Data e postimit: 2015-02-19 17:36:33
Lexime: 5674
natyra
Lloji: Analize letrare
Tema: si te vlersojme natyren
Autori: aqif
Shkolla: avni rustemi
Klasa: VII
Qyteti: vlore
E-mail: dariopipa@ymail.com


Ne mes te se gjebres shtrihet nje lendine . E veshur me lule shumengjyreshe. Pemet e larta flladi i lehte i perkedhel gjethet . Nderkohe zogjte ja japin kenges se tyre me hare. fluturat vallezojne mbi bar ne paqe me natyren.Dhe keshtu si pa kuptuar dielli vezullues ngritur ne kupen e qiellit fillon te perendoje.

Vepra te ngjashme
Autori: Jora · Lloji: Pershkrim · Tema: Natyra
Ne mes te se gjebres shtrihet nje lendine . E veshur me lule shumengjyreshe. Pemet e larta flladi i lehte i perkedhel gjethet . Nderkohe zogjte ja japin kenges se tyre me hare. fluturat vallezojne mbi bar ne paqe me natyren.Dhe keshtu si pa kuptuar dielli...
Autori: Eleni · Lloji: Pershkrim · Tema: natyra
Lart kaltersia e qiellit reflekton pasterti.Ndersa poshte ne fusha rriten peme e bime nga me te ndryshmet qe me ngjyrat e tyre i japin jete te gjelbres se barit dhe leshojne nje arome dehese freskie. Nje puhize pranverore i lekund lulet,barin,gjethet...
Autori: Argonita Mullaliu · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Pranvera
Qelin pemet ngjyra-ngjyra Qe t'i bejne frutat e mira Vjen dallendyshja fluturim Kur vjen pranvera ne vendin tim. Bletat puntore gjithmone vallezojne Lule me lule mjalte tubojne Fluturat gjithkund fluturojne Lule me lule kenge kendojne Ka e...
Autori: kiara · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: te jetosh ne paqe
Te jetosh ne paqe Paqa eshte si je rreze drite e cila sa me shume perhapet ne bote aq me shume ndricon. Edhe sot ka shume vende te cilet jane te perfshire ne lufte dhe fjala paqe per ta eshte si nje mrekulli e cila eshte e pamundur te realizohet. Paq...
Autori: Dena · Lloji: Pershkrim · Tema: Bora
Nje pamje e mrekullushme.Qielli i mbushurplot me re,te cilat levizin pa pushim,vijne e ikin te nervozuara.Vendi ne te gjitha anet eshte i veshur me te bardha.Ne rruge shikohen njerez te cilet jane veshur te gjithe me pallto e dorashka te trasha.Femijet lu...
Autori: Nina Mato · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Erdhi vjehsta! Kjo stine madheshtore po troket e pak nga pak po misherohet me qytetin tone.Po shtron qilimin e saj te arte kudo...Sa hije qe i paska!Pemet me vello te arta po qendrojne si zonja hijerenda ne kete mbreteri bukurie.Gjethet vallezojne me puhi...
Autori: Spiro Zoga · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i nje peizazhi
Ndersa vazhdoja rrugen i qete para syve te mij u shfaq nje peizazh i mrekullueshem. Ne sfond dukeshin malet e thepisura, me majat e mprehta si te nje lapsi qe sapo kishte dale nga mprehesja.Hija e tyre e rende binte neper te gjithe luginen e poshte. Tek k...
Autori: ledia hamata · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: natyra
Lule ngado shoh, lule me shume ngjyra mbi petale vallezojne fluturat e lira. mbi petale diellin ua fal natyra. aroma te kendeshme ne oborrin tim vijne nga lulet qe i mbolla me gezim. e ku ka me bukur te duash te bukurat lule ti mbjellesh me...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Stinet e vitit.
Ne fleten e bardhe, me laprat ne dore vizatoj natyren si nje piktor i rralle. Fusha gjelberon, manushaqja cel ne fushe Dielli ngroh token dhe ua sjell pranveren. Gjethet jane te verdha, nje shi i lehte bie kudo, ajri eshte i fresket dhe vje...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Stinet e vitit.
Ne fleten e bardhe, me laprat ne dore vizatoj natyren si nje piktor i rralle. Fusha gjelberon, manushaqja cel ne fushe Dielli ngroh token dhe ua sjell pranveren. Gjethet jane te verdha, nje shi i lehte bie kudo, ajri eshte i fresket dhe vje...
Autori: lola hoxha · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te hapur bocet e tyre cicerimat e zogjeve degjoheshin vazdimisht . Pas mengjesit ne nje lendine ku ka plot gjelberim, plot lule shume ngjyreshe,ajer te pas...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vjeshta
sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.vendi ka veshur nje kemisheze te arte.pemet kane marre ngjyre vezulluese qe pasqyrohet ne ujin e liqenit.pemet me miliona gjethe krijonin nje qilim ngjyrash.shushurima e gjetheve qe binin dukeshin te mrekullueshme...
Autori: Anisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje dite e bukur
Ne qytet zhurmat futeshin lehtesisht ne dritaret e hapura: makinat e njerezit qe shkonin kudo, zogjte qe ftuturonin nga nje strehe ne tjetren, zerat e femijeve etj. Mendova te kaloja nje dite ne pyll. Mengjesi ishte i kthjellet dhe i ndricuar nga rrezet e...
Autori: lule · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e pranveres
Pranvera eshte njera nder stinet me te bukura.Lulja e pare eshte lule bore.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Kur zgjohem ne mengjes i shikoj zogjte dhe i ndigjoj cicerimat e tyre.Dallemdyshet thuajn"ERDH PRANVERA".Bariu laron arat dhe mb...




Komentet e fundit!

Emri: denis
Email: denisrizvani1@outlook.com
Komenti: pak shkurt se mire

Emri: bibi
Email: bibibibi@hotmail.com
Komenti: cka e ke gjuhen shqipe more djal.Shume gabime.Korrigjoji ato.edhe paske emer koti smude me gjet emer mat pershtatshem e te bukur

Emri: dario
Email: dariopipa@ymail.com
Komenti: shume e bukur merr 10 me ylll /w



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com