Data e postimit: 2020-04-03 11:45:18
Lexime: 3678
Nëse mund të ishit një person tjetër për 24 orë, kë do të zgjidhnit dhe pse?
Autori: Ardit Gjoni
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Nëse mund të ishit një person tjetër për 24 orë, kë do të zgjidhnit dhe pse?
Shkolla: Sami Frashëri
Klasa: 12B
Qyteti: Tiranë
E-mail: Email eshte i fshehur!


"Të gjithë janë gjeni, por nëse gjykoni një peshk me aftësinë e tij për të ngjitur një pemë, do të jetojë tërë jetën e tij duke besuar se është budalla". Ky citim i Ajnshtajnit më ka bërë të kuptoj se është e vërtetë që të gjithë janë gjeni në mënyrën e tyre. Sidoqoftë, gjithmonë kam dashur të di se si ndihet të jesh një gjeni si Ajnshtajni. Ai ishte një braktisje e shkollës së mesme por kjo nuk e ndaloi atë të revolucionarizojë botën e Fizikës.
Truri i Ajnshtajnit mbahet ende në laboratorë për kërkime shkencore sepse ai ka magjepsur shumë shkencëtarë me aftësitë që kishte. Në këtë rast, kush nuk do të dëshironte të kishte trurin e Ajnshtajnit në trupin e tyre, edhe vetëm për një ditë. Jam shumë kurioz të di se si Einstein pa botën e rrethuar me sytë e tij dhe si i analizoi gjithçka me trurin e tij.
Si Mjek, ai dha një kontribut të madh në shkencë. Ai formuloi Mocionin Brownian, gjithashtu Teorinë jashtëzakonisht të njohur të Relativitetit, ai luajti një rol të madh në Teorinë e Raktualitetit dhe ai fitoi çmimin Nobel sepse zbuloi ligjin e efektit fotoelektrik. Pyes veten nëse mund të shpikja diçka për 24 orë nëse do të isha ai.
Unë vërtet dua të kontribuoj në botë dhe të bëj një ndryshim, ashtu si bëri Ajnshtajni. Unë mendoj se të jesh ai për një ditë do të më ndihmonte të realizoja, edhe për vetëm pak, si ta bëja atë. Unë jam një artist, kështu që e shoh botën në një mënyrë artistike, kjo është arsyeja pse unë jam kurioz të di se si do të dukej bota nëse përpiqem të vë në dyshim gjithçka dhe të përpiqem të shpik diçka nga kjo. "Shkencëtarët më të mëdhenj janë gjithmonë artistë gjithashtu" kjo është arsyeja pse unë dua të bëhem një shkencëtar me frymën e një artisti.

Vepra te ngjashme
Autori: xhulianaleka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dhuna ndaj gruas
dhuna ndaj gruas permban imformacione me te duhura qe ne na interesojne .Permban statistikat e duhura te nevojshmet.Dhuna ndaj gruas eshte nje fenomen mjafte i njohur ne mbare Shqiperine dhe nga kjo preken me shume grate.
Autori: anisa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Problemet e sherbimit shendetesor ne shoqerine shqipetare
Ne vendin tone problemet e sherbimit shendetesor jane nga me te ndryshme .Keto probleme jane bere si pasoje e larginit te pacienteve .Pacientet edhe pse kane karte shendeti qe do te thote qe mjekimi i tyre te behet falas ata i paguajne nje shume te konsid...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjedisi dhe ne.
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dhe rrezikohet vazhdimisht nga veprimtaria njerëzore .Brezat e ardhshëm do të trashëgojnë gjithnjë e më pak nga mjedisi i sotëm ,pasi ai po shfrytëz...
Autori: Iris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per Alden
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te bere detyrat dhe nuk e ka hapur fare internetit??? Edhe une e kam bere kete gje. Nuk kam pse e mohoj. Ne momentin qe ulem per te bere detyrat hap kompjuetrin ...
