Data e postimit: 2020-03-31 14:16:45
Lexime: 9755
Arti dhe endrrat jane shume prane njera-tjetres.
Autori: Ana
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Arti
Shkolla: Viktor Hugo
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Per disa arti eshte thjeshte nje vizatim ose dicka pakuptim,abstrakt e i merzitshem.Per disa te tjere ai duket fiks si nje labirit,ku qe te dalesh eshte pak e veshtir ose le te themi duhet ti dish rruget qe te cojne ne dalje.Ndoshta qe te vizatosh ose te hedhesh boje ne nje tablo eshte e lehte,por provo ta zberthesh kuptimin e saj,mundesh?Arti ne fakte ka ze,flet,nuk eshte i heshtur,flet por jo te gjithe mund ta degjojne le te themi ata qe duan e degjojne dhe e kuptojne.Duket sikur ngjyrat ngrihen dhe vallezojne sebashku ashtu si dhe ne enderr kur gjithcka duket kaq e bukur,kaq reale.Endrrat jane pjese e artit ku pa to mendoj se jeta do te kishte qene boshe,e zymte,pa ngjyra te gjalla.Endrrat jane art dhe arti eshte enderr,e kjo sepse ne te dyja mund te mendosh,mund te thuash,mund ta kuptosh si te duash.Je thjeshte e lire.

Vepra te ngjashme
Autori: Aisha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 100 vjetori i pavaresis
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete himn per flamurin tone me shqiponjen dykrenare. shume deshmore derdhen gjakun, pra dhane jeten e tyre per ta pare shqiperine te lire dhe te pavarur. ky popul...
Autori: Anaili · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Deshmoret e atdheut
Flladi I luftes per liri i terhoqi drejt sofres se bashkuar per clirim e atdheut.I terhoqi duke iu treguar shkembin e larte ku duhet te arrinin.Atje ku shqiponjat mund perqafonin lirine.Lufta nuk njohi moshe,fe apo dallime.Ajo u be pikesynimi e qellimi I...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
Atdheu , eshte nje fjale e vogel por me kuptim te madh . Atdheu eshte si buka, e uritur, qe te iken nga duart e dot nuk te ngop. Eshte si ajri, qe pa te dot nuk jeton, eshte i pavdekshem si loti , eshte i paktahasueshem si nena . Atdheu im , qe ndodhet ne...
Autori: anonim · Lloji: Ese vleresuese · Tema: shteti
ti o shtet shtet idjot pse dicka nuk ben taman e po une me ke po flas sikur kushh me degjon po ben kot sikur shikon por te gjithe e dine qe mashtrimin e ke si buka e mengjesit
Autori: Mahmute Kola · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E mrekullueshme
Para dia kohesh shkova ne lushnje.Vazhdoja gjimnazin po nderkohe dhe pnoja si menaxhere e numrave te telefonit.Njehere ne zyre kaloi nje i ri qe kisha te klasa.Ishte nga Elbasani.Ishte i heshtur dhe me injoronte.Me shikonte cuditshem cdo dite derisa nje d...
Autori: Kledia · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Rendesia e librit
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te lexosh eshte shume bukur sepse meson. Edhe ata qe na mesojne ne kane mesuar nga libri. Libri te meson dhe te jep mesazhe e mesime te cilat te nevojiten gjate...
Autori: Meliora Veliaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
I dashur atdhe! Ndihem mire qe jam pjese e jotja, qe gezoj, festoj, merzitem e rritem me ty.Nuk me intereson nese je nje vend i vogel apo i varfer.Nuk merzitem nese nuk je Paris apo Nju Jork.Nuk merzitem nese nuk ke gradacela apo kulla gjigande.Une kreno...
Autori: Rajmonda Tota · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dhuna
“DHUNA” nje term shume I frikshem ,ama shume!Hajde me qorto,hajde me bertit,hajde me godit,hajde bej c’te duash me mua.Do zbrazesh nervat tek une derisa te lodhesh sa trupin tim ta kene pushtuat njollat e zeza!Gjersa trupi im te lengoje nga dhembja ...
Autori: DRITANA HIDA · Lloji: Ese vleresuese · Tema: NENA
ESE PER:”NENEN” Engjejt ekzistojne por ndonjehere nuk kane krahe… Falenderoj zotin I cili ka zbritur nje engjell nga qielli dhe e ka sjelle ketu…perkrahe meje…dhe pikerisht ky engjell esht ajo …e kush tjeter pervec nenes sime?Sepse eshte ...
Autori: lorena aliaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: nena
Zgjohem ne mengjes me perkedheljen e mamase sime,dhe me pelqen kur ajo me perkedhel me duart e saj te arta dhe te buta.Zgjohem ne mengjes me kete perkedhelje dhe dita me ecen mbare.Perkedhelja e mamase sime me ben sikur jam me krahe.Kaq shume gezohem kur ...
Autori: Bajram Gashi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Ese Kujtuese
E kujtoj edhe sot at dit kaq , Te sikletshme Ku familjet shqiptare u vrane , ku femijet Mbeten jetim pa shtepi e prinder , e Shum persona u bën heronjt tanë te cilet dhan jeten e tyre per qlirimin dhe lirin te atdheut ton. Keta deshmor edhe pse te pakt...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nje dite do te largohesh nga kjo bote!
Nje dite do te largohesh nga kjo bote! E perhumbur ne mendime duke lene pas ''gjithcka te zakonshme''dhe duke menduar per ''asgjene e jashtezakonshme''!Lejoj mendimet e mia te vozisin neper eren e lehte flladitese tek shohin grimca te erreta qe k...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: Esmeralda Abazi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Femijeria
Femijeria!!!Castet me te bukura i kam kaluar tek ti,por si nje femije qe nuk e kuptova si me iku ajo kohe.Neser ndoshta,ne nje moshe te madhe,e ulur ne nje karrike do te kujtoj permallshem vitet e femijerise dhe do filloj te perlotem.Do te perlotem se nuk...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com