Data e postimit: 2020-05-18 20:08:54
Lexime: 4209
Të duash
Autori: Armando Lekaj
Lloji: Hartim
Tema: Dashuria
Shkolla: Atë Pjetër Meshkalla
Klasa: XII B
Qyteti: Shkodër
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te fjalori Gjuhës Shqipe, i/e dashuruar përkufizohet si:
1. Që ka rënë në dashuri me dikë, që ëhtë dashuruar pas dikuj. Vajzë e dashuruar. Djalë i dashuruar . Të rinj të dashuruar. Zemra të dashuruara.
2. I dhënë me gjith shpirt pas diçkaje që e tërheq, që i pëlqen shumë (dashuruar pas sportit, detit, natyrës etj.).

Të duash do të thotë të jetosh. Dashuri është kuptimi dhe motivimi më i madh. Është ai element që të bën ta duash jetën, të jesh gjithmonë i gatshëm që me zemrën tënde në duar të hidhesh, ulërasësh e gëzosh pa masë. Duke u transformurar në mënyrë të pavetëdijshme në një aventurier që me anë të ndjenjës tënde mund të mposhtësh çdo të keqe sepse dashuria të ndihmon të shohësh të mirën në thellësitë e së keqes. Dashuria është ai element që të jep siguri, të ngjall etje që nuk mund ta shuash. Të jep forcë për të përballuar, për të treguar pa frikë veten tënde dhe për të sakrifikuar pa ndrojtje për atë që do. Kështu dashuria të hap horizonte të reja, të pafundme, të pastudiuara më përpara, por që përsëri do të mbeten të pazbuluara plotësisht.

Përkufizimi i plotë i dashurisë është i pamundur, sepse është një ndjenjë mbi të tjerat, që në bazë të saj, gjithçka ndërtohet dhe pa të, shumë shpejt, të gjitha prishen. Është ajo forcë që arrin të lëvizë botën, që kërkon sakrifikim, vepra konkrete, besim, mirënjohje e reciprocitet. Të duash do të thotë të përulesh, që modestia e çiltërsia të mbizotërojnë dhe të jesh i hapur, i pandikuar nga interesi, përfitimi apo përmbushja e synimeve. Madje kur të dashurosh shpesh do të duhet të hedhësh poshtë këto gjëra, për tu besuar plotësisht në duart e dashurisë. I plotë në dorë të kësaj ndjenje për të mos u gjunjëzuar as para vdekjes... Nga dashuria erdhëm në jetë dhe për dashurinë do jetojmë, sepse kjo është lumturia më e madhe e secilit prej nesh. Me anë të dashurisë bëhemi të gjallë, çdo krijesë jeton sepse dashuron. Kështu përforcohet sensi jonë i ndjeshmërisë. Dashuria është nevojë e pazëvëndësueshme, sikur ushqimi që hamë, ne mund të shtyjmë për disa ditë pa ngrënë, por jo gjithmonë sepse do të vdisnim. Kjo ndjenjë e lartësuar dhe plotësisht e adhuruar është shkaku i shumëçkaje. Këtu burojnë të gjitha virtytet. Dashamirësia, thjeshtësia, pastërtia, drejtësia, pafajshmëria e dhurimi janë dhe do mbeten vlera që mundësojnë funksionimin e rregullt të çdo populli, shoqërie, familjeje e zemre.

Momenti fillestar i ballafaqimit me dashurinë është i pashpjegueshëm. Ky moment është zanafilla e një botëkuptimi të ri, ku në qendër është një dashuri që vepron, bën mirë, që nuk ka në bazë të saj asnjë dëshirë përfitimi, që duron vuajtje, mjerime, një zemër që triumfon mbi vështirësitë, ngadhënjen mbi të këqijat që i kanosen dhe që është gjithmonë e gatshme të qajë kur qan ti dhe të qeshë kur qesh edhe ti. Nuk ka vullnet më të madh për të jetuar si duhet sesa ai që buron nga gatishmëria e zemrës së dashuruar. Kështu, me anë të dashurisë mësojmë të japim ashtu sikurse edhe morëm.

Dashuria shtrihet deri në pafundësi duke na dhënë liri dhe mundëson formimin e bukurisë së pamasë të shpirtit. Kur dashuron, ndërton në zemër një vend të veçantënë, sepse zemra është fortesa e dashurisë. Të panjohurit bëhen të njohur, të këqinjtë të mirë dhe çdo e shëmtuar bëhet e bukur, dhe kjo vetëm në saje të dashurisë.

Të kuptojmë rolin e dashurisë në jetë tonë, të shqyrtojmë se sa duhur e trajtojmë dhe se çfarë duhet të ndryshojmë. Shpesh nuk kemi ditur ta përfytyrojmë vlerën shëlbimtare të dashurisë, e cila na lartëson dhe na mbështet në rrugëtimin tonë drejt lumturisë. Nuk mjafton vetëm ta njohim dashurinë dhe ta jetojmë, por edhe ta shpallim atë të tjerëve. Për këtë arsye duhet të shqyrtojmë të gjitha të vërtetat e dashurisë që të mund të kuptojmë pasuritë që ajo ofron, afërsitë njerëzore dhe fuqitë shndërruese.

