Data e postimit: 2020-04-16 13:08:25
Lexime: 7199
Fshati ime
Autori: Besim Asllani
Lloji: Pershkrim
Tema: Fshati ime
Shkolla: 7 Marsi
Klasa: 8
Qyteti: Vushtrri
E-mail: Email eshte i fshehur!


Fshati ime eshte shume i bukur ! Eshte shume ndjenje e mire qe te jetosh ne fshat ! Gjithandej ka gezim , hare , lumturi . Gjithashtu kane nje tradit shume te mirë ! Jane shume mikeprites ne qdo aspekt , te bejne te ndjeheni sikur ne shtepin tuaj ! Gjithandej eshte ajeri i pastert , nuk ka vend me mbeturina , mbeturina nuk jane ne rruge sikur ne qytet por ne kosh te pleherave . Gjithandej ka femij qe lozin te buzeqeshur ! Pra eshte nje ndjenj shume e mire qe te jetosh ne Fshat!

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Shtëpia sado e ngrohtë që është,pa antarët e familjes është e ftohtë
Autori: Eleni · Lloji: Pershkrim · Tema: natyra
Lart kaltersia e qiellit reflekton pasterti.Ndersa poshte ne fusha rriten peme e bime nga me te ndryshmet qe me ngjyrat e tyre i japin jete te gjelbres se barit dhe leshojne nje arome dehese freskie. Nje puhize pranverore i lekund lulet,barin,gjethet...
Autori: Erisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke pare se cfare ndodh ne ditet e sotme ne mendojme se te jetosh do te thote ti plotesosh te gjitha deshirat qe ne kemi. Jeta ka shum veshtiresi por me ndihmen e...
Autori: D.A · Lloji: Pershkrim · Tema: Trendafili prej diamanti
I kerkova nje trendafil,por me dha nje trendafil prej diamanti.E mbaj gjithnje prane,ne hene e ne diell;ne shi e ne bore,gjithmone ne perjetesi. Nje trendafil qe vezullon,me i bukuri nga me te bukurit,me i cmuari nga me te cmuarit.E dua ate trendafil,jo,...
Autori: Jurges Dhimitri · Lloji: Pershkrim · Tema: Shetitje
Ishte dite e diel. Une me babin kishim dale per shetitje ne Drilon. Sa po futeshim brenda dy mjellma vezulluese ishin aty prane sikur kishin dale te na prisnin ne. Babi me tha te hipnim ne nje varke te vogel dhe te benim nje shetitje te shkurter ne liqeni...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Enderrat per te ardhmen
Enderrat jane pavetedija e njeriut dhe ato ndryshojne sepse edhe njerzit ndryshojne por enderrat jane ato qe na cojne perpara.Enderrat jane ato vende ku ne strukemi as nga erresira e as nga qetesia sepse ne femijeve nuk na pelqen erresira apo qetesia se ...
Autori: lorena aliaj · Lloji: Pershkrim · Tema: perendimi i diellit
Perendimi i diellit eshte i bukur kur je afer tokes por me i bukur dhe mbreslendes eshte kur je afer detit ose liqenit.Aty ndien nje kenaqesi te paperseritshme.Dielli qe reflekton mbi liqen e ngjyra e qielli dhe e ujit merr portokalline e embel e cila ta ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Kur besojmë,arrijmë ....
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Pershkrim · Tema: Këngë qesharake
Refuzojjjj,në mens të haaajjjj Qepët djegin zjarr ne sy,por s`mund te qaaajjjj... Fast food nk gjeeeejjjj.....fastfoood nk gjejjjjjj byrektoren e sfidoj edhe me tejjj.. sufllaqe,,un kerkoj por nk gjeeej
Autori: xxxxxxxxxxx · Lloji: Pershkrim · Tema: B......
Ai esh me shume se cdo fjale eshte engjelli mbrojtes,dielli qe me ndricon cdo mngjes,hena ime,yjet e cicerimat e lumtura eshte buzeqeshja e dites sime.Ajri qe thith i perket ati,hapat qe hedh i perkasin atij,dashurin qe me japin i perket atij.Eshte ...
Autori: ona liona · Lloji: Pershkrim · Tema: instrumenti muzikor fyelli
fyelli eshte nje instrument muzikor i cili perdoret nga barijte mund ta gjejme ne madhesi te ndryshme duke filluar nga 18 ne 90 cm she ndertohet prej druri te bushit ,te arres ,por ka dhe nga gypa metalik sidomos prej bronci .Fuelli eshte instrument frymo...
Autori: Gisel Gorani · Lloji: Pershkrim · Tema: motra
Lili eshte motra ime e madhe.Ajo esht shume e bukur.Teper e bukur po disa here e egzagjeron duke u pispillos meqe tani esht adoleshente 13 vjce nuk e duron dot.Gjith diten ne shtepi kercen e degjon muzike.Po pastaj,gerr verr me shoqet duke fol me mesazhe....
Autori: alma mazreku · Lloji: Pershkrim · Tema: kendimi
KENDIMI PER MUA KENDIMI ESHTE GJITHQKA ESHTE JETA IME.DUA ME GJITHE ZEMER QE TE JEM NJE KENGETARE PREFESIONISTE DHE KJO PER MUA ESHTE ENDERR DHE SHPRESOJ SE DO TE RRIKTHEHET NE REALITET KJO ESHTE DESHIRA IME ME E MADHE. KENGEN UNE NGANJEHER MENDOJ SE E ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Pershkrim · Tema: Edicioni i 8
Big Brother Albania eshte nje reallity show ku nxjerr ne pah karaktere te ndryshme,zhvillon debate nga me te ndryshme,i perball konkurentet perballe shume sfidave dhe sprovave te ndryshme qe ata te jene te afte t'i perballojne dhe kjo gje shikohet nga nje...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com