Data e postimit: 2020-04-01 17:11:42
Lexime: 3259 |
N'Kosovë...Dikund afër 65 mungesa pa arsye, djal i zhurmshëm, nga ai ankohen gjithë profesorët në gjimnaz. Njëher ka qenë në para përjashtim se desh e pat rre profesorin që nuk lejojke me hy në shkollë pa uniformë. Përdorus javor i marihuan...
|
Një herë e një kohë na ishte një lepur ariu dhe qeni .Ata ishin shokë të ngushtë ,por një ditë shkuan në mal ata gjetn një vajzë të vogel.Ata u çuditën kur e panë lepuri dhe qeni shkuan në shtëpit e tyre dhe ariu bashk me vajzen e vogel...
|
Te duash....dashuria eshte dicka e mrekullueshme,dicka,e cila kaplon papritur e pakuptuar cdokend.Te duash dikend mund ta kuptosh vetem ne qofte se te duan,sepse eshte dicka qe shume njerez se kuptojne dot.♥Dikush mund te jete lenduar nga dashuria...di...
|
A e dini një stinë që është e veqantë për mua?!Jo?!
Epo,ai është një stinë e veqantë.Dimri,vëllau më i vogël i 4 stinëve të vendit tim.
Unë e adhuroj dimrin.Ai është i bukur,i pastërt dhe më e bukura,është ngjyra e preferuar e bo...
|
Pse nuk jam dielli?
Ngrohtesi te ofroj,
Pse nuk jam flutur?
Ne qiell te fluturoj.
Pse nuk jam bilbil?
Pranveren ta zgjoj,
Pse nuk jam dallendyshe?
Gjithmone te shtegtoj.
Pse nuk jam laps?
Poezi te shk...
|
ditelindja ime
ne ditelindjen time ftova shume shoke si Elkuranin,Arblendin,Bardhin,e shume shok te tjere.ne para se te vinte torta e ditelindjes sime ne benim lojra te ndryshme etj.kurr erdhi torta ime te gjithe u habiten uaaaaaaaaa.
Une mendova nje ...
|
DHELPRA DHE SORRA
Një ditë një sorrë po kalonte rrugës për të gjetur ndonjë ushqim per të ngrëne por një dhelpër e pa me vështrim dhe i doli para rrugës dhe i tha.Moj sorrë ku po shkon sorra i tha po shkoj të gjejë ushqim?DHelpra iu p...
|
Dimri per mua eshte nje stin e bukur plot debor.Ntyra eshte shume e bukur sepse merr nje ngjyre te bardh .koha eshte e ftohte por geyimi i femijeve eshte shum i madh femijet lozin me topa bore dhe duke rrshitur me skia .Kur viem ne shkoll koha eshte e f...
|
Jashte po bie bore. Shtepite jane mbushur me boren e bardhe e te bukur qe pelqehet nga te gjithe . Femijet hapin duart tek sa bora bie . Degjohen zerat e lumtura te tyre qe thone :
-Bore .bore !!! Po bie bore !!
Turistet ,femijet ,dhe te gjithe banoret ...
|
Poezia ime ngjan me kartolinat ne festa.
Gjithsecilit i takon nje urim.
U ngjan diteve te mbushura plot me ngjarje
qe ndonjehere zgjasin deri ne agim.
Flet per gezimet,
per lumturite e mia,
kur nje lajm i bukur mbremjen ma zbukuron.
flet yjet ...
|
Filloi te numeronte , 38 39 40 41... e keshtu me radhe . Mundohej qe ta harronte ate , por ishte e pamundur , ajo ishte breda tij . Por tashme gjendej i vetem , ne nje dhom te vogel . Midis 4 mureve. Nje dhom teper e ftohte , dukej boshe . Duart e tij ish...
|
Une e dua shume atdheun tim.Aty kam shtepine,familjen,ketu kam lindur,ETJ.
Athde im ka shume histori te vjetra.Ai ka :Fusha male kodra ETJ.
Ne SHKUP eshte KALAJA E VJETER . Ne atdhe eshte e kaluara por edhe e ardhmja . Atdheu eshte familja e dyte per...
|
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe
eshte mamaja ime me e mire ne bote. mami im eshte nje grua shume e ndjeshme
dhe zemrmire ,sa hereqe ajo na qerton kur ne kemi bere ndonje gabim ne
merzitemi pak ,por ajo mbetet...
|
gjithcka ia nisi me afersin e familjeve tona,,cdo gje filloi nga femijeria jone....edhe vazhdon sot edhe kesaj dite .kjo e jona eshte shoqeri e vertet , nje shoqeri qe nuk mund te prishet nga askush dhe nga asgje ....nuk eshte si cdo shoqeri tjeter sepse ...
|