Data e postimit: 2020-06-23 22:24:32
Lexime: 3330 |
Te je tosh eshte dicka e bukur por te vdesesh eshte nje hidherim i madh par ty dhe per njerezit qe te dashurojne .Ne jete ka caste te mira dhe te keqia .tTe qeshura dhe te qara .Ne jete mund te perballesh me sfida te renda te cilat duhet i perballosh.Mos...
|
Autori:
Britni
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
vlerat e njeriut jane per tu admiruar sesa per tu perbuzur
Secili prej nesh ka vlerat e tij.Por ne pergjithesi ne njerezit kemi vlera te cilat admirohen por disa te tjera per tu perbuzur.Njerezit kane vlera te cilat nuk duhen shkelur pasi me pas do te pendoheni.Vlera te tilla jane si Përgjegjshmëria e veprimeve...
|
Qdo gje filloi ne nje mengjes,shpirti i trazuar ndiente ankthin e nates.
Dielli kishte shperndar rrezet edhe ne dhomen ku isha un.
Ne mesin e kater mureve ndihesha shum e vetmuar ,sikur askush te mos egzistonte , te gjith ti merrte vetetima.
Mundohesha...
|
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
|
MEsuesi...nje person shume i dashur per femijet...ai qe veshtire harrohet.Qe ne klasen e pare dhe derisa mbarojme shkollen ai kujdeset dhe eshte aty per ne,per te na ndihmuar,sqaruar,kuptuar, e shpjeguar.Mesuesi eshte si prind i dyte per kedo qe ia di vle...
|
Autori:
Xhulja Nikolla
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Fuqia dhe Ndryshimi i Rolit të Femrave të Ditëve të Sotme
Paragrafi 1: Fuqia dhe pavarësia e femrave
Në kohën e Helenës së Trojës, femrat konsideroheshin zakonisht si pronë e burrave dhe nuk kishin asnjë autoritet apo të drejtë vendimmarrjeje. Megjithatë, në kohën moderne, femrat janë ndryshuar dh...
|
Topit
I bukur
I rrumbullakët
Kur shytet
Rrotullohet me shpejtësi
Kurr nuk lodhet
...
|
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
|
Bashkimi i Kosoves me Shqiperine eshte endrra e te gjithe Shqipetareve kudo ku ndodhen, por eshte dicka shume e veshtire per tu realizuar per shkak te faktorit nderkombetar qe e refuzon nje bashkim te tille per momentin.
Situata politike ne te ...
|
PSE DUHET VIZITUAR SHQIPERIA?
Sepse vendi yne gjithnje e me teper po behet terheqes per pushimet ne bregdet, apo per bukurite natyrore, pasurite arkeologjike etj.
Edhe pse Shqiperia eshte vizituar shpesh nga te huajt, per te eshte shkruar shume rral...
|
Per te jetuar sa me mire ne fillim duhet te njohim 5 fazat e saj te cilat jane:foshnje,femije,adoloshent,i rritur dhe i moshuar, faza e pare fillon menjeher sapo vijm ne jete,ne ate faze nuk dime asgje per jeten dhe kemi nevoj per prindrit ne cdo cast, nu...
|
ANALIZE LETRARE: Gjenerali i ushtrise se vdekur koment dhe analize (I.Kadare)
Ne roman takojme njerez te nje populli te vogel,por krenar per luften qe ka bere, te cilet dinin te respektonin traditat,te respektonin mikun, te respektonin te vdeku...
|
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te d...
|
Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire
Nese ne e pranojme apo jo e verteta eshte qe te gjithe jemi pjese e nje pirmaide.Megjithate piramidat nuk jane si ato te Egjiptit te lashte ku shkallet ishin te pakalueshme.Piramidat jane si ato te Babilonis...
|