Data e postimit: 2020-01-06 15:22:18
Lexime: 6555
Keshilla per veten
Autori: Emili Capi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Duaji te gjithe, besoji vetem disave, askujt mos i bej keq!
Shkolla: Kushtrimi i Lirise
Klasa: 7A
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh.
Mos i jep llogari askujt! Eshte jeta jote dhe e vendos VETEM TI c`ben me te.
Mos urre askend! Shikoja anet e mira. Sado i keq te jete njeriu ai e ka gjithmone dicka pozitive.
Ose fundja, ler vetem Zotin te merret me ta.
SHPERFILLI!
Hakmarrja me e mire eshte shperfillja. Asgje nuk dhemb me shume se ajo. E dua kete fjale, sepse gjithmone me ka nxjerre nga situata.
Lere t`a kuptojne vete, mos ia ver ne dukje, sepse nese ti i shperfill, as nuk i sheh ne sy e as nuk i flet, ata do te mendohen se ku gabuan me ju.
Dhe e fundit:
QENDRO FORT DHE MOS BJER KURRE!
Gjithcka qe bie thyhet dhe nese ti, vetvetja jote thyhet atehere do te duhet shume kohe te kthehesh si ne fillim. Nese qendron i forte, edhe pse te gozhdojne, vrasin, therin psikologjikisht atehere s`do te kete asnje person ne kete toke qe te te mposhti!

Vepra te ngjashme
Autori: Juxhino · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Nacionalizmi
Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifikuar dhe te lire, konsiderohet e realizuar. Por jo! Shqiptaret nuk jane aspak te lire, une nuk e ndiej veten te tille. Doni ta dini pse-ne? Sepse ne kete 1...
Autori: KRISTI MERKAJ · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: SHKOLLA E FSHATIT DHE SHKOLLA E QYTETIT
SHKOLLA E FSHATIT ESHTE NJE SHKOLLE E QETE DHE JO ME SHUME KERKESE LLOGARIE .SHKOLLA E FSHATIT NUK ESHTE E KOMPLETUAR ME MJETE MESIMORE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT.SHKOLLA E QYTETIT KA KERKESE LLOGARIE DHE KA MJETE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT DIS...
Autori: Serxho Preka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: kush jam une
askush nuk na njeh ne me mire se qe njohim ne vetveten, askujt smund ti thuash se kush jam une?!. KUSH JAM UNE?! SERXHO nje krijese njerezore qe erdhi ne kete bote si gracke e nje dashurie te madhe midis dy personave me misionin te jetoj. Jam drite e n...
Autori: GEDDA GEDDA · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: FACEBOOK-U
Përshëndetje miq! Sot po shkruaj kete ese argumentuese po ashtu dhd bindëse vetëm për një qëllim!.. Shume te rinj nuk i kushtojne me rëndësi aktivitetit fizik api gjimnastikës dhe shkaku e dini cili është interneti sidomod FACEBOOK-U ashtu si...
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Autizmi
Te dashur miq e di qe shpesh ju ndodh te flisni per te tjeret , te gjykoni e ndoshta edhe pa te drejte por jam e sigurte qe keni harruar te ktheheni e te shihni pak nga vetja . Po flas per ata , po flas per ata njerez te pafajshem qe nuk meritojne aspak t...
Autori: alesia kurti · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: fjale te urta
Ara ime varri im. LABËRI Ardhin galat dhe prishën folenë e bilbilit. KORÇË Atdheu është dhe. Kur ti shikon dike edhe ata të shikojnë ty* Valdrin Moorina Atdheu e nana nuk harrohen. TROPOJË Atdheu mbi të gjitha. VLORË Ai që lë arën e...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Reportazh
NEW YORK... Te gjithe mendojne se New York-u eshte nje shtet fantastik, I paster e plot drite, por jeta e perditshme aty eshte thjesht e merzitshme. Epo mire, e pranoj qe eshte fantastike, por vetem gjate koncerteve apo ngjarjeve te rendesishme (qe jane ...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Suksesi
Besoj se suksesi nuk jane parate. Nje person nuk eshte I suksesshem sepse eshte duke kaluar nje periudhe shume produktive ne biznesin e tij ose po I shkon me teper se mire ne anen e tij profesionale. Mendoj se keto sjane aspak te rendesishme. Ajo qe me t...
Autori: Milena · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Vlera e kulturës tek njeriu
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkolluar,por edhe nga njerëz të tjerë që janë të pashkolluar,por që e marrin kulturën nga përvoja e jetës së tyre.Një njeri i kulturuar është ai nje...
Autori: Aleksandr · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Zgjedhjet per deputet
Teksti: Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifikuar dhe te lire, konsiderohet e realizuar. Por jo! Shqiptaret nuk jane aspak te lire, une nuk e ndiej veten te tille. Doni ta dini pse-ne? Sepse...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Vertetesia e shkences
SHKENCA DHE REALITETI… Pothuajse cdokujt I vjen nje ndjesi saktesie kur lexon informacione te ndryshme shkencore. Ndersa kur I permenden shprehje biblike apo mitologjike fantazia e tij vihet ne pune. Jo ndoshta sepse informacionet qe lexon I ka vezhga...
Autori: ina · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Eqrem Cabej nje nga gjuhetaret me te medhenj shqiptare dhe nje nga njerezit me te rendesishem te kultures shqipetare
Eqrem Cabej ishte nje nga figurat me te shquara te shkences dhe kultures shqipetare. Ai ne veprat e tij mbreslenese percjell mesazhe, domethenie, kulture , letersi etj. Disa nga keto vepra jane:"Diana dhe Zana" "Elemente te literatures dhe gjuhes shqipe"...
Autori: Andi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Ti deshiron t'i mbushesh mendjen nenes sate se shoku yt nuk eshte ashtu si mendon ajo
Mama e di qe ti mendon per te miren time qe te rritem ne nje shoqeri te mire dhe ke te drejte por ti nuk mund te fajsosh shokun tim vetem se babai i tij eshte i pire dhe disi i dhundshem.Ai u ndihe shume keq qe ti i the te mos te takohet me me mua....
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Gjithqka ndodhë në jetë!!
Ne jeten e perditshme disa gjera qe na vrasin, e qe patjeter duhet t'i bejme, jo na deshira, por se jemite detyruar. Ndonjehere eshte me mire te largohemi qete, edhe pse brenda teje degjon tek bien mbi toke copezat e thyara, e krijohet nje zhurme. Por mos...




Komentet e fundit!

Emri: kiki
Email: ana_luna@hotmail.it
Komenti: Uaaaaaaaa bravooo Emiliiii pooooo eshte shume e vertete. Te lumte! Kjo po qe eshte nje veper qe e meriton jo nje por disa fama boterore! Keshtu vazhdo pergjithmone Emi!

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Po pres komente



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com