Vepra te ngjashme
Autori: Besiana Shehu · Lloji: Hartim · Tema: E dua librin
Pasuria me e madhe per njeriun eshte libri,ku permes tij ne perfitojme diturine e cila ne te ardhmen na e ndriqon jeten.Libri per mua do te mbetet shoku me i mire.Me kete kuptohet nje krenari qe gjithehere do ta kemi.Nje shtepi pa libra eshte si nje lume ...
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Hartim · Tema: mendimi
ISHTE NATE ,NUK ISHTE DITE.FILLOVA TE MENDOJA PER MENDIMIN TIM.NATA NUK ME LEJONTE.SYTE ME ISHIN ERRESUAR DHE PYESJA VETEN,KUSH JAM UNE?A JAM UNE PERSONI QE PO FLAS PERCART?ERDHI DITA IKU NATA,SYTE E MI MBETEN TE EREESUAR.SHQETESIMI IM SA VINTE E SHTOHEJ....
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: mace
mace mace pis pis ce dollapi ce leviz eshte miu faqe ziu ghitha pjatat i lepiu. mire e mire dhe i fshiu me peshqir.
Autori: Shpresa abdullai · Lloji: Hartim · Tema: Festat e nëntorit♡
Festat e nëntorit janë shumë me vlerë dhe të gjith shqiptarët i duan festat e nëntorit! 28 nëntori-Festa e flamurit kuq e zi i qëndisur nga marigona dhe i ngritur nga dora e të madhit Ismail Qemalit në vitin 1912.Kjo festë është e mrekul...
Autori: anes gjelaj · Lloji: Hartim · Tema: 7-marsi
Ne banken e shkolles, U ula me njehere, Ti mesuee e dashur, me mesove A-B-C-EN Une jam alesja, me meson perdite, ti per mua je , si nje prind i dyte Tani jam e vogel, Marr dije nga ti , Neser kur te rritem, do te jap dituri Cdo v...
Autori: Jasmina Cenaj · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
pranvera erdhi. ditet tani jane me te gjata. moti eshte me i ngrohte.. bore ka vetem ne maja te larta te bjeshkeve. tani ne vend te bores shpesh bie shi. perrojet dhe lumejte vershojne fushat dhe arat. nen kaqubat dalin lajmetaret e pranveresh - lulebor...
Autori: Aida · Lloji: Hartim · Tema: Dita e Flamurit
Dita e Flamurit apo dita e shqiptareve ane e mbare botes,eshte nje dite e rendesishme per gjeneratat shqiptare. Ne kete dite te bukur,shteti apo populli shqiptar u shpall i panvarur,ne mbare boten.Kjo dite e bukur,ku ishin te pranishem njerez nga t...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Nena ime e Dashur
Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën time në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua. Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe ...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Hartim · Tema: PUSHIMET VERORE
MENDIMI IM SE SI DO TI KALOJ PUSHIMET VERORE ESHTE QE TE SHKOJ TE DAJA TE HALLA TE TEZJA PO ASHTU EDHE NE PISHIN EDHE TEK SHOQET E MIA EDONA DHE BESJANA UNE MENDOJ SE KETE PUSHIM DO TA KALOJ MREKULLUESHEM UNE ME FAMILJEN TIME KEMI MENDUAR QE TA BEJM NJE ...
Autori: Andora Kukeli · Lloji: Hartim · Tema: Libri
Libri është ajo botë që ti mund të hysh dhe të shikosh ngjarjet apo njohuritë që autori përcjell. Ndërsa të lexuarit është nevojë e të dituri e të kuptuari të botës së autorit. Mënyra se si cdo kush di të lexojë është metoda pers...
Autori: argita islamaj · Lloji: Hartim · Tema: jeta
Q'është jeta?Jeta është sfidë te cilen e kalojme te gjithe dhe ne fund leme gjurme... por disa gjurme jo te zakonshme.Ato flasin per te gjitha qe i kemi bere. E kaluara mbetet e kaluar.Koha nuk kthehet pas kurse e tashmja vazhd...
Autori: Kaltrina · Lloji: Hartim · Tema: SHiu
U zogjova heret ne mengjes,shikova ne dritare ishte koh me diell por koh pas kohe me shi un vesha nje bluz te holl dhe u nisa per ne shkoll sapo mbaja oret e mesimit mbretronte koh e vranet, filluan ca pika shiu. Mbaroi mesimi sa shiu qe binte, e mua me l...
Autori: ramize neziri · Lloji: Hartim · Tema: per pranveren
u zgjova nje dite ne mengjes.u afrova tek dritarja dhe pashe,nje dite te mrekullueshme.e kuptova se ajo dite ishte dita e pranveres.ku e gjith natyra lulezon.ku lulet e vyshkura do gjallerohen prap,ku bari i thate do gjelberoj prap.ku zogjet do cicerojn m...
Autori: florjana shamolli · Lloji: Hartim · Tema: per mesuesit
une njohurit e para i marr ne familje por me pas edhe ne shkoll te mesuesit te cilet e dojn te miren .Mesuesit na edukojn mesojn dhe na bejn qe te kemi te ardhme sa me te lumtur .Te gjith mesuesit na dojn ne por nganjeher ata jan te detyruar...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com