin e pafund. Ne raste e ndryshme une jam ne forma te ndryshme e plote, gjysem, njesoj si Hena. Por kjo gje varet nga njerezit qe me rrethojne.Ndricoj atehere kur gjithcka ...
Autori: ronaldo albani · Lloji: Ese krahasuese · Tema: pasuria
Te jesh i pasur nuk do te thote te jesh i lumtur prinderit te blejne cdo gje qe deshiron qe ti te mosh ndihesh i (e) vetmuar kur ata te jene ne pune. Disa persona kerkojne te jene te pasur eshte shume e thjesht duhet te mesojme ne shkolle sepse shkolla n...
Autori: une · Lloji: Ese krahasuese · Tema: shkruaj nje ese krahasuese
Shkopi magjike eshte nje shkop i cilin nifet per magjit e tij te medha. Por ne fakte ai eshte vetem nje trillim nga njerzit per te mashtruar femijet e vegjel.ndersa shkopi i thjeshte eshe nje shkop i cili ndihmone per shume gjera gjeja kryesore eshte jo q...
Autori: Bleona Kurti · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Bullizmi
Ndryshe nga të tjerët Fle dhe zgjohet si të gjithë të tjerët ,por pak një gjë e dallon nga të tjerët,i vetmuar,i përbuzur nga të tjerët,mundohet të bejë shoqëri nuk e duan,qan madje nevrikoset mundohet të të dojë dikë nuk e duan nga...
Autori: Ariolaa · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Mësuesja
Ese Mësuesja Une e dua mësuesen time sepse më mësoj të lexojë,të shkruaj,të flas dhe të luaj.Unë mësuesen time e dua dhe më don,për mua është vështir por edhe për të tjerët sepse nga klasa1 deri ne të ...
Autori: Evi · Lloji: Ese krahasuese · Tema: ese per nenen
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj, Ne gjoksin tende si zog dritheroj..." Nene!Nje emer i pashuar.Njeriu me i dashur.Ajo qe fal jete,se eshte vete jeta,qe dhuron paqe e dashuri e qe nuk kerkon asnjehere,asgje ne kembim.Gojem...
Autori: Ina Allaj · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Krahasimi dy heronjve Akili dhe Muji
Akili dhe Muji ishin dy heronj te spikes . Keta ishin heronj qe pavaresisht nga ndryshimet qe kishin ne qellimet e tyre, I bashkonte dicka . Nje qellim final qe arrihej vetem me anet te sakrificave. Ato karakterizohen nga nje karakter burreror. Atyre u of...
Autori: ina · Lloji: Ese krahasuese · Tema: familja
shoqeria dhe familja jane dy gjera komplet te ndryshme por qe jane thelbesore ne menyren e sjelljes se nje adoleshenti.shoqeria ka nje ndikim shume te madh ne jeten e nje adoleshenti ,shume here ky ndikim nuk eshte gjithmone i mire ..........................
Autori: Flavia Biba · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Lufta midis brezave
Bashke me vitet kane ndryshuar edhe mendimet e mentaliteti I njerezve. Ne ditet e sotme, ata te cilet deshirojne te jetojne ne familje te madhe jane te pakte. Per te jetuar kete pervoje duhet te zhdukesh zakonet e jetes dhe te pershtatesh me disa te tje...
Autori: Anonim · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Veshja
Ne shkollen time shum nxenese vishen ekstravagante duke u perpjekur per te rene ne sy .shoh q ka vajza te klasave te pesta qe vin me minifunde ne shkolle dhe perpiqen qe te bien ne sy disa vajza te tjera te klasave te teta vishen me strece duke u perpjeku...
Autori: klaudia · Lloji: Ese krahasuese · Tema: shkoll
iliada eshte kryeveper boterore eshte zanafilla e letersise e cila sherben si themel i letersise kombetare ajo rrefen per heronjte veprimet qe behen ne veper jane me permasa te medha ne qender eshte lufta e trojes etj lahuta e malesis cilesohet si eposi ...
Autori: aurora bega · Lloji: Ese krahasuese · Tema: biblioteka
Biblioteka eshte parajsa e mendjes ,bukuria e mendjes ,kyci per te hapur dyert e dijes dhe eshte ushqimi per trurin tone .Te pakte jane ata persona qe kan nje biblioteke te "vertete", ti mund te kesh nje biblioteke , por a e ke hapur ndonjehere hyert e ...




Komentet e fundit!

Emri: elisjan
Email: breishaelisjen@gmail.com
Komenti: tallesh ti po nga interneti po e lexon apo jo .ti je shume naive

Emri: jennie e blackpink
Email: xhenisaku4@gmail.com
Komenti: une lexoj wattpad nga interneti kshuqe teknikisht libra po lexoj



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com