Data e postimit: 2017-11-16 19:26:15
Lexime: 2739
Nena
Lloji: Pershkrim
Tema: Nena
Autori: Aulona Morina
Shkolla: Lekë Dukagjini
Klasa: Vll-2
Qyteti: Prizren
E-mail: arti@gemail.com


E dua qiellin,
E dua diellin,
E dua henën,
Por më shume nënën.

Ajo është engjull,
Është shpirt i qetësis,
eshtë yll qe xixëllon
e më vështron,
më perkëdhel
sa herë qe kam nevoj.

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Atdheut Kur largohesh prej tij Dashuria për të vjen e shtohet Malli për të arrin majat Eshtë si të digjesh në fund të ferrit i gjallë Kur askush klithmën s'ta dëgjon Në atdheun tonë jemi të etur Kurse në...
Autori: Sabrina Paku · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Nata
Nata Nata është e fshehur, pas hënës qëndron. Me yjet përqark, veten e mbulon. Hapat e qetë, askush nuk i shikon. Ajo s’bën zhurmë, por ne na vështron. Mundohem ta shikoj, përpiqem që ta gjej. Por frika më pushton, dhe vet...
Autori: Sabrina Plaku · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Nata
Nata Nata është e fshehur, pas hënës qëndron. Me yjet përqark, veten e mbulon. Hapat e qetë, askush nuk i shikon. Ajo s’bën zhurmë, por ne na vështron. Mundohem ta shikoj, përpiqem që ta gjej. Por frika më pushton, dhe vet...
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Analize letrare · Tema: Motra ime
Nje engjull Nje pafundsi yjesh gjenden ne qiell, te hysh e te shikosh eshte si nje det i thelle, te biesh ne mendime,ti je e para qe mendoj. Te degjosh rrahjet e zemres time ,vetem per motren time rrahin qe shume e adhuroj. Sa bukur kur buqes...
Autori: ermira · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Shtepia ime
Shtëpia Ime Atje kah fundi i katundit Aty afër atij lumit Atje larg kam një shtëpi Ku banojnë prindërit e mi. Eshtëe vogel pa zbukurime Por e madhe në zemrën time Ty të dua, o moj fole Se je vendi ku kam le.
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjalë te ndryshme dhe te bukura
Ne jemi adoleshent të trishtuar por me fytyra te lumtura. Muzika është shpëtimi ynë i vetëm nga tmerri i ekzistencës. Nganjëherë të qetë është e dhunshme.
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Dhelpra Eshtë dinake Grabitqare Eshtë e shkathët Guximtare Shpesh natën Hyn n'kotec Merr pulë e gjel Me bisht t'gjatë Si shtëllungë Me fytyrë mprehtare Largohet nga aty Si të mos ishte fare ......
Autori: Josel · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Liqeni
Vizitova liqenin mbrëmë, u bë kohë s'e kisha parë. Dallgët e tij sa më shijuan, rendën, më puthën plot me mall. Sa herë kam diçka në shpirt, Bregut të tij me vrap nxitoj, liqenit, mikut tim më të mirë, të parit dua t'ia ka...
Autori: Anna Cani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
U bënë ditë pa të shkruar Dhe besomë,malli më këput Ndonjëherë them : Duhet harruar Por harresa më bën me vujt Ndonjëherë them: Pranoje vuajtjen Se do ta kesh mikeshë në jet. E ndonjëherë them : Hiqe lutjen Për një dashuri ...
Autori: Edison Ragip Hasanaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Dashuria
Natë Natë e qetë , natë pa hënë qetsi e thellë, mbretëri e paqënë Hapsirë e pafund, vallë ...! E pyes veten: Këtu ç'dua un?! Yjet ndriçojnë i japin jetë kësaj bote sa herë i sho dashurohem më shum te buzqeshja jote Si asnjëhe...
Autori: kristina · Lloji: Analize letrare · Tema: clirimi i shqiperise
SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’do e harrojë. Mund të shkosh larg, mund të ndërrosh emër,veshje,gjuhë,sjellje por shpirti nuk e tradhëton dot atë vend që e lindi. Atdheu është...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst filozofik · Tema: Si ndihem kur jam vetëm ?
Më ka qëlluar të rri shpesh vetëm në heshtje.Vetmia më pëlqen.Ajo është për shpirtin si dieta për trupin.Por edhe dieta një kufi e ka.Nëse abuzon me të,bëhet e dëmshme.E megjithatë unë vazhdoj të rri vetëm.Rri e mendoj.Rri e kujtoj.Ndo...
Autori: Lorena Luarasi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Krahasimi i agimit me perendimin
Bukuria është një koncept shumë i gjerë. Individë të ndryshëm kanë mendime të ndryshme për këtë temë. Bukurinë e kemi të paraqitur kudo. Vetëm në një moment mund të gjejmë kaq shumë kontraste të së bukurës. Po gjithë jeta sa e bu...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjalë të urta & Thënie të mençura
** Njeriu i zgjuar dëgjon një fjalë dhe kupton dy... ** Asgjë nuk është më provokuese sesa qetësia dhe mirësjellja. ** Disa porta duhet mbyllur por jo nka krenaria por sepse nuk janë më të përshtatme për jetën tënde. ** Eshtë e rre...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com