Data e postimit: 2020-09-20 18:56:06
Lexime: 3412
Shprehu
Autori: Elmedina Deda
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Shprehu
Shkolla: "Eqrem Çabej"
Klasa: 9
Qyteti: Podujevë
E-mail: Email eshte i fshehur!


E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst.
Mund të ju ket ndodhur ndonjëherë,të përballeni me ndonjë person e të thoni me vete:
"unë jam zero në krahasim me atë?"E të mendoni se ai apo ajo di më shumë se ju,mund
të bëjë më shumë se ju?!
Në fakt,këto janë supozime të momentit të cilat,ne i mendojmë me veten tonë,e kur të
zgjohemi ditën tjetër,këto mendime apo pyetje negative ne nuk do ia bëjmë më vetes.
Ne në ato momente harrojmë se kush në të vërtet jemi.
Asnjëherë mos gjykoni veten tuaj se ju nuk mundeni të bëni asgjë,ju mundeni.
Ta ndryshojmë botën duke shprehur çdo gjë që ne kemi nevojë,të flasim dhe asnjëherë
të mos heshtim,ta bëjmë atë që dikush mendon se ne nuk mundemi ta bëjmë.
Nëse jemi një qenie njerëzore(veçse edhe jemi) ne mund ta bëjmë,sepse jemi të fortë dhe
kur kemi All-llahun i cili është më i madhërishmi e çdo gjë që ne mendojmë se është e
pamundur ai (All-llahu) mund ta bëj të mundur,e ne pse brengosemi kot kur çdo gjë është
në dorën e Krijuesit.
Prandaj,ti njeri asnjëherë mos mendo që ti nuk mund të arrish aty ku ti dëshiron.Asnjëherë
mos rri gojëmbyllur,gjithmonë shpreh mendimin tënd sidoqoftë ai dhe bë atë që ti mendon se
është e drejtë edhe nëse është gabim,të paktën do mësosh për herat tjera e nëse është e drejtë le të bëhet.Mos u brengosni për asgjë,largojeni energjinë negative dhe jini pozitiv.

Vepra te ngjashme
Autori: Gestjana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kritika
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te krijoje dicka te perkryer dhe vetem ai mund te zbuloje misteret e detajeve te saj. Te zbulosh dhe te analizosh detajet e veprave te artit nuk ka dyshim qe a...
Autori: Bujar Plloshtani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: letra filozofike, racionalizëm
Kontemplacion ndërmjet botës reale dhe mistike Duke lexuar me vëmendje veprën me titull “Traktati mbi arsyen e mendimit” të autorit Bujar Plloshtani, fitohet përshtypja se po i qaset një problematike të thellë filozofike dhe në mënyrë të...
Autori: Shkolla "Qemal Mici" · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te drejtat
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe te drejtat e tij te mos i shkeleshin ose shfrytezoheshin.Femijet kane te drejta ne kemi te drejta dhe duhet qe keto te drejta te na respektohen .Te par...
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjedisi dhe ne.
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dhe rrezikohet vazhdimisht nga veprimtaria njerëzore .Brezat e ardhshëm do të trashëgojnë gjithnjë e më pak nga mjedisi i sotëm ,pasi ai po shfrytëz...
Autori: Lauresa Selimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E lirë
J͟E͟ T͟I͟ E thjeshtë nganjëherë mendoj që vitet ende skanè kaluar, jemi prap ne tè njejtit persona, të njejtit njerëz që kemi qenë e që zakonisht po përpiqemi té jemi.. E sot mos e mbyll prap Ditarin tënd që zakonisht përpiqesh por n...
Autori: leona agen · Lloji: Ese argumentuese · Tema: flitet per dimrin
Ishte mengjes.Dola ne dritare dhe pash qe po biente bore. Nuk u besova syve te mi.Hapa dritaren,nxora doren jasht dhe ndjeva qe po me binin floket e debores ne dore .Dola jashte ,ishte nje acar . Mbi deget e pemeve zogjte po ciceronin,nuk kishin ushqim . ...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta dhe sfidat e saj
Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edhe nje rrugetim i pa shmangshem i njeriut qe nga momenti kur ai vje ne jet,pavarsisht sa gjat tij mund te ket periudha ose momente te bukura ose te trishtu...
Autori: ronaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: flitet per nje det
kam deshir ta gjejj kete liber sa me shpejttt perrall valeve te jetes
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kulmi i Malit me te Larte
Ka raste qe nje njeri do te donte te kthehej ne nje vajtim te gjate te paarritshem. Te hype ne kulmin e malit me te larte, atje ku ajri te godet, atje ku gjendesh me afer zotit, dhe ajo qe do te doje te beje ishte vetem te bertisje. Te jesh nje vajt...
Autori: Donika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te mesojme
Mesimi ? Valle qka dime ne sot posaqerisht nxensit per mesimin? Asgje.Kjo eshte pergjigja qe nuk dime asgje.Mesimi eshte lere anash qe kur hyri kompjuteri ne shtepite tona ,ne qytetet tona por me se shumti per shume femije anekend u be simpatizues qe p...
Autori: Ela Shehu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E dua gjuhen time
Jeta na sjell shume te papritura,ndonese fati eshte ai qe vendos per jeten tone. Ne jete kemi ardhur per tu perballuar me cfaredo lloj pengesash por secili nga ne nuk duhet te heqe dore ne ato se cfare kerkon . Varferia e madhe te ben te largohesh...
Autori: frenki hoxha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta jone
Ese per jeten A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes, dhe harrojme se po harxhojme dite e dite te tera qe njerezit luten me shpirt ti kene e tju r...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com