Data e postimit: 2019-11-07 22:15:51
Lexime: 4290 |
Dikur mendoja se isha e dashuruar,por nuk e dija se ishte dashuri imagjinare,inekzistente. Vuaja pa e patur nje qellim,qaja si femije,por per dike qe nuk e meritonte. Mendoja se ecja gjate jetes me dashuri,por jo. Nji dite isha krejt e veteme,po mendoja: ...
|
Gjylsime!
E di,se si ndihesh kur e ke nje shoqe të zemres?
Ndihesh si te jesh me e pasura ne bote!Nuk frikesohesh nga askush!
Ngaqe e di se dike e ke pas vete!
Duhet te falenërosh Zotin qe te ka sjelle nje shoqe si un!
Si un ti smundesh të gjesh k...
|
me jep nje kafe te lutem
nje dopjo hashash
dhe nje kallash
ti ne kripen e diellit embel rezatoon
nje te dredhur te madhe ma dergooon
si tja beeej si tia them
pompen une ta thith e ndrojtje te mos kem
ti them mirmengjes ti them mirmengjes
dhe nje...
|
Hey ( M )❤️
Zemra ime prej momentit qe te njoha e ndjeja nje lloj simpatie per ty , por se mendoja se do ishim si tani ! Fillove ngadale te hyje ne zemren ime , ne endrrat e mia , ne jeten time !!!
Te ti gjeta veten dhe kuptova se cfare eshte das...
|
Qdo gje qe na ndodh ne jet per mir vet me vete flasim . po pra kjo jam un ... por kur vie qasti te perjetojm ndonje tragjedi te gjith thojn ,,pse jetoj pse mua kjo jet,, por ndalo dhe mendo ishe ti\ajo qe kur perjetoje lumturi nuk te shkonte ne mendje te...
|
kete leter fillova te shkruaj shkaku i dashuris ndaj teje endrita kjo leter ndoshta mund te te tregoj se sa vler ke ti per mua ndoshta fjalet qe un ti kam thene disa kohe me par mik kane qene te kuptimta por ta dish se ne jeten time skam pasur kurr shoqe ...
|
Ti , mesuesja ime arrite te depertoje aty ku dielli nuk ndriconte
Ngrohe zemra qe as zjarri nuk I ngrohte.
Sherove plaget e nje zemre qe ishte dorezuar
Sherove nje shpirt te lenduar qe jeta e kish rrezuar.
Potenciali juaj me tha me nje psheretim se s...
|
Viti i Ri po afron dhe kjo mundësi e re për të arritur qëllime, sfida dhe ndryshime të reja është gjithmonë e mirëpritur nga të gjithë. Familja dhe miqtë bëhen edhe më të dashur në një festë si kjo, ndaj edhe meritojnë mesazhet më të ...
|
Kjo nuk eshte nje leter dosido . Eshte nje leter dedikuar shoqes sime me te mire . Ajo quhet V.T 😇. E falenderoj zotin qe me njohu me te .
Mike e di qe do habitesh kur ta lexosh kte leter .🥰 Jo me kot po e shkruaj . Keto kohe ti ke qene personi me...
|
… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj diten qe ti erdhe ne kete jete, ne jeten tone dhe mbi te gjitha ne te timen. Faleminderit qe je motra ime! Personi perballe se ciles “dashuria” largohet ...
|
Klasen tone e meson nje Amerikan dhe Arsimtarja Fane per gjuhen angleze.
Papritmas...
Erdhe arsimtari Garret=Amerikani.Ai na tha se arsimtarja Fane ka thyer doren.
Nuk e di ate qast perfituam habitje dhe dhembje te madhe.
Nuk e di si rrodhi loti.Ate c...
|
Vetëm ty të dua...,me dashuri dhe sinqeritet sonte do të shkruaj
për ty...,ty që zemrën ma rëmbeve,ty që ma ndryshove jetën time,ty që të dua dhe do të dua për tërë jetën.
Ndoshta me këto fjalë nuk dot mjafton që të tregoj se të d...
|
I nderuar edi rama une quhem denada koci dhe jam nje nxenese ne shkollen demokracia ne durres.nuk po zgjatem dhe po filloj problemin tim .stina e dimrit eshte e gjate dhe e ftohte ,ne shkolle time kjo stine eshte problem.ne nuk kemi kaldaja prandaj edhe k...
|
I dashur Miri.
Gëzuar vitin e ri 2019.
Të uroj nga zemra ime e vogël një vit sa më të mbarë.
Pjatat me meze
Gotat me raki,
Ejani tani,
Te frstojm vitin e ri
|