Data e postimit: 2020-04-13 11:59:27
Lexime: 5495 |
Asnjëherë më parë nuk isha ndier kaq keq.
Po të ju thoja se viti që shkoi ishte më i keqi për mia a thua vallë do besonit ?
Studioja shkollën e mesme të mjekësisë dhe vazhdimisht mësonim adoleshenca , adoleshenca , adoleshenca ashtu e kës...
|
Një fjalë e urtë thotë: “ Dashuria për atdheun është mbi të gjitha dashuritë”.Është më se e vërtetë. Kjo tregohet më së shumti në poezitë dhe prozat e shumta të rilindasve të shquar shqiptarë. Në vargjet e tyre shprehet dashur...
|
hena
Del hena lemsh si ar,
Lart bregut porsi kore,
Me rreze rreth kurorre
Cel buzet, qesh si zane
Me kryet gjithmenjane
dhe faqet plot zjarr
Heth driten neper gjeth
Gjith harqe e shigjeta
Dreth ngjyrat faqezbehta
lote tunden ...
|
Ishte dite e diel. Une me babin kishim dale per shetitje ne Drilon. Sa po futeshim brenda dy mjellma vezulluese ishin aty prane sikur kishin dale te na prisnin ne. Babi me tha te hipnim ne nje varke te vogel dhe te benim nje shetitje te shkurter ne liqeni...
|
Vetvetja dhe Genjeshtra
KY SHKRIM I DEDIKOHET TE GJITHEVE;JU SUGJEROJ TA LEXONI
Jeta eshte e veshtire...Apo jo? C'do te benit perpara nje veshtiresie?
Epo ja ku eshte pergjigjja juaj.....Dua te them qe te mos shtiremi si dikush qe nuk jemi,pra te tre...
|
-ne traditen e malesorit ishte thirrja"O perendi,o zot".Duke u shkeputur nga kjo tradite,autori thote se thirrja:"Miser,miser!"eshte lutja qe bjeshket i ka bere altare te misrit.Dhe ndodh pikerisht keshtu sepse ajo therime e vogel e verdhe eshte burim i...
|
Autori:
Klea
·
Lloji:
Pershkrim
·
Tema:
Përshkrimi shkurt i një këngëtareje të famshme [Anglisht]
Ariana Grande
Ariana Grande is an American singer and actress. She was borned on 26 of June 1993. Ariana has a half brother,Frankie Grande.Ariana has a magnificent voice.She can write songs and act too.My favourite songs of her are "Problem","Focus" an...
|
|
NJE FJALE E SHENJTE ME E MADHE NE KETE BOTE,EMRI I NENES SIME QE KURR NUK DO TA HARROJ.KJO FJALE HYJNORE JA ZBUKURON JETEN TE GJITHEVE SEPSE PA FJALEN NENE BOTA NUK DO TE KISHTE KUPTIM.TI JE AJO QE JE KUJDESUR PER MUA .NE ORET E VONA ,UNE JAM AJO QE TE KA...
|
Eshte ftohte. Era fryn nga te gjitha anet per te te bindur qe eshte ftohte. Fryn per te te bindur se edhe ajo , ashtu si njerezit sjell ftohtesi dhe ajo ftohtesi le gjurme mbi ty, dashje padashje. Edhe zemra te ka ftohte. Nuk eshte era qe e rfyn. Era nuk ...
|
Ne mes te se gjebres shtrihet nje lendine . E veshur me lule shumengjyreshe. Pemet e larta flladi i lehte i perkedhel gjethet . Nderkohe zogjte ja japin kenges se tyre me hare. fluturat vallezojne mbi bar ne paqe me natyren.Dhe keshtu si pa kuptuar dielli...
|
Zbarkuan ne toke gjethet e kafeta,
Ngadal dielli po leshon rreze te vaketa,
Zogjte qiellin anembane pushtojne ,
Dhe shirat token mezi po presin te takojne.!
Nje zhaurime e lehte trupin mbeshtjell,
Nga zemra eshte gati te dal nje uragan,
Toka nderr...
|
Bukuria...
Ajo që edhe të verbon edhe të kthen shikimin. Ajo së cilës i frikësohen të gjithë, por të gjithë e duan.A thua kemi aq dije sa ta përshkruajm ?
C’do të thotë bukuria? Flasim për të bukurën konkrete apo abstrakte? Për një b...
|
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...
|