Data e postimit: 2013-01-16 06:11:03
Lexime: 10990 |
nenteqind e dymbedhjete,
shqiponj e vogel me halle,
ngriti kryet perpjete,
s perfilli mbreter e krajle.
mjeker bardhi,
faqe ndritur me gezim e lot ne sy,
kur vu buzen te flamuri,
uroi nenen shqiperi.
ta gezofsh e mbash per jete,
simbolin ...
|
1-Jetojme ne nje bote ku njerezit nuk e thone ate qe ndjejne dhe nuk e ndjejne ate qe thone
2-Mos luaj me dike qe ka shume durim! Sepse kur ti te lodhesh do te filloje ai te luaj me ty
3-Cdo njeri mban dicka te fshehte ne shpirt qe nuk e di askush p...
|
SA DO DOJA TE ISHE KETU AFER MEJE O VELLAI IM I VOGEL. POR TI DHE LAMTUMIRE NE ENYRE TE PAPERSHTATESHME. ME LE KETU NE KETE BOTE KU TE GJITHE ME ME KRITIKOJNE PSE SME MERR ME VET PSE. PSE ME LE NE KETE BOTE TE KEQE ME LE VETEM ME ZHGENJEVE. SA DO DOJA TE ...
|
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora
mesimet e femirisë, ku jetuam qdo qast me gëzime dhe hidherimet tona . Aty unë hodha hapin e parë dhe nisa rrugen e jetesës. vendlindja është kjo tokë e shenjët ,ku qdo pjes...
|
Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim.
Po na jem te detyrum me perballu qdo sen qe ne kete jete na del perpara.
Kur ndodh diqka nuk ben mu deshpru se qdo e keqe e ka nje te mire dhe qdo fund e ka nje fillim.Perpara ask...
|
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ng...
|
Korona Virus!
E rrethuar nga frika,merzia dhe ankthi!
E stepur pa asnje shpjegim!
Mendojme ,ngreme pyetje por kete here eshte ndryshe!
Behet fjale per jeten.Jeta e cila na eshte falur si thesari me i cmuar!
Ky thesar eshte vene ne rrezik.Ky thesar es...
|
rritu vendi im
rritu vendi im i shtrenjte,
zemren shume te forte e ke,
ke rinine sikur pranvera,
ndertues se botes se re.
brigje dhe fusha pjellore,
lumenj,perroje,gurra,
djem dragonj,vasha nusrore,
gra trimeresha edhe burra.
...
|
Tema: REPORTAZH
Tema: Udhetim ne Hotolisht
I vogel dhe i panjohur gjendet ne Shqiperine e mesme Hotolishti.I rrethuar nga mali gjithnje i gjelber “Shebenik-u”.
Me tej, mu ne mes te fshatit ,rrjedh Shkumbini,lumi qe ndan dy dialekte...
|
Dihet se shume toka te shqiptareve mbeten jashte kufinjeve.Historia me ne edhte treguar e padrejte . Por te gjithe shqiptaret ,kudo qe jane , flasin , gjuhen e nenes. Ata kerkojne te drejtat e tyre dhe une mendoj se ne fund te fundit kjo eshte nje e drejt...
|
plaku i pallatit per karshi
me nje plak ka ren n dashmi
dit e nat per te mendon
pa e pare dot nuk duron
kur del plaka ne dritare
plaku i shkrete luan fare
do qe tja beje me sy
por i mbyllen qe te dy
|
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cuditshme.Gjithcka ishte transformuar.
Njerezit shkonin nga njeri planet ne tjetrin sikur te te ishin qytete.Teknologjia ishte zhvilluar shume por prape njer...
|
Vendi me i mire,me i vlefshem per mua vendi ku buron ditura,vendi me i shtrenjte.
Shkolla,eshte cerdhe e diturise,sepse aty mesohen gjerat e jetes,mesohet llogaritje,shkrim dhe lexim,historine e kombit tone e mesojme,dyert e shkolles jane te hapura gjith...
|
Ishte nje mengjes, akoma isha e pergjumur ne endrra te bardha.
Hapa syte, dhe nje ftohtesi ma preshkoi tere trupin. Hapa dritaren,mu duk sikur rete po kuvendonin ne mes vete sikur donin te na sillnin boren e pare.
Sa hap e mbyll syte moti ndryshoi dhe f...
|