Data e postimit: 2020-04-21 13:50:40
Lexime: 4093
Ju flet TOKA
Autori: Orgita
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Ju flet TOKA
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: X-A
Qyteti: Kukes
E-mail: Email eshte i fshehur!


Përshendetje .Unë jam planeti Tokë sic më njihni .Aju shkon dot mendja se pse po flas me ju?Disa duket sikur nuk e ka anë plotësisht vëmendjen se çfarë do të them unë,prandaj do t’iu lutesha edhe njëherë që të më dëgjoni .Të më dëgjoni sepse ajo që kam thënë ,po them dhe do të them është për të mirën e të gjithve së bashku .
Mua si Tokë më brengosin shumë gjëra.Aq shumë sa nuk mund të arrij ti numëroj dot .Unë njoh vetem emrin “ Notje” .A më shikoi se si më keni katandisur? Kudo që hedh sytë mbi sipërfaqen në lumej-ndotjen e ujit,në qiellin e hapur –ndotjen e ajrit,në ambiente të ndryshme të qyteteve –ndotje akustike e kjo e fundit më bën të shurdhohem.Por nuk mjafton me kaq është edhe edhe ndotja e tokës .Si vallë mund të më ndotni kaq shumë ?Çfarë ju kam bërë ? Çfarë ?Unë kam hapur dyert ,duke qënë bujare me ju e duke ju lënë të jetoni tek unë.Përvecç kësaj ju kam mundësuar të gjitha të mirat si pyjet e gjelbëra ,ujin e kristalt dhe ajrin e pastër .Ju kam lënë të lire të bëni çfarë të doni për tu kënaqur duke e shijuar jetën .Ama jo deri në atë pike sa të më dëmtoni mua si planet . Si mundeni ju që të abuzoni me lirit e tjetrit?Kjo nuk është aspak e drejtë.A nuk ju vjen keq për mua ?Sado pak keq!Si nuk menduat njeherë që të beheni së bashku si popull e të më mirmbani më mirë ? Çfarë ju kushton të mbillni një pemë .Për mua pemët janë pasuria im e më e madhe .A nuk do t’iu kënaqej edhe ju syri teksa të shikonit vendin të gjelbëruar ,të rrethuar kudo me pemë?Sikur të isha edhe njëherë siç kam qënë .Më dukej vetja më e re e më e bukur e gjelbëruar dhe e pastër .Ajo që kërkoj nga të gjithë ju si për here të fundit është :
-Të jeni më të vetndërgjegjshëm ,e të gatshmëm për të kontribuar në mirmbajtjen e vendit ku jetoni ju .Pra të kujdeseni me shumë për mua .Të më mirmbani më mirë .Sepse kështu do të kujdesi për veten tuaj e unë do të jem më pran jush .Atëherë unë do të jem më e lumtur e do të më kthehej buzëqeshja .E kur unë të jem e lumtur edhe ju do të jeni akoma më të lumtur.

Vepra te ngjashme
Autori: sara · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: nje vajze e cila vuante per nje asgje
sara,nje vajze 14-vjecare kishte ren ne dahuri me nje maturant.ajo e donte shume dhe perpiqej te bente gjithcka qe dhe ai ta pelqente sadopak por ai nuk e pelqente.ai sillej si i mire me te dhe nga mbrapa kraheve e tallte.si ishte nje cun shume mosmirenjo...
Autori: Altin · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Enderra ime
Enderra ime eshte qe ne te ardhmen e afert te behem nje lojtar profosional ne sportin e futbollit dhe te luaj ne pese ligat me prestigjioze te Evropes.Eshte nje enderr dhe pasion te cilen shpresoj ta realiozoj qe nje dite te luaje per ngjyrat e flamurit t...
Autori: Eriona Bushi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Romeo dhe Zhulieta
Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis njerezve.Ato mund te kene qene thjesht disa zenka momentale dhe te parendesishme,por nuk kane qene te rralla edhe rastet kur konflikte te ndryshme te kene ...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Anonime · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta um mallkoj
Çfarë të bëjmë kur gjendemi në mes të një mjegulle, një mjegull që shoqërohet me erëra të forta që lehtë ma prekin fytyrën , nuk po mundem ti hap sytë ose ndoshta nuk lo i hap ndonjëherë por nga era më mbyllen menjëherë dhe shpejtë ...
Autori: orgeta · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ndjenja
Ehte ajo qe vjen papritur si ne stuhi e furishme qe te perplas e te hedh diku tutje.Nje stuhi e paperballueshme qe shpeshhere te duket sikur te ndal dhe frymen.Eshte e veshtire kur vjen papritur e te perqafon per here te pare,e here te tjera kur ti je mes...
Autori: I.HYSENAJ · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pasqyra
PASQYRA Për njeriun e sotëm,i cili është mësuar qe ta shohe imazhin e tij në kamera,fotografi dhe televizion,është shumë e vështire që të mendojë se si mund të bëhej më parë pa të. Duke e parë veten në pasqyrë secili prej nesh ...
Autori: Warmth · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ese pershkruese per Nene Terezen
Kur sjell ndermend fjalen bamiresi me kujtohet nene tereza .ajo ishte njeriu me i mire qe ka patur bota.Nene tereza ishte gjithmon e gatshme te degjonte problemet e te tjereve ose te ndihmonte njerezit.Ne fakt ajo ishte shume bujare dhe tmd ndihmonin njer...
Autori: q · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: c'eshte dashuria?
Shpesh gjej veten duke i bere pyetje te tilla sic : c'eshte dashuria,pse shpesh lendohemi nga njerez te tjere,pse ajo te jep force te luftosh deri ne fund per te .Por ndonjeher me duken edhe si pyetje retorike sepse shpesh gjej pergjigjen vet pa mos e...
Autori: Donita Gavazi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Epopeja e UÇK-SE
Marsi,ne te gjithe boten eshte vetem nje muaj si gjithe muajt e tjere te vitit por, ne Kosove marsi ka qene gjithmone muaj i perbashket e i sakrifikices se familjes Jashari. Ishte viti 1998 kur shtepia e familjes Jashari u sulmua nga serbet,ata u tortur...
Autori: Edona Ramadani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: E dashura Teuta
Pothuajse u beren dy vite te plota me ty e dashura Teuta.Dy vite te embla e me plot dashuri,e gjera te papritura qe na i ofroj jeta .Ishe ti nje engjull me thjeshtisi perfekte .Nje njeri si ti esht hera e par qe Zoti me takoi ,ndoshta edhe e fundit qe me ...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kujtimet e se kaluares
Filloj te futem ne kujtime e te mendoj te kaluerën .çastet e mira e ato te keqija ,ato per mua kurr nuk mund te harrohen sepse ato ma kujtojne femijrine time te cilen kam kaluar dhe çastet e mëparshme te cilat i kam kaluar !Ndonjeher them se ato çast...
Autori: Edwrado Hoxha · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ku jeni o trima!?
Ku jeni o trima? Pse sot nuk jeni ne mesin tone? A nuk po e shihni qe ne sot kemi feste? A nuk e dini qe sot shqiperia ka ditelindjen? A nuk keni deshire te kenaqeni sic po kenaqemi ne? Phhhh... c'po them dhe une, ju luftuat me mish e shpirt per kete dite...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Teatri dhe jeta
Jeta dhe teatri kanë një lidhje mjaft të ngushtë.Qysh në kohërat abtike është vënë re një paralelizim mes jetës dhe teatrit.Kjo gjë vihet re qartë nga çdokush.Tragjedia tregon përmes aktorëve sprovat që lalon çdokush për të vënë dre...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com