Data e postimit: 2019-12-10 11:02:10
Lexime: 9477 |
N'Kosovë...Dikund afër 65 mungesa pa arsye, djal i zhurmshëm, nga ai ankohen gjithë profesorët në gjimnaz. Njëher ka qenë në para përjashtim se desh e pat rre profesorin që nuk lejojke me hy në shkollë pa uniformë. Përdorus javor i marihuan...
|
te dashurosh do te thote te duash dike me shume se veten,,,
|
Shumë shumë kohe me pare ishte nje mbreteri me nje mbret dhe nje mbretereshe.Pas disa vitesh mbreteresha lindi nje femije dhe ata ja vuan emrin marina.marina u rrit dhe u be nje princeshe e perkryer e bukur dhe e shkathet por marina nuk kishte dale ndon...
|
çdo gje ka rendesine e vet,por edhe shkolla ka nje rendesi te madhe.Shkolla eshte nje gje qe na mesone shume gjera dashuria ndermjete njerzve, miresia e tyre, edukata ,morali gjdo gje eshte nga shkolla.Mua me pelqen shume shkolla sepse shume gjera qe nuk...
|
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë".
Ajri është si një flutur me k...
|
Hansel dhe Gretel
Keta te dy ishin burr dhe grua , nje dite ata kishin ftuar nje mik te rendesishem per drek .Gretel i tha gruas se tij duhet ti pjekesh dy pula per drek sepse kam nje mik te veqant ,pastaj Gretel u nis per ta marr tek shtepia e ti...
|
28 Nentori
Me 28 Nentor
Ismail Qemali
E ngriti
flamurin ne vlor.
Dhe ate flamur
Shqipetar e
Adhuron e tere
Bota mbare.
Nje vajz me
Emrin Marigone e
Qendisi dhe ia
Dha Ismail Qemalit
Ne dore per ta ngritur
Ne vlor.
|
Shqiperia,ky vend qe mbart emrin e shpendit gucimtar.E shtrire si tapet begatie ne Europen e kulturave.Qendron e shtrire ne pjesen perendimore dhe pjeserisht qendrore te Ballkanit.Me dalje te gjere ne detin ranor te Adriatikut e shkembor te Jonit.Ajri i ...
|
une jam uji i kripur
qe shfaqet ne vend te papritur
me kembet e mia te gjata shikoj majat e maleve te larta
ku mes tyre eci me vrap por asgje une dot nuk kap
eci eci pa pushim por prap rri ne vendin tim.
|
Franck Kafka mund të konsiderohet si një ndër shkrimtarët më me ndikim të shekullit XX.I cili solli një frymë të re në letërsinë botërore,që nuk ishte parë kurrë më parë.Për të njohur më mirë gjenialitetin e Kafkës,në fillim duhe...
|
ROGOV KRENARE
Kështu deshmorit Safet gashi
Rogov a ndjeve o
Shum trima shum hero
Bac o vlla Safet o shok
Krah o pris me ty o flamurtar,
U zgju i ulti rob
Puntor e katundar
Me ty lulzoj vllazërimi me ty dita agoj
Mbi gjakt te kosoves
U...
|
Lind ne mengjes dielli
Djeg me furi nga filli i ti
Nxin dhe nuk pushon
Kur skuq ngadalson
Shkelqen ne mesdit
Me ndriqon mua
Dhe me ngroh si dua
Lur perendon ai gezon .
|
Une e dua shume atdheun tim.Aty kam shtepine,familjen,ketu kam lindur,ETJ.
Athde im ka shume histori te vjetra.Ai ka :Fusha male kodra ETJ.
Ne SHKUP eshte KALAJA E VJETER . Ne atdhe eshte e kaluara por edhe e ardhmja . Atdheu eshte familja e dyte per...
|
Një herë e një kohë na ishte një lepur ariu dhe qeni .Ata ishin shokë të ngushtë ,por një ditë shkuan në mal ata gjetn një vajzë të vogel.Ata u çuditën kur e panë lepuri dhe qeni shkuan në shtëpit e tyre dhe ariu bashk me vajzen e vogel...
|