Data e postimit: 2020-02-25 19:34:14
Lexime: 5364
Vetmia
Autori: F.j
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Vetmia nga shoqeria
Shkolla: Anonim
Klasa: 12B
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre.
Por ,ketu ka shume persona te tjere qe e preferojne ate: te rrine vetem dhe keshtu ndihen te kenaqur.
Mendoj se pervec disa rasteve kur njeriu ka nevoje te jete vetem, ne asnje moment tjeter nuk duhet te ndihet i tille: te jesh i rrethuar nga te tjeret eshte lumturia me e madhe qe mund te perjetosh.
Pavaresisht dashurise, urrejtjen, tradhtise , mashtrimit qe mund te kemi per njeri-tjetrin i duhet ti hedhim mbas kraheve dhe te vazhdojne jeten: te gjithe bashke.
Te mos ndihesh vetem ti kesh prane njerezit dhe mbeshtetjen e tyre :qe ato te te kujtojne se jane aty per ty kjo eshte ghithcka qe ti do.
Mbetesh cdo kend sepse askush nuk do te donte nje jete pa shoqeri, dashuri sic shoqeria e ofron.

Vepra te ngjashme
Autori: Flutura Azemi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kur rrojn prinderit nderoj kur vdesin kujtoj
Te fillosh te shkruash per prindrit thellsia e shpirtit esht e lumtur nuk do te mund te paguaja as me thesaret me te qmuar ato te mira qe mi kan bere prindrit e mi ne jemi femij dhe si kuptojm mire ata shumicen e rasteve ata na japin keshilla te cilat ne ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet pavaresi
Shekuj me radhe,brez pas brezi,lufte pas lufte,humbje nje mbas nje per te arritur vetem nje qellim,per te pasur ate cka e kerkonim...e deshironim. Sa gjaku u derdh,sa jete u humben,por prape se prape luftuan sypatrembur,pa u ndale deri sa erdhi dit...
Autori: SARA TAHIRAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Poeti e modelon vete jeten e vet sipas melodise se brendshme"
Poeti e modelon vete jeten e vet sipas melodise se brendshme Poezia eshte art i perdorimit te fjales ne te cilen kombinohen domethenia e fjales,tingulli dhe ritmi.Pra ne vetvete poezia eshte nje melodi zedhenese e keaqesise,lumturise,embelsise dhe h...
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per ty Babi im
PĖR TY BABAI IM Babai im i dashur gėzim kurr s,ke pėrjetu, unė bija jote Ardita, kėto fjalė t,i kam kushtu. Jetova pa shijuar gėzim as pa mė tė voglėn pasur, familjes sonė tokėn tė tėrėn na kishte rrėmbyer shkjau i zi... Nga...
Autori: dorentina maksutaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuha thesar i dituris dhe atdhetaris
Besa,lufta,shpresa qenë ato të cilat na ndoqen gjer këtu.Na ndoqen ne gjdo hap qe bëbë drejt lirisë.Sa gjuhë e qmuar.Gjuh ecila nuk matet me asgje as me vetveten.O njerz flisni ne ket gjuh te gjakut e te shqiponjes e ja lini trashigim femiut.Kujtoh...
Autori: Aleandro · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shqiperi
Kalimi i kenaqesise ne Zemer "Njeriu si qenie materiale dhe shpirterore ka nevoje per kenaqesi shpirterore dhe ushqim trupor.Mirepo shume njerez gabojne kur kenaqesine kalojne tek materialja sepse dihet qe njeriu nuk kenaqet me buze duke ngrene dicka...
Autori: amra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: eshte lumturi e madhe t'i besh mire dikujt
Miresia eshte nje ndjenje shume e bukur dhe e parershkrueshme per nje person.ajo ka fuqidhe aftesi te paimagjinueshme qe vetem ne perralla dhe ne endrra ndodhin.Per te gjithe ato qe bejne mire ne kete bote ndjenja e miresise eshte e papershkrueshme.Kur i ...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ti pranosh ndryshimet mes njerëzve është një vlerë që duhet cmuae
Sot do të flas për një fenomen të cilit ia kemi hapur dyert dhe e kemi lejuar të jetojë me ne .Mbase të ndikuar nga historia ,koha ,rrethanat ,psikologjia njerëzore .Shumë qeshin me këtë fenomen ,zbaviten me të. Ama mos kujtoni se është një...
Autori: Albi Pupa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire
Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire Nese ne e pranojme apo jo e verteta eshte qe te gjithe jemi pjese e nje pirmaide.Megjithate piramidat nuk jane si ato te Egjiptit te lashte ku shkallet ishin te pakalueshme.Piramidat jane si ato te Babilonis...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: psuria dhe varferia
"Nese ke parane ke gjithcka".Shume njerez ecin ne jete me kete mendim.Atamendojne se paraja i nxjerr nga cdo situate,por gabohen.Nese ti nuk ke nje familje,dashuri dhe sinqeritet s`ke asgje.Jeta te perballe me situata nga me te ndryshmet,mjafton te hedhes...
Autori: Ilian · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Flasim shpesh ne jeten e përditshme se si ta jetojm jeten por pyetja eshte a po e jetojme ne jeten ashtu si duam? Jo. Normalisht qe pergjigja eshte jo. Ne mudoheni te jetojme me tendencen se nese e bejm kete ose ate çfar do mendojn te tjeret qe po me ...
Autori: ela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta
eshte e veshtire te ajpim nje perkufizim te sakte per jeten. per mua ,jeta eshte enje udhetim drejt vdekjes. ne lindim,jetojme dhe ne fund shuhemi e me pas harrohemi. ne kthehemi ne nje kujtimit te harruar, te humbur diku ne skajet me te thella te mendjes...
Autori: Sediasvet · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vdekja
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjeshte nje siperfaqe pa fund ku une nuk mund te percaktoj ate qe dua,ne te gjitha aspektet e vetmuar dhe pa dashurin dhe ngrohtesin e rrethit te ngushte nuk m...
Autori: lule · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e pranveres
Pranvera eshte njera nder stinet me te bukura.Lulja e pare eshte lule bore.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Kur zgjohem ne mengjes i shikoj zogjte dhe i ndigjoj cicerimat e tyre.Dallemdyshet thuajn"ERDH PRANVERA".Bariu laron arat dhe mb...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com