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese argumentuese
Me shum dit po te kerkoj NGA TI kosov frym emertoj tani shpreh fjalet e gjyshes shko moj bi shko por telutem atdheun mos e harro embel gjyshja ime luften ma tregoj permendi luftaret qe kurr si harroj qart e qart mendoHET GJYSHJA ende fil...
Autori: Fotini Subashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te falesh eshte hyjnore
Njerëzit janë krijesa të lindura me atributet dhe dobësitë e tyre.Te gjithe ne bejme pjese ne shoqerine njerezore.Por, shoqeria ku jetojme sot eshte shume e padrejte. Ashtu siç nuk janë të pakta momentet kur engjëjt i kane zili, po ashtu nuk janÃ...
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Edukata
Edukata,arma me e forte me te cilen mund te ndryshojme boten Edukata me në qëndër njeriun realizon ndërthurjen e personalitetit dhe dinjitetit njerëzor.Ajo na ndihmon te ecim shume para ne jete dhe me me pak probleme.Edukata eshte arma ...
Autori: Ersi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perse me pelqen te studioj?
Jeta eshte si nje shtegtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shume pergjegjesi,rritemi ne krahet e familjeve tona.Qe kur futemi ne klasen e pare hedhim hapat e pare ne rrugetimin e gjate te jetes. Aty degjojme per here te p...
Autori: Lea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fjala,rendesia e saj
Fjala eshte nje aspekt shume i rendesishem i jetes sone te perditshme. Le ta marim ne nje kendveshtrim ne ate te heroit tone kombetari cili e perdori fjalen me se miri duke nxjerre ne pah shum cilesi te tij
Autori: NAIM FRASHERI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: MOS KETE MOS ATE
PSE MOS ATE ♥ MOS KETE ♥ MOS TE LUTEM ♥ MOS I VISH QORAPET ♥ MOS I LAJ TI SEPSE PRISH CDO GJE ♥ MOS E HA ATE ♥ MOS E PI KETE ♥ MOS E TRET SI BUDALLA ♥ MOS LUAJ NE KOPSHT ♥ MOS BEJ GJERA TE NDYTA ♥ MOS ENDERRO SE NUK DO TE NDODHE ♥ MO...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E shkuara mbetet e shkuar apo ndikon tek e ardhmja ?
E shkuara mbetet e shkuar apo ndikon tek e ardhmja???? Te gjithe e jetojne jeten, mirepo jo te gjithe ne te njeten menyre. Ne dallojme nga menyra e jetes. Disa njerez e jetojne jeten e tyre per te kaluaren dhe nuk brengosen fare per ate qe eshte apo qe...
Autori: Drin dhe Dren Daci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vellezerit
Jan dy binjak! Veshur ne te njejten menyr por nje dallim tregim ne vazhdim ! por per mrekulli ! binjaku i ndrojtur mesonte jo si qdo femi ! tjetri mesonte njejte si ai, por dallimi qe ishte i hapur e ben , nga tjetri veqori. te gjitha...
Autori: Dorentina Zema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: COVID-19
Prej javesh na ka pushtuar erresira!! Erresire e dendur ne sheshe ,rruget dhe qytetet tona !Gjithcka eshte mbushur me nje heshtje shurdhuese dhe nje zbrazeti shqetesuese qe ndalon gjithcka .Ndersa ne e ndjejme kudo ,ne ajer ,ne gjestet e njerezve apo shi...
Autori: Armondaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kjo dhimbje e thell mund te sjell fryte paqeje
Qfardo qe kemi perjetuar ka qen e dhimbshme,por kjo dhimbje beri qe sot fjala pavarsi te mbizotroj ne vendin ton. Deshmoret jan ata te cilet sollen ket fjal ketu ,ata kaluan shum sfida,sfida te cilat nuk jan te lehta per tu perballur, ata madje dhan jet...